Paar dagen geleden was Trump volgens haar nog een role model voor kinderentwitter:KellyAyotte twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 17:37:57I will not vote for Donald Trump. Read my statement here: https://t.co/F8zajgDZpg reageer retweet
Zou een echte D66 politicus zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:37 schreef Hyperdude het volgende:
Pende lult alles recht...
[ afbeelding ]
Lijkt wel op grab them by the pussy.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:59 schreef KrappeAuto het volgende:
Het doet me erg denken aan de kwestie in Keulen (duizenden vrouwen massaal aangerand door niet-westerse allochtonen in één nacht, niet alleen in Keulen maar op talloze andere plekken in Europa):
Het gros van de onderzoeken waarbij effecten worden gevonden in muizen vertalen zich niet in onderzoeken waarbij die resultaten ook weer in mensen worden gevonden. Muizen zijn nou eenmaal geen perfect model voor mensen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja zaten blijkbaar financiele belangen bij en was sowieso zijn methode fautief gebleken. Daarna zijn andere onderzoeken gedaan en die hadden juist een totaal andere conclusie.
Dit zei hij op een rally nadat hij vragen ontweek van reporters over de kwestie die hem in een restaurant zagen.quote:Roughly an hour later, the Indiana governor was striking a defiant tone at his Rossford rally. He proceeded with his usual stump speech including lines declaring Trump was a “winner” and standing “stronger than ever.”
Pence lashed out at the media. “Invariably, they’ll say, this time we got him. This time we found that there’s another tweet come out or something,” Pence said. “This time we got another thing, another issue that’s come forward. Then they turn on the next television the next morning, and Donald Trump is still standing stronger than ever before and fighting for the American people. And he is going to fight all the way to the White House.”
Als je echt overtuigd bent van de positie dat klimaatverandering op grote schaal veroorzaakt wordt door mensen en dat het van dergelijke importantie is om extreme maatregelen te nemen (miljoenen banen afkeuren in traditionele energiesectoren, ontwikkelende landen als China en India een ontzettend groot voordeel te geven in internationale handel), dan zul je dit niet met Trump eens zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:06 schreef monkyyy het volgende:
Wat vinden we van Trump zijn plan om de Parijs overeenkomst teniet te doen. Obama heeft flinke slagen gemaakt wat betreft duurzame energie opwekking. Ik zou graag willen dat dit voortgezet werd. Clinton is hier ook voorstander van.
Barack Obama says wind power cheaper in Texas than power from 'dirty fossil fuels'
[..]Donald Trump would 'cancel' Paris climate dealtwitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 20:15:52The concept of global warming was created by and for the Chinese in order to make U.S. manufacturing non-competitive. reageer retweet
Dat ze in Trump geen conservative ziet dat snap ik heel goed. Die man is gewoon totaal geen Republikein.quote:
Ja, die heeft lekker tegen Trump in lopen lullen. Denk je dat die nu ineens gespaard zal worden door de Democratische Stoomwals?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:47 schreef vigen98 het volgende:
Pence 2016Alhoewel het wel erg laat is
En Pence natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat ze in Trump geen conservative ziet dat snap ik heel goed. Die man is gewoon totaal geen Republikein.
Hoewel het wel fijn zou zijn als het wel enigszins zo was en de Republikeinen niet gegijzeld waren door enge Christenfundamentalisten (waaronder Fiorina zelf).
Welke democratische stoomwals?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, die heeft lekker tegen Trump in lopen lullen. Denk je dat die nu ineens gespaard zal worden door de Democratische Stoomwals?
Trump krijgt een steuntje in de rug van Wikileaks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit zei hij op een rally nadat hij vragen ontweek van reporters over de kwestie die hem in een restaurant zagen.
Lijkt niet op Pence 2016 (en zo eigenlijk ook niet op 2020)
Jij hebt de spotjes gemist waarmee ze het publieke proberen te hersenspoelen. Trump is een vrouwenhatend monster en zo, volgens die spotjes.quote:
Ja heb het allemaal gelezen (heb je ook de emails gelezen over buitenaards leven... echt wat de fuk.....), maar met deze zaken ga je het nieuws niet domineren. Misschien als blijkt dat die campagne echt wat mensen heeft laten ombrengen ofzo, eerder nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Trump krijgt een steuntje in de rug van Wikileaks.
POL / Amerikaanse verkiezingen 2016 #101 Trump Trainwreck
Of dat het genoeg is...
Het beste scenario zou zijn dat ze allebei verliezen maar helaas...
Ik weet niet wat er geschreven is over buitenaards leven (hier - waar in die video op werd ingegaan m.b.t. lekken van Wikileaks - gaat het om serieuze zaken) maar dat HC aangeeft dat ze schijt heeft aan de middenklasse en dat ze liegt (publiek gezicht en privaat gezicht) is toch best beschadigend. Het haalt inderdaad nauwelijks het nieuws maar dat heeft een andere oorzaak, ze heeft nogal veel vriendjes (en vriendinnetjes) bij die media.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja heb het allemaal gelezen (heb je ook de emails gelezen over buitenaards leven... echt wat de fuk.....), maar met deze zaken ga je het nieuws niet domineren. Misschien als blijkt dat die campagne echt wat mensen heeft laten ombrengen ofzo, eerder niet
Hoeveel had een TV ster als Trump er denk je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
ze heeft nogal veel vriendjes (en vriendinnetjes) bij die media.
Bram heeft zijn eigen onderzoek waar hij hier laatst wat uit cherrypickte kennelijk niet gelezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoeveel had een TV ster als Trump er denk je?
Kun je me laten zien waar Trump heeft gezegd dat hard werkende illegalen drugsdealers en verkrachters zijn? Je gooit er hier een qualifier bij terwijl Trump die nooit heeft gebruikt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat laatste is niet alleen niet waar, dat is ook niet waar het om draaide. Het ging om de Mexicanen die het land illegaal zijn binnen komen. Er zijn nu ongeveer 11 miljoen illegalen in de VS (52% daarvan is Mexicaans). Niet alleen komen zij veel minder in aanraking met justitie dan Amerikanen, ze zijn vaak ook de nanny's, tuinmannen etc van rijke Amerikanen. Ze knappen allerlei vuil werk op en houden zich gedeisd want zodra de politie op de stoep staat, ben je de sjaak natuurlijk.
En deze lui noemde Trump dus drugsdealers en verkrachters. Het komt nog niet eens dicht bij de waarheid en is alleen maar bedoeld om in te spelen op het sluimerende racisme in de VS.
Overigens belachelijk dat je je geen zorgen over Trump zou mogen maken omdat er andere problemen op de wereld zijn.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:00 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Kun je me laten zien waar Trump heeft gezegd dat hard werkende illegalen drugsdealers en verkrachters zijn? Je gooit er hier een qualifier bij terwijl Trump die nooit heeft gebruikt.
Er is niks mis met je zorgen maken over Trump, zolang je daar de juiste redenen voor hebt. En mijn punt was vooral dat de prioriteiten niet goed zijn: Trump is nu al meer dan een jaar aangevallen op zijn uitspraken maar de Democraten hebben niks gezegd/gedaan over de extreme cijfers over misbruik. Het is de campagne tegen gemene woordjes, niet voor actie (zoals Trump).
Waar blijven die quotes van jou nou over dat Trump de volgende Hitler is?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:04 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, dat heeft Trump niet gezegd. Ik wil de quote er nog wel even bij pakken voor je: “When Mexico sends its people, they’re not sending their best. They’re not sending you. They’re not sending you. They’re sending people that have lots of problems, and they’re bringing those problems with us. They’re bringing drugs. They’re bringing crime. They’re rapists. And some, I assume, are good people.”
Het is dus andersom, niet 'een groot deel van de verkrachters zijn Mexicanen', maar 'een groot deel van de Mexicanen zijn verkrachters'...een wezenlijk verschil.
Het is ook aantoonbaar niet waar: https://www.washingtonpos(...)mmigrants-and-crime/
Beter lezen. Ik had al een gepost. Omhoog scrollen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:02 schreef Falco het volgende:
[..]
[..]
Waar blijven die quotes van jou nou over dat Trump de volgende Hitler is?
Die van Hillary 'why am I not 50 points ahead' Clintonquote:
Wel jammer dat die mensen zich niet realiseren dat het Trump's partijgenoten waren die acht jaar vooruitgang hebben geblokkeerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:07 schreef skysherrif het volgende:
Trump won dit gewoon omdat hij het imago heeft (ik heb het hier dus niet over imago, discussie of hij het wel of niet is doet niet ter zake) van een succesvol zakenman en dus verwacht een groot deel van mensen die er op achteruit zijn gegaan dat hij dat ook met hun land gaat doen. Zijn hele message van nostalgie en make america great again slaat gewoon aan. Zeker in deze tijden waar polarisatie hoogtij viert. Echt schokkend is het niet vind ik
Hoeveel media-aandacht en dus gratis reclame kreeg hij tijdens de primary's?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoeveel had een TV ster als Trump er denk je?
Dat was een link naar de frontpage, niet naar dit topic.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:03 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Beter lezen. Ik had al een gepost. Omhoog scrollen.
Moet ik je billen ook afvegen?
Aanranding is in Amerika een heel ruim begrip, Je kunt daar aangeklaagd worden als je een vrouw een schouderklopje geeft. Zeker als je een machtig en invloedrijke persoon bent met een goedgevulde portemonnee ( easy money ) waar sommige Amerikanen smachtend zitten te wachten dat ze iemand kunnen aanklagen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 13:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet bewezen, maar genoeg vrouwen die hem in ieder geval beschuldigd hebben van aanranding ja.
Overigens vind ik het ook niet heel interessant of het wel of niet zo is, uiteindelijk is hij idd niet de presidentskandidaat nu.
Alabamaquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:09 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in Alaska haakt men af.
http://www.wvgazettemail.(...)reexamine-candidacy-quote:“As a woman, a mother, and a grandmother to three young girls, I am deeply offended by Mr. Trump’s remarks, and there is no excuse for the disgusting and demeaning language,” Capito said in a statement Saturday morning. “Women have worked hard to gain the dignity and respect we deserve. The appropriate next step may be for him to reexamine his candidacy.”
Ter info:quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 17:35 schreef L3gend het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bijna onmogelijk om de ballots te veranderen, er hebben al honderdduizenden mensen gestemd
twitter:legslambert twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 17:01:32@Leavittnovelist @realDonaldTrump https://t.co/zvdHQzLw22 reageer retweet
Geweldig toch dat er in dit stadium überhaupt nog steeds gesproken wordt over wie kandidaat moet zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:27 schreef antiderivative het volgende:
Ter info:
The Republican Party has no power to remove their own nominee.
But if Mr Trump could be persuaded to abandon his candidacy of his own volition, there is a process to replace him.
According to Rule 9 of the Republican National Committee rulebook, if the nominee withdraws for "reasons of death, declination, or otherwise" then the committee can replace him. The word "otherwise" is not defined.
If a withdrawal had occurred earlier in the race, the committee would have had to reconvene all 2,472 delegates who voted at the national party convention in July.
However, since it is now too late to do so, the 168 members of the committee itself would vote for the replacement.
Mike Pence, Mr Trump's running mate, would likely become the favourite to take over, but would not be an automatic choice.
Other possibilities would include Paul Ryan, the House Speaker and most senior elected Republican, and Ted Cruz, who finished runner-up to Mr Trump in the primary election.
The process would take up to a couple of weeks.
]Due to the lateness of the change, Mr Trump's name would still be on most ballots on November 8, but people would actually be casting their votes for his replacement.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:00 schreef Pokkelmans het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)migration/index.html
Ook een mooie wending. Trump blijkt een Hitler-light.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:16 schreef DieselTank het volgende:
Ik ging Donald Trump vergelijken met Adolf Hitler in comments van youtube. Veel mensen waren het er helaas niet eens mee heb ik gemerkt
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:23 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Een paar mensen waren het met mij eens en gaven normaal een reactie maar de gros van mensen begonnen me te uitschelden en van die kortzichtige opmerkingen te maken en om bepaalde feiten heen te praten.
En natuurlijk: American is the richest country in the world and america is freedom bladibla.
En dan begin ik over de vluchtelingen die naar europa gaan en dan zeggen ze doodleuk: yes but that is not our problem![]()
Maar verder weet ik ook niet zo heel veel van andere amerikaanse partijen, alleen dat Trump wel erg gevaarlijk is. Maar we zullen zien
Echt absurd dat ik moet bewijzen dat de aarde rond is en een hond 4 poten heeft. Je leeft in een bubbel als je denkt dat er niet grote groepen mensen waren (of zijn) die oprecht dachten (denken) dat Trump de Amerikaanse Hitler is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als het bij alle andere politici hun bijeenkomsten rustig blijft en er bij Trump steeds weer stront aan de knikker is dan is de conclusie nogal voor de hand liggend dat het aan Trump ligt. Je kan natuurlijk ook gewoon kijken naar Trump zijn gedrag, hij hitst het publiek op. Het is nu zelfs al zo ver dat op allerlei plaatsen donkergekleurde mensen worden geterroriseerd doordat die daders geïnspireerd worden door Trump.
Trump vergelijken met Hitler gaat ver maar zijn beweging heeft inderdaad fascistoïde trekjes. Dat Trump met Hitler wordt vergeleken is trouwens zijn eigen schuld, hij stelde letterlijk voor om een soort van jodenster voor moslims in te voeren. Dit was slechts een van de vele incidenten die mensen ertoe bewogen om deze vergelijking te maken. Wat Trump bijvoorbeeld nog meer gemeen heeft met Hitler is dat hij de ene bevolkingsgroep opjut tegen een andere bevolkingsgroep.
Dat wordt lastig dus, pence of nothingquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:33 schreef vigen98 het volgende:
Het moet eigenlijk Paul Ryan worden, hij komt ook nog goed over bij vrouwen
Jottum, drie posts op de 30.000 of zo in deze serie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:34 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Echt absurd dat ik moet bewijzen dat de aarde rond is en een hond 4 poten heeft. Je leeft in een bubbel als je denkt dat er niet grote groepen mensen waren (of zijn) die oprecht dachten (denken) dat Trump de Amerikaanse Hitler is.
Ook van bijna een jaar geleden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:45 schreef Ulx het volgende:
Ik
[..]
Jottum, drie posts op de 30.000 of zo in deze serie.
Het zijn net Skittles.
Bentwitter:reidepstein twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 18:32:22Ben Carson still stands with Trump "100%," Armstrong Williams tells me. Of lewd tape: "It's no different from what you hear in rap music." reageer retweet
Afgaande op zijn uitspraken heeft hij in ieder geval de ambitie om er bij in de buurt te komen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:34 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Echt absurd dat ik moet bewijzen dat de aarde rond is en een hond 4 poten heeft. Je leeft in een bubbel als je denkt dat er niet grote groepen mensen waren (of zijn) die oprecht dachten (denken) dat Trump de Amerikaanse Hitler is.
Ik ben lang niet actief geweest in deze topicreeks, dus wat er in de tussentijd is gebeurd weet ik niet precies. Dit vond ik na ~5 minuten zoeken. Ik neem aan dat sinds het moment dat lage-kwaliteit posters als jij en 99.999 begonnen te posten er nog veel meer bijzondere argumenten tegen Trump zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:45 schreef Ulx het volgende:
Ik
[..]
Jottum, drie posts op de 30.000 of zo in deze serie.
Het zijn net Skittles.
Hij heeft gelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 18:49 schreef skysherrif het volgende:
Bentwitter:reidepstein twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 18:32:22Ben Carson still stands with Trump "100%," Armstrong Williams tells me. Of lewd tape: "It's no different from what you hear in rap music." reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |