abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165869540
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 10:42 schreef Mike het volgende:
Waar Trump zich aan vast kan houden is dat mensen vonden dat hij het beter heeft gedaan dan verwacht
Hij scheet het podium dus niet onder?
pi_165869561
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:31 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Het is in dit geval onvoorstelbaar hypocriet en uiteindelijk ook gewoon oliedom om die paar stoute woordjes van Trump van 12 jaar geleden als serieus argument tegen hem te gebruiken. Bill Clinton heeft op seksueel gebied een veel groter en erger track record opgebouwd. We hebben het dan niet alleen over "vreemdgaan", maar ook over talloze zaken van seksuele intimidatie, verkrachting en zelfs pedofilie. En Hillary Clinton stond erbij, keek ernaar en keurde het allemaal goed!
Pedofilie? Ben je nu zelf ook in die frame van Trump getrapt waarin hij heel handig een zaak van een voormalig cliënt van Hillary verweef in zijn beschuldigingen tegen Bill?
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 11:35:38 #178
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165869585
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij scheet het podium dus niet onder?
De lat lag inderdaad enorm laag, maar ja, dat weten we onderhand wel helaas.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_165869607
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:30 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik vond ze behoorlijk mild tegen Trump elke keer dat hij, net als bij het vorige debat, dwars door Clinton heen ging tetteren wanneer zij aan het woord was. Iets waar ik haar nog (ik heb het laatste half uur nog niet gezien) niet op heb kunnen betrappen overigens.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165869653
http://projects.fivethirtyeight.com/2016-election-forecast/

Kansen van Clinton zijn na vannacht gestegen tot 81%.
pi_165869661
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:04 schreef antiderivative het volgende:
Vanuit het andere topic:

NBCNews twitterde op maandag 10-10-2016 om 04:03:35 FACT CHECK: Trump says Clinton "acid washed" her email server. She did not.More #debate fact checks:… https://t.co/wTy5GvDuKf reageer retweet
[ afbeelding ]

het niveau van de media waarmee je te maken hebt.. _O-
Toch mooi hoe de media zijn best doet _O_

Tevens dat gelul over de Russians.. Clinton :') __!
pi_165869665
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:20 schreef Syntix het volgende:

[..]

Weer? :') gast don't even go there...

Ja, omdat het mannenpraat is van 12 jaar geleden terwijl Bill Clinton daadwerkelijk degene was die constant vreemd ging etc. :')
D'r zijn twee huwelijken van Trump naar de knoppen gegaan omdat hij zijn lul zonodig in andere vrouwen moest steken.

Hillary vocht voor haar huwelijk. Trump kon de kolere krijgen van zijn exen.
pi_165869703
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:40 schreef Ulx het volgende:

[..]

D'r zijn twee huwelijken van Trump naar de knoppen gegaan omdat hij zijn lul zonodig in andere vrouwen moest steken.

Hillary bleef, want ze had Bill nodig om zelf een carrière te maken :r
pi_165869708
quote:

[..]

Als Hilary niet in de politiek zat dan was ze allang gaan scheiden..

Denk niet zo simpel
pi_165869738
M'n favoriete deel van het debat was toen Trump begon te raaskallen over Rusland en z'n postkantoor in Washington en dat niemand nog meer enig idee had waar hij het over had.
pi_165869769
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:44 schreef Kaas- het volgende:
M'n favoriete deel van het debat was toen Trump begon te raaskallen over Rusland en z'n postkantoor in Washington en dat niemand nog meer enig idee had waar hij het over had.
Ik denk alleen jij
pi_165869869
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:31 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Het is in dit geval onvoorstelbaar hypocriet en uiteindelijk ook gewoon oliedom om die paar stoute woordjes van Trump van 12 jaar geleden als serieus argument tegen hem te gebruiken. Bill Clinton heeft op seksueel gebied een veel groter en erger track record opgebouwd. We hebben het dan niet alleen over "vreemdgaan", maar ook over talloze zaken van seksuele intimidatie, verkrachting en zelfs pedofilie. En Hillary Clinton stond erbij, keek ernaar en keurde het allemaal goed!
Ah we zijn weer bij complotten aanbeland of ben jij zo iemand die valt voor de herhaling truc oftewel niet bijster slim?
pi_165869874
quote:

[..]

Enige verschil is dat de 2 exen van Trump nog steeds bij hem over de vloer komen en supporter zijn en de 'exen' van Bill behoorlijk pissed zijn. Misschien is Bill wel een erg ruwe 'lover'...
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165869880
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:45 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik denk alleen jij
Ik ook, dus niet alleen hij.
pi_165869895
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ah we zijn weer bij complotten aanbeland of ben jij zo iemand die valt voor de herhaling truc oftewel niet bijster slim?
Neehoor. Ik beweer dat het hypocriet en vooral ook oliedom is om Trump aan te vallen op iets dat nu juist ook de Achilleshiel vormt van z'n rivale.
pi_165869900
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bovendien nogal hilarisch om te klagen over het feit dat deze uitspraak bijna 12 jaar oud zou zijn, terwijl alle schandalen omtrent Bill van pakweg 20-40 jaar geleden zijn.
Ja dat ook nog een keer maar zoals te lezen hieronder maakt dat voor zijn fanboys niet heel veel uit.

Krijgen we straks nog zeker weer het argument "maar Trump zat toen nog bij de democraten" :')
pi_165869909
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:45 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik denk alleen jij
Zelfs onder de Trump-supporters was daar vannacht in het livetopic consensus over.
pi_165869921
Bottom line is wel dat dit 2 schandalige kandidaten zijn :r
pi_165869926
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:52 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Neehoor. Ik beweer dat het hypocriet en vooral ook oliedom is om Trump aan te vallen op iets dat nu juist ook de Achilleshiel vormt van z'n rivale.
Heeft inderdaad totaal niet gewerkt.

Oh wacht, Trump is weer de steun van een hoop prominente Republikeinen kwijtgeraakt.
pi_165869939
Als we het toch over de vermeende partijdigheid van de moderators hebben: ik was erg verbaasd dat Cooper Trump liet wegkomen met het "antwoord": We hebben goede plannen, we zorgen dat de laagste inkomens verzekerd blijven op de vraag HOE hij daarvoor wilde zorgen als hij de juridische basis eronder wegsloopt.
pi_165869951
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:52 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat ook nog een keer maar zoals te lezen hieronder maakt dat voor zijn fanboys niet heel veel uit.

Krijgen we straks nog zeker weer het argument "maar Trump zat toen nog bij de democraten" :')
Stop nou eens met dat simplistische gehuil man. Daar ga je echt geen enkele discussie mee winnen.

Kom nou eens met relevante argumenten waarom jij denkt dat Trump vooral niet en Clinton vooral wel geschikt zou zijn voor het ambt van President van de US of A.
pi_165869956
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:52 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Zin rivale ging niet vreemd en Bill is geen kandidaat dit keer.

En als we het over feiten hebben dan is Bill ook nog nooit veroordeeld , je zou je haast af gaan vragen hoeveel geld die vrouwen hebben gekregen van het Trump kamp om nu opeens weer de publiciteit te zoeken. Het lijkt een beetje een wanhoopsoffensief
pi_165869966
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:55 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Stop nou eens met dat simplistische gehuil man. Daar ga je echt geen enkele discussie mee winnen.

Kom nou eens met relevante argumenten waarom jij denkt dat Trump vooral niet en Clinton vooral wel geschikt zou zijn voor het ambt van President van de US of A.
Daar zijn er toch al honderden voor gegeven.
pi_165869976
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:55 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

:') Ik ben niet degene die walgelijk gedrag van Trump goed te praten door te wijzen op dat het 12 jaar geleden was, domme kroegpraat enz.

En dan durf je het ook nog te hebben over simplisme :')

Overigens het argument dat Trump toen nog democraat was kwam van een republikein

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2016 11:57:41 ]
pi_165869983
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:52 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Zelfs onder de Trump-supporters was daar vannacht in het livetopic consensus over.
Ik dacht dat het iets te maken had met dat de staat zijn financien moest inzien om dat postkantoor te maken en dat hij geen leningen had uitstaan richting Rusland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')