abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165871310
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat er niet expliciet om toestemming wordt gevraagd betekent niet dat er sprake is van aanranding
Voor de wet wèl.
pi_165871315
quote:
13s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja inderdaad wat een idioten hier die trump fanboys :')

Snap je überhaupt de context wel of ben je echt zo dom? Hij schept op over aanranding,
Hij schept helemaal niet op over aanranding. Dat is slechts wat de politiek-correcten ervan gemaakt hebben.

Hij schept op over het zoenen en betasten van vrouwen.
quote:
hoe maakt hem dit niet minder geschikt voor welke functie dan ook?
Leg jij eerst maar eens uit hoe hem dit wel minder geschikt zou maken. Voor de functie van president.
quote:
Als ik iemand zou interviewen voor de functie van schoonmaker en die zou opscheppen over aanranding dan zou ik die ook niet aannemen ook al was hij de beste schoonmaker die er te vinden zou zijn.
Dat komt omdat je een politiek-correct rukkertje bent. Dat is jouw probleem.
pi_165871318
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:04 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

hij schept op dat hij door z'n status een vrouw direct kan zoenen en betasten
:') ja dat doet hij maar hoe hij dat doet is gewoon opscheppen over aanranding.
pi_165871343
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:05 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Hij schept helemaal niet op over aanranding. Dat is slechts wat de politiek-correcten ervan gemaakt hebben.

[..]

Leg jij eerst maar eens uit hoe hem dit wel minder geschikt zou maken. Voor de functie van president.

[..]

Dat komt omdat je een politiek-correct rukkertje bent. Dat is jouw probleem.
Ah wat een grap ben je ook, nogmaals de tip zoek eerst eens uit wat PC nu is (kijk bijvoorbeeld SP) nu maak je je alleen nog maar meer belachelijk. :')
pi_165871363
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:05 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Hij schept helemaal niet op over aanranding.

pi_165871368
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Voor de wet wèl.
dan ben ik een aanrander en ben ik aangerand
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_165871396
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Daarom houd ik me inhoudelijk een beetje koest over die tape en richt ik me voornamelijk op de gevolgen ervan.
pi_165871421
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:08 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Daarom houd ik me inhoudelijk een beetje koest over die tape en richt ik me voornamelijk op de gevolgen ervan.
dit geldt dan voor zo'n beetje iedereen
pi_165871448
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:09 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

dit geldt dan voor zo'n beetje iedereen
Paar pilletjes op en je randt halverwege het feest iedereen aan die in je buurt staat. Zo gaat dat.
pi_165871468
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:10 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Paar pilletjes op en je randt halverwege het feest iedereen aan die in je buurt staat. Zo gaat dat.
is toch mooi man
pi_165871472
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel. Je kunt er aangifte voor doen.

D'r was toch ook zo'n gast die willekeurige vrouwen beetpakte op straat en dan zijn tong in hun strot duwde? Vind jij dat zoiets bestraft dient te worden?
pi_165871479
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:11 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

is toch mooi man
Whehe. :Y
pi_165871491
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel. Je kunt er aangifte voor doen.

D'r was toch ook zo'n gast die willekeurige vrouwen beetpakte op straat en dan zijn tong in hun strot duwde? Vind jij dat zoiets bestraft dient te worden?
ja dat is willekeurig op straat. Niet vergelijkbaar
pi_165871498
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:11 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ja jongen. Die ene keer dat je Marietje in d'r kruisje tastte, nadat ze je al drie uur wijdbeens knipogend aan had zitten gapen, gaat je nu de kop kosten! Ongeschikt voor het ambt van president, volgens Chewie en z'n PC kornuiten!
Ongeschikt wegens niet in de VS geboren.
pi_165871508
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

ja dat is willekeurig op straat. Niet vergelijkbaar
Hoezo?
pi_165871661
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:09 schreef Chewie het volgende:
Met je idiote opmerking "het is niet opscheppen over aanranding maar over het betasten (zonder toestemming) van domme bimbos" ?
Het is juist met toestemming, dat is het hele punt van Trump. :')
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_165871676
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:18 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ga nou gewoon weg man. Ik snap dat je nog probeert te redden wat er te redden valt. Maar lees de discussie hierboven nou eens terug: je bent gewoon afgedroogd, weggezet als maagdelijke kleuter die het spelletje tussen man en vrouw nog niet helemaal snapt.
:') hoe ben ik afgedroogd?

Het spelletje niet snappen tussen man en vrouw, mijn god zeg wat een idiote manier en argumentatie om je held te verdedigen.

Alleen een paar knulletjes hier die een strak plassertje krijgen van Trumps stoere taal weigeren te erkennen dat het om opscheppen over aanranding ging en halen elk idioot excuus aan (domme bimbo's).

En dan komt het weer eens niet verder als het meest absurde argument "jij bent PC" terwijl ze duidelijk geen enkel idee hebben wat dit nu is :')
pi_165871694
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:21 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat is te horen/lezen tussen de regels door of zo?
pi_165871696
pi_165871779
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is te horen/lezen tussen de regels door of zo?
“And when you’re a star, they let you do it,” Trump says. “You can do anything.”
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_165871840
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:26 schreef nostra het volgende:

[..]

“And when you’re a star, they let you do it,” Trump says. “You can do anything.”
Zonder consent dus en volgens de wet dus aanranding.

Mooier kan ik het toch echt niet maken.

Het probleem is dat hij er over opschept en ook nog eens op een hele foute manier (en helaas voor hem opgenomen), dat is niet slim als je zegt president te willen worden.
pi_165871863
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:21 schreef nostra het volgende:

[..]

quote:
Donald Trump Tape: What Did Trump Say About Women?
Published 6:28 pm EDT, October 9, 2016 1 Comment By Jonathan Adams 3.5k
Share 2 Tweet Share Email Follow Next
donald trump, comments, tape, billy bush, access hollywood, women, what did he say
Donald Trump is looking to save his campaign. (Getty)

Donald Trump finds himself at the center of controversy once again on the campaign trail. The Washington Post released an Access Hollywood outtake video from 2005 where Trump is overheard making degrading comments about women to host Billy Bush.

Trump told Bush a story of an aggressive advance he made on a woman.

“I moved on her, actually. You know, she was down on Palm Beach. I moved on her, and I failed. I’ll admit it… I did try and f**k her. She was married,” Trump told Bush.

Trump continued telling him how he took her furniture shopping and explained that his advances were unsuccessful.

“I moved on her like a bitch. But I couldn’t get there. And she was married. Then all of a sudden I see her, she’s now got the big phony t**s and everything. She’s totally changed her look,” Trump continued.

After discussing who they were meeting on the Days of Our Lives set, Trump began making more generic statements including a slur about grabbing women.

“Yeah, that’s her. With the gold. I better use some Tic Tacs just in case I start kissing her. You know, I’m automatically attracted to beautiful — I just start kissing them. It’s like a magnet. Just kiss. I don’t even wait. And when you’re a star, they let you do it. You can do anything…Grab ’em by the p***y. You can do anything,” Trump said.
pi_165871868
Ik zou toch die bankrekening van die 4 vrouwen die door Trump naar voren zijn geschoven als slachtoffer van Clinton wel eens willen zien :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_165871897
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zonder consent dus en volgens de wet dus aanranding.

Mooier kan ik het toch echt niet maken.
Komtie weer hoor, met z'n "zonder expliciete toestemming is het aanranding!!!1!!!!11" _O- :')
quote:
Het probleem is dat hij er over opschept en ook nog eens op een hele foute manier (en helaas voor hem opgenomen), dat is niet slim als je zegt president te willen worden.
Het is vooral niet erg politiek correct, zo blijkt nu, omdat allerlei simpelen van geest en tere maagdelijke zieltjes er aanstoot aan nemen. Maar dat is dan ook echt het enige dat er mis mee is.
pi_165871919
quote:
9s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:30 schreef Kaas- het volgende:
Ik ontvolg tot een opruimslotje, er wordt hier enkel op elkaar gescholden en je ziet nergens meer inhoud. Kleuterklasje, aan beide kanten. Beïnvloed door het niveau van de debatten?
Ik heb al meerdere keren om goede inhoudelijke argumentatie gevraagd. Maar ene Chewie kiest er steeds voor het vuige pad van aanranding op te gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')