Voor de wet wèl.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat er niet expliciet om toestemming wordt gevraagd betekent niet dat er sprake is van aanranding
Hij schept helemaal niet op over aanranding. Dat is slechts wat de politiek-correcten ervan gemaakt hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja inderdaad wat een idioten hier die trump fanboys
Snap je überhaupt de context wel of ben je echt zo dom? Hij schept op over aanranding,
Leg jij eerst maar eens uit hoe hem dit wel minder geschikt zou maken. Voor de functie van president.quote:hoe maakt hem dit niet minder geschikt voor welke functie dan ook?
Dat komt omdat je een politiek-correct rukkertje bent. Dat is jouw probleem.quote:Als ik iemand zou interviewen voor de functie van schoonmaker en die zou opscheppen over aanranding dan zou ik die ook niet aannemen ook al was hij de beste schoonmaker die er te vinden zou zijn.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij schept op dat hij door z'n status een vrouw direct kan zoenen en betasten
Ah wat een grap ben je ook, nogmaals de tip zoek eerst eens uit wat PC nu is (kijk bijvoorbeeld SP) nu maak je je alleen nog maar meer belachelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:05 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Hij schept helemaal niet op over aanranding. Dat is slechts wat de politiek-correcten ervan gemaakt hebben.
Hij schept op over het zoenen en betasten van vrouwen.
[..]
Leg jij eerst maar eens uit hoe hem dit wel minder geschikt zou maken. Voor de functie van president.
[..]
Dat komt omdat je een politiek-correct rukkertje bent. Dat is jouw probleem.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:05 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Hij schept helemaal niet op over aanranding.
Hij schept op over het zoenen en betasten van vrouwen.
Ik ook hoor. Daarom houd ik me inhoudelijk een beetje koest over die tape en richt ik me voornamelijk op de gevolgen ervan.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan ben ik een aanrander en ben ik aangerand
dit geldt dan voor zo'n beetje iedereenquote:Op maandag 10 oktober 2016 13:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Daarom houd ik me inhoudelijk een beetje koest over die tape en richt ik me voornamelijk op de gevolgen ervan.
Paar pilletjes op en je randt halverwege het feest iedereen aan die in je buurt staat. Zo gaat dat.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit geldt dan voor zo'n beetje iedereen
is toch mooi manquote:Op maandag 10 oktober 2016 13:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Paar pilletjes op en je randt halverwege het feest iedereen aan die in je buurt staat. Zo gaat dat.
Waarschijnlijk wel. Je kunt er aangifte voor doen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan ben ik een aanrander en ben ik aangerand
ja dat is willekeurig op straat. Niet vergelijkbaarquote:Op maandag 10 oktober 2016 13:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Je kunt er aangifte voor doen.
D'r was toch ook zo'n gast die willekeurige vrouwen beetpakte op straat en dan zijn tong in hun strot duwde? Vind jij dat zoiets bestraft dient te worden?
Ongeschikt wegens niet in de VS geboren.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:11 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ja jongen. Die ene keer dat je Marietje in d'r kruisje tastte, nadat ze je al drie uur wijdbeens knipogend aan had zitten gapen, gaat je nu de kop kosten! Ongeschikt voor het ambt van president, volgens Chewie en z'n PC kornuiten!
Hoezo?quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja dat is willekeurig op straat. Niet vergelijkbaar
Het is juist met toestemming, dat is het hele punt van Trump.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:09 schreef Chewie het volgende:
Met je idiote opmerking "het is niet opscheppen over aanranding maar over het betasten (zonder toestemming) van domme bimbos" ?
quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:18 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ga nou gewoon weg man. Ik snap dat je nog probeert te redden wat er te redden valt. Maar lees de discussie hierboven nou eens terug: je bent gewoon afgedroogd, weggezet als maagdelijke kleuter die het spelletje tussen man en vrouw nog niet helemaal snapt.
Dat is te horen/lezen tussen de regels door of zo?quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is juist met toestemming, dat is het hele punt van Trump.
“And when you’re a star, they let you do it,” Trump says. “You can do anything.”quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is te horen/lezen tussen de regels door of zo?
Zonder consent dus en volgens de wet dus aanranding.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:26 schreef nostra het volgende:
[..]
“And when you’re a star, they let you do it,” Trump says. “You can do anything.”
quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is juist met toestemming, dat is het hele punt van Trump.
quote:Donald Trump Tape: What Did Trump Say About Women?
Published 6:28 pm EDT, October 9, 2016 1 Comment By Jonathan Adams 3.5k
Share 2 Tweet Share Email Follow Next
donald trump, comments, tape, billy bush, access hollywood, women, what did he say
Donald Trump is looking to save his campaign. (Getty)
Donald Trump finds himself at the center of controversy once again on the campaign trail. The Washington Post released an Access Hollywood outtake video from 2005 where Trump is overheard making degrading comments about women to host Billy Bush.
Trump told Bush a story of an aggressive advance he made on a woman.
“I moved on her, actually. You know, she was down on Palm Beach. I moved on her, and I failed. I’ll admit it… I did try and f**k her. She was married,” Trump told Bush.
Trump continued telling him how he took her furniture shopping and explained that his advances were unsuccessful.
“I moved on her like a bitch. But I couldn’t get there. And she was married. Then all of a sudden I see her, she’s now got the big phony t**s and everything. She’s totally changed her look,” Trump continued.
After discussing who they were meeting on the Days of Our Lives set, Trump began making more generic statements including a slur about grabbing women.
“Yeah, that’s her. With the gold. I better use some Tic Tacs just in case I start kissing her. You know, I’m automatically attracted to beautiful — I just start kissing them. It’s like a magnet. Just kiss. I don’t even wait. And when you’re a star, they let you do it. You can do anything…Grab ’em by the p***y. You can do anything,” Trump said.
Komtie weer hoor, met z'n "zonder expliciete toestemming is het aanranding!!!1!!!!11"quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zonder consent dus en volgens de wet dus aanranding.
Mooier kan ik het toch echt niet maken.
Het is vooral niet erg politiek correct, zo blijkt nu, omdat allerlei simpelen van geest en tere maagdelijke zieltjes er aanstoot aan nemen. Maar dat is dan ook echt het enige dat er mis mee is.quote:Het probleem is dat hij er over opschept en ook nog eens op een hele foute manier (en helaas voor hem opgenomen), dat is niet slim als je zegt president te willen worden.
Ik heb al meerdere keren om goede inhoudelijke argumentatie gevraagd. Maar ene Chewie kiest er steeds voor het vuige pad van aanranding op te gaan!quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:30 schreef Kaas- het volgende:
Ik ontvolg tot een opruimslotje, er wordt hier enkel op elkaar gescholden en je ziet nergens meer inhoud. Kleuterklasje, aan beide kanten. Beïnvloed door het niveau van de debatten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |