Ja blijkbaar is herhaling nodig bij iemand zoals jou.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:32 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Komtie weer hoor, met z'n "zonder expliciete toestemming is het aanranding!!!1!!!!11"![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:33 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren om goede inhoudelijke argumentatie gevraagd. Maar ene Chewie kiest er steeds voor het vuige pad van aanranding op te gaan!
Ja, precies. Ik zie hier echt in de verste verte geen aanrandingsverhaal in.quote:
Volgens de wet is het aanranding of seksuele intimidatie.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:33 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren om goede inhoudelijke argumentatie gevraagd.
Het grootste deel van de VS wel.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik zie hier echt in de verste verte geen aanrandingsverhaal in.
Dat is dan vrij gemankeerd.quote:
hahahaha en dat zeg je tegen een oud bar eigenaar?quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
verlaat op zaterdagavond je zolderkamer eens en begeef je onder de mensen
Hij mag het gewoon zeggen. En mensen mogen hem er op aanspreken.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:55 schreef DrDentz het volgende:
Iedere man wil toch succesvol zijn omdat hij dan veel pussy krijgt? Waarom mag Trump dat niet zeggen?
Er moet ook een onderzoek komen. Een nieuw transparant onderzoek onder The Trump Administration.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:46 schreef RM-rf het volgende:
Het debat was verder gewoon een smeerboel en kende geen inhoudelijke punten, maar een paar opmerkingen van Trump zijn imho wel degelijk gewoon inhoudelijk gevaarljk...
Trumps bezweringen dat hij zou zorgen als president voor een extra stafrechterlijk onderzoek van Clinton en haar achter tralies zou brengen...
Los ervan of je vind dat Clinton bestraft moet worden wegens haar omgang met de vertrouwelijke emails (iets waarvoor in de VS inderdaad meerdere overheidsdienaren in de gevangenis zitten) ..
Maar het is wel extreem fout als een kandidaat die kort voor een eventueel presidentschap staat, denk dat de president persoonlijk mensen achter tralies kan zetten of zich ook moet gaan inmengen in strafprocessen en vervolging van personen, laat staan zn politieke tegenstanders...
Dat mensen als Poetin of Kim Jong-Il het doen is tot daar aan toe, ook dat het in China best normaal is... maar in een westerse rechtstat en zeker binnen het a,erikaanse systeem van scheiding der ,achten is enkel het Idee al een behoorljk grote fout
Maar er is toch een verschil tussen praatjes en daadwerkelijke verkrachting?quote:Op maandag 10 oktober 2016 10:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja we hebben het over hetzelfde topic, maar ik heb niet het idee dat wij in dezelfde realiteit leven.
Er is hier niemand die de acties van Bill Clinton goedpraat, maar als het aankomt op opscheppen over aanranding staan alle Trumpfans vooraan om te claimen dat dit gewoon wat stoeremannenpraat is. Er is een enorme assymetrie in dit topic wat dat betreft.
Er ligt een aanklacht van een vrouw die 13 was toen hij haar verkrachtte. Het verhaal van Ivana is er ook nog.quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:58 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Maar er is toch een verschil tussen praatjes en daadwerkelijke verkrachting?
Volgens mij zijn het toch vrij concrete punten. Zo heeft Trump bijvoorbeeld dit lijstje van aartsconservatieven voorgedragen voor de SC. Clinton heeft niet expliciet namen genoemd, maar ga er maar vanuit dat de Republikeinen er spijt van gaan krijgen dat ze Garland niet hebben geaccepteerd. De effecten van het financiële beleid zijn op vele plekken aan bod gekomen, bijvoorbeeld hier. Trump wil weer af van alle vorderingen op het gebied van de zorg, Clinton wil ovoortbouwen op Obamacare en wat problematische punten verhelpen. Clinton heeft een concreet plan om wat aan de infrastructuur te doen, Donald Trump heeft enkel wat geroeptoeterd zonder financiële justificatie of überhaupt steun van z'n eigen partij. Clinton heeft concrete plannen op het gebied van bijvoorbeeld K-12 education en hoger onderwijs, Trump niet.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:08 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dit zijn stuk voor stuk geen argumenten, maar losse, niet onderbouwde kreten. Je lult maar wat, vanuit je voorliefde voor de Democraten.
En jij bent de enige die erover praat.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er ligt een aanklacht van een vrouw die 13 was toen hij haar verkrachtte. Het verhaal van Ivana is er ook nog.
Nu dit....
Over Bill Cosby zweeg men ook.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:02 schreef cb2013 het volgende:
[..]
En jij bent de enige die erover praat.
Wat is dat toch met populisten, dat ze zich altijd persoonlijk met de rechtspraak willen bemoeien?quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vermoed dat, ongeacht wie het debat gewonnen heeft, dit inderdaad de narratief gaat zijn. Trump heeft dictatoriale trekjes en het is het volgende bewijs dat hij niet geschikt is de grondwet te hoeden.
Terwijl iedereen wist wat er aan de hand is/was.quote:
quote:Federal Judge Ronnie Abrams has ordered that the status conference hearing for 16 December in a New York court.
She has asked for both sides to provide information to assist the Court in advancing the case to settlement or trial.
Hij sprak eerst over dat Clinton geen stamina had. Waarom zit ie telkens te draaien van meningquote:Op maandag 10 oktober 2016 14:11 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Terwijl iedereen wist wat er aan de hand is/was.
Afijn 1 ding vond ik klasse van Trump: aan het einde gaf hij als eigenschap aan Clinton dat hij bewondering had voor haar doorzettingsvermogen en standvastigheid om door te gaan.
Clinton aan de andere hand vertelde iets vaags over de kinderen, een waardeloos antwoord wat veel mensen opviel.
Nu snap ik een paar van die moderators hier wel. Wat heeft dit te maken met het debat of verkiezingen? Mocht het een impact hebben op de campagne, prima. Maar nu? Er is nog helemaal niets dan een court hearing.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:13 schreef Ulx het volgende:
http://www.independent.co(...)awsuit-a7352976.html
Rechter heeft vandaag onderzoek gelast naar die pedofiliezaak.
[..]
Trump heeft gisteren niets gezegd over Clinton's stamina. Alleen dat ze een fighter is.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Hij sprak eerst over dat Clinton geen stamina had. Waarom zit ie telkens te draaien van mening
is niet zo netjesquote:Op maandag 10 oktober 2016 13:55 schreef DrDentz het volgende:
Iedere man wil toch succesvol zijn omdat hij dan veel pussy krijgt? Waarom mag Trump dat niet zeggen?
Correct, helaas om de verkeerde redenen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:30 schreef martijnde3de het volgende:
Het was wel een bijzonder debat, we hebben geschiedenis meegemaakt.
Ik heb mij gister wel vermaakt, alleen dat is niet echt de bedoeling bij een politiek debat.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Correct, helaas om de verkeerde redenen.
http://www.politico.eu/ar(...)linton-donald-trump/
Ugliest debate ever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |