dp zit op drugsfora uit 2001 te kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:52 schreef Amarantha het volgende:
Zoooo en toen was het hier weer dood.
toevallig gwn oud topic :squote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dp zit op drugsfora uit 2001 te kijken
quote:
dus dan kom je uit dat het enige wat in de buurt komt van zingeving hedonisme is, maar om dat mogelijk te maken moet je fucking veel moeite doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen bestemming, dus wat?
WOWquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:56 schreef Drug het volgende:
[..]
dus dan kom je uit dat het enige wat in de buurt komt van zingeving hedonisme is, maar om dat mogelijk te maken moet je fucking veel moeite doen
hoezo niet?quote:
hoe bedoel je gegeven?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm denk je in wat gegeven is :s
praat liever over de doodquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
KLB SCsmilies en kutgrappen overdag, diepe discussies over het leven in de nacht
dan zou ik wel voor een ander middel dan speed kiezenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wrm geen drugisme? Deadprez hangt dat ook al aan
ik post nog steeds smilies en vaginagrappen hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
KLB SCsmilies en kutgrappen overdag, diepe discussies over het leven in de nacht
Niemand ontkomt daar aanquote:
vetquote:
mwah mis een beetje onderbouwing van:quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wrm geen drugisme? Deadprez hangt dat ook al aan
quote:
jawel, nog paar jaar en dan kunnen we om de zoveel jaar ons geweten in een ander lichaam plaatsenquote:
"ons geweten"?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, nog paar jaar en dan kunnen we om de zoveel jaar ons geweten in een ander lichaam plaatsen
gebruiken voor wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je gebruikt literatuur ipv dat je literatuur creëert
Je vergist je met google-gegevensquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, nog paar jaar en dan kunnen we om de zoveel jaar ons geweten in een ander lichaam plaatsen
Vanmiddag ging m'n huiseigenaar voor naar het hek van t complex met een vuilniszak. Vervolgens komen twee ietwat ongure mensen eraan lopen. Zeggen niks en gaan direct in de zak graaien en kijken. De een pakt een mesje erbij er gebeurt een en ander wat ik niet goed zie en vervolgens lopen die gasten met een vuilniszak en die huiseigenaar met een dik pak witte shitquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan zou ik wel voor een ander middel dan speed kiezen
Ik stap meteen overquote:
wrm let je zo op je huiseigenaar bemoei je gwn met je eigen zaken :squote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vanmiddag ging m'n huiseigenaar voor naar het hek van t complex met een vuilniszak. Vervolgens komen twee ietwat ongure mensen eraan lopen. Zeggen niks en gaan direct in de zak graaien en kijken. De een pakt een mesje erbij er gebeurt een en ander wat ik niet goed zie en vervolgens lopen die gasten met een vuilniszak en die huiseigenaar met een dik pak witte shit
Half uur later rijdt er politiebusje door straat, niet echt normaal hier ook
Srs
haha ja wtfquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm let je zo op je huiseigenaar bemoei je gwn met je eigen zaken :s
circle of trustquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:05 schreef Drug het volgende:
[..]
heb het gevoel dat we in cirkels praten
fylax vond je wel een goede poster vandaag geloof ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:06 schreef Der_Mann het volgende:
hoe vonden jullie mijn kwaliteit vandaag, even kut als gewoonlijk of kutter of beter
wil weten of een week vakantie mij een betere poster maakt
Piet patat is gesloten wegens drugshandelquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vanmiddag ging m'n huiseigenaar voor naar het hek van t complex met een vuilniszak. Vervolgens komen twee ietwat ongure mensen eraan lopen. Zeggen niks en gaan direct in de zak graaien en kijken. De een pakt een mesje erbij er gebeurt een en ander wat ik niet goed zie en vervolgens lopen die gasten met een vuilniszak en die huiseigenaar met een dik pak witte shit
Half uur later rijdt er politiebusje door straat, niet echt normaal hier ook
Srs
ik heb liever dat je wat irritanter en aanweziger bent tbhquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:06 schreef Der_Mann het volgende:
hoe vonden jullie mijn kwaliteit vandaag, even kut als gewoonlijk of kutter of beter
hermann staat voor kwaliteitquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:06 schreef Der_Mann het volgende:
hahahquote:
haha ja man hij kocht een pak rijst van 3 srd$ in ruil voor een zak vuilnisquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
maar wss beeld je je shit in of is het gewoon iets totaal randoms
Wat zijn jullie soms toch echt fucking kinderachtigquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
fylax vond je wel een goede poster vandaag geloof ik
Jij ook hoorquote:
is bijna niet mogelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:07 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb liever dat je wat irritanter en aanweziger bent tbh
haha ja man drugshandel - in hoeveelheden waarvan jij witte shit ziet vanuit je raampje - gaat op zo'n amateuristische crappy wijzequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja man hij kocht een pak rijst voor 3 srd$ in ruil voor een zak vuilnis
Do normal
trustennquote:
ja en als deadprez nu zegt dat het idd niet grappig was vind jij dat opeens ook he JA IK SNAP HET WELquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja en als deadprez nu zegt dat het idd niet grappig was vind jij dat opeens ook he JA IK SNAP HET WEL
ja man ik zit in suriname binnen door een raampje te glurenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha ja man drugshandel - in hoeveelheden waarvan jij witte shit ziet vanuit je raampje - gaat op zo'n amateuristische crappy wijze
hoax je snapt helemaal niksquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja en als deadprez nu zegt dat het idd niet grappig was vind jij dat opeens ook he JA IK SNAP HET WEL
sws, lekker fucking boeiend ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja man ik zit in suriname binnen door een raampje te gluren
dexamfetaminequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet hoe ik een goeie STR/DEX build in dark souls moet maken
als je echt denkt dat t dat is, zou ik mijn best doen om zo min mogelijk te zien als ik jou wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, is mijn geld waar die van koopt
goede tekstquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:11 schreef Drug het volgende:
Immigrants and faggots
They make no sense to me
They come to our country
And think they'll do as they please
Like start some mini Iran
Or spread some fucking disease
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:13 schreef Drug het volgende:
[..]
deze sc op dit moment is 1 van de beste dingen die het bestaan heeft meegemaakt
alleen maar haat en nijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:13 schreef Drug het volgende:
[..]
deze sc op dit moment is 1 van de beste dingen die het bestaan heeft meegemaakt
zat ook liever in een drugsorgie maar dit komt in de buurtquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen maar haat en nijd
gelukkig doe ik daar nooit aan mee
ja ga hem ook echt vragen of die nog grammetje heeft jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je echt denkt dat t dat is, zou ik mijn best doen om zo min mogelijk te zien als ik jou was
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ga hem ook echt vragen of die nog grammetje heeft ja
stuur paar pakkies op danquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ga hem ook echt vragen of die nog grammetje heeft ja
dus gewoon hoe je nu leeft maar dan zonder te hoeven pissen en poepenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:18 schreef Drug het volgende:
op zich zou ik het niet erg vinden om mijn brein te uploaden als AI met internettoegang
kende wel mensen die dat deden vanaf antillen. uiteindelijk komt er genoeg binnen dat je geen verlies maakt, maar zijn zulke kleine hoeveelheden dat je nie echt snel winst maakt. plus je moet btje creatief zijn met ontvangstadresquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
vraag me echt af of dat werkt, gwn vanuit een of ander zuid-amerikaans land een berg brieven met sos versturen naar nederland
kan toch bijna niet dat er niets aankomt en t risico is nihil
hahaha ja dit ga ik niet proberen vriendquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
vraag me echt af of dat werkt, gwn vanuit een of ander zuid-amerikaans land een berg brieven met sos versturen naar nederland
kan toch bijna niet dat er niets aankomt en t risico is nihil
pissen en schijten vind ik op zich nog wel chill. ging me mee om werkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus gewoon hoe je nu leeft maar dan zonder te hoeven pissen en poepen
je zit nu in een SC met werklozen, niet alsof het onmogelijk isquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:21 schreef Drug het volgende:
[..]
pissen en schijten vind ik op zich nog wel chill. ging me mee om werken
hm aightquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:20 schreef Drug het volgende:
[..]
kende wel mensen die dat deden vanaf antillen. uiteindelijk komt er genoeg binnen dat je geen verlies maakt, maar zijn zulke kleine hoeveelheden dat je nie echt snel winst maakt. plus je moet btje creatief zijn met ontvangstadres
ik wil gwn gratis 2k netto /maand voor de rest van mn leven met inflatiecorrectie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zit nu in een SC met werklozen, niet alsof het onmogelijk is
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:23 schreef Drug het volgende:
[..]
ik wil gwn gratis 2k netto /maand voor de rest van mn leven met inflatiecorrectie.
sugarmomma zoekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:23 schreef Drug het volgende:
[..]
ik wil gwn gratis 2k netto /maand voor de rest van mn leven met inflatiecorrectie.
haha inflatiecorrectiequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:23 schreef Drug het volgende:
[..]
je ouders hebben liever 2k denk ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
2k hoeft niet eens met 1k ben ik ook al ruimschoots tevreden
ik las x dat tegenwoordig gaat veel via cote d'ivoir, nigerians runnen daar shit. die stuurden ook gwn kkveel losse k'tjesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm aight
ja ontvangstadres is idd wel tricky
kk op met je lage steken de hele tijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je ouders hebben liever 2k denk ik
haha wow sorry hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
kk op met je lage steken de hele tijd
kun je niet van levenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
2k hoeft niet eens met 1k ben ik ook al ruimschoots tevreden
had een keer gelezen over een rijkeluiskindje die een dure auto voor zijn 16de verjaardag kreeg, kapot reed, weer een kreeg, kapot reed, weer een kreeg, kapot reed, rijbewijs weggehaaldquote:
wss versnijden die bois t wel dikquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:25 schreef Drug het volgende:
[..]
ik las x dat tegenwoordig gaat veel via cote d'ivoir, nigerians runnen daar shit. die stuurden ook gwn kkveel losse k'tjes
inherent aan stacks, zou jij ook doen met stacksquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had een keer gelezen over een rijkeluiskindje die een dure auto voor zijn 16de verjaardag kreeg, kapot reed, weer een kreeg, kapot reed, weer een kreeg, kapot reed, rijbewijs weggehaald
dat soort mensen hebben dikke stacks en wij goeie mensen moeten de arme leef leven
gwn je bek houden of ik laat je huiseigenaar zorgen dat je verdwijntquote:
ik zou de liefde bedrijven met stacksquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inherent aan stacks, zou jij ook doen met stacks
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had een keer gelezen over een rijkeluiskindje die een dure auto voor zijn 16de verjaardag kreeg, kapot reed, weer een kreeg, kapot reed, weer een kreeg, kapot reed, rijbewijs weggehaald
dat soort mensen hebben dikke stacks en wij goeie mensen moeten de arme leef leven
werd srs beetje bangquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn je bek houden of ik laat je huiseigenaar zorgen dat je verdwijnt
aw bby zou jou nooit laten verdwijnenquote:
sTacks, niet sNacksquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou de liefde bedrijven met stacks
sws ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik lotto won zou ik met je delen
nee maar huiseigenaar is man mer dikke plofbuik en zwarte donkere zonnebril op een scootertje dus is denk ik kleine muis on het grote spelquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
aw bby zou jou nooit laten verdwijnen
hoogstens in mijn kelder
dat er zo'n lottokaartje naar me toewaait net als in my name is earl maar dan zonder het hele ongeluk en karmagebeuren is mijn grote droomquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws ik ook
broeders moeten elkaar helpen om werkloos leven te kunnen leiden
ik denk dat hij gewoon een huiseigenaar is die die shit verhuurt en verder nietsquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee maar huiseigenaar is man mer dikke plofbuik en zwarte donkere zonnebril op een scootertje dus is denk ik kleine muis on het grote spel
dan ben je wel een vrij mensquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat er zo'n lottokaartje naar me toewaait net als in my name is earl maar dan zonder het hele ongeluk en karmagebeuren is mijn grote droom
hoe verhuur je drugs?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik denk dat hij gewoon een huiseigenaar is die die shit verhuurt en verder niets
quote:
zou gewoon nog steeds bij mama wonen en die 2k uitgeven aan gamesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:34 schreef deadprez het volgende:
sws lkkr boeie of je weinig hebt dan, gwn eten skippen en evt kraken en je hebt dik meer dan de helft al over
dat kan natuurlijk ook maar met 2k is t sws geen enkel probleemquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou gewoon nog steeds bij mama wonen en die 2k uitgeven aan games
nee. die jongen met die auto na auto in de prak ook nie. dat is proletengeld, upper middle class.quote:
geef mij maar proletengeldquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:37 schreef Drug het volgende:
[..]
nee. die jongen met die auto na auto in de prak ook nie. dat is proletengeld, upper middle class.
paar % van de mensen is rich.
rtquote:
oke, hoopte al dat je me mocht om mij niet om mijn ferrariquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:37 schreef Drug het volgende:
[..]
nee. die jongen met die auto na auto in de prak ook nie. dat is proletengeld, upper middle class.
paar % van de mensen is rich.
haha jelly af op mijn Ferrari 538quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:39 schreef deadprez het volgende:
mensen die hun geld uitgeven aan een ferrari verdienen het niet
En ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:45 schreef deadprez het volgende:
hermann en ik willen ook graag mee kunnen praten
je kunt je anus inruilen voor drugsquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:49 schreef deadprez het volgende:
maakt mij nie uit waarin het uitgedrukt wordt zolang ik t maar in kan ruilen voor druks
ja dat zou kunnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je kunt je anus inruilen voor drugs
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hij vraagt mij in dm altijd voor tips hoe slim over kan komen
srs die boi blijft me verbazen af en toe qua intelligentiequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh even je vriendje beschermen hoor
kunst is dan ook niet om eeuwig te leven maar of je wel eeuwig met jezelf kunt levenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:51 schreef Drug het volgende:
vraag me af als ik de dood zou verslaan, of ik dan met ongekende waardering verder zou leven, of spijt zou hebben dat ik 'm niet heb laten winnen
dat soort dingen kun je je beter niet te veel afvragen denk kquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:51 schreef Drug het volgende:
vraag me af als ik de dood zou verslaan, of ik dan met ongekende waardering verder zou leven, of spijt zou hebben dat ik 'm niet heb laten winnen
ik en drug dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs die boi blijft me verbazen af en toe qua intelligentie
hij is de slimste in deze sc en niemand komt zelf maar in de beurt. sterker nog, hij is de enige echte slimme, anderen (onder wie ik) lijken alleen btje slim omdat ze wat trucjes hebben en paar dingetjes wetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hij vraagt mij in dm altijd voor tips hoe slim over kan komen
is niet zo moeilijk vergeleken met jezelf thoquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs die boi blijft me verbazen af en toe qua intelligentie
ja drug ook welquote:
ik kan wel met mezelf leven, maar niet met het levenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kunst is dan ook niet om eeuwig te leven maar of je wel eeuwig met jezelf kunt leven
jij hebt niet echt recht van spreken met je domrechts gewauwelquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk vergeleken met jezelf tho
eerste keer dat iemand aardig over me doet als ik er niet benquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:52 schreef Drug het volgende:
[..]
hij is de slimste in deze sc en niemand komt zelf maar in de beurt. sterker nog, hij is de enige echte slimme, anderen (onder wie ik) lijken alleen btje slim omdat ze wat trucjes hebben en paar dingetjes weten
plsquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:52 schreef Drug het volgende:
[..]
hij is de slimste in deze sc en niemand komt zelf maar in de beurt. sterker nog, hij is de enige echte slimme, anderen (onder wie ik) lijken alleen btje slim omdat ze wat trucjes hebben en paar dingetjes weten
o jah ;squote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat soort dingen kun je je beter niet te veel afvragen denk k
gewoon gezond verstandquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij hebt niet echt recht van spreken met je domrechts gewauwel
de wat in het wattes nuquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:55 schreef Drug het volgende:
had wel x nde op dmt. zag er wel vet uit alleen dacht dat het niet zou aflopen
lijkt me fucking para.. wat gebeurde er dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:55 schreef Drug het volgende:
had wel x nde op dmt. zag er wel vet uit alleen dacht dat het niet zou aflopen
hoop gwn dat ie dat terugleest zodat ie ziet hoe geil ik op m benquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:56 schreef Drug het volgende:
[..]
hoop gwn dat ie dat terugleest zodat ie ziet hoe geil ik op m ben
ps deze post niet quoten want ik haal m zo weg
[..]
[..]
near death experience en dmt is een drug die je zo'n realistische visioenen geeft dat je je in een alternatieve realiteit waantquote:
hm ja dmt heeft heel karakteristieke uiterlijk, dus ik zag in die classic dmt stijl gwn heel m'n leven voorbij gaan. maar het leek echt of alles van begin tot eind voorbijkwam. en met dmt is t zo dat t fucking heftig inklapt, dus moest eerst ff beseffen wat er gebeurde. en toen zag ik dus die gebeurtenissen en vond het wel interessant gwn. maar op gegeven moment voelde het alsof er geen einde aan kwam en toen dacht ik van hm gaat dit nu voor altijd blijven? maar ik doe altijd zo'n soort masker op zodat het donker is, dus toen ik dat afzette kwam ik weet terug in de normale wereld. was wel opgeluchtquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt me fucking para.. wat gebeurde er dan?
blij dat ik een straight edge flikkertje ben als ik dit leesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:00 schreef Drug het volgende:
[..]
near death experience en dmt is een drug die je zo'n realistische visioenen geeft dat je je in een alternatieve realiteit waant
[..]
hm ja dmt heeft heel karakteristieke uiterlijk, dus ik zag in die classic dmt stijl gwn heel m'n leven voorbij gaan. maar het leek echt of alles van begin tot eind voorbijkwam. en met dmt is t zo dat t fucking heftig inklapt, dus moest eerst ff beseffen wat er gebeurde. en toen zag ik dus die gebeurtenissen en vond het wel interessant gwn. maar op gegeven moment voelde het alsof er geen einde aan kwam en toen dacht ik van hm gaat dit nu voor altijd blijven? maar ik doe altijd zo'n soort masker op zodat het donker is, dus toen ik dat afzette kwam ik weet terug in de normale wereld. was wel opgelucht
fucking wazigquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:00 schreef Drug het volgende:
[..]
near death experience en dmt is een drug die je zo'n realistische visioenen geeft dat je je in een alternatieve realiteit waant
[..]
hm ja dmt heeft heel karakteristieke uiterlijk, dus ik zag in die classic dmt stijl gwn heel m'n leven voorbij gaan. maar het leek echt of alles van begin tot eind voorbijkwam. en met dmt is t zo dat t fucking heftig inklapt, dus moest eerst ff beseffen wat er gebeurde. en toen zag ik dus die gebeurtenissen en vond het wel interessant gwn. maar op gegeven moment voelde het alsof er geen einde aan kwam en toen dacht ik van hm gaat dit nu voor altijd blijven? maar ik doe altijd zo'n soort masker op zodat het donker is, dus toen ik dat afzette kwam ik weet terug in de normale wereld. was wel opgelucht
haha nee nooit die nachtschadeplanten voor mijquote:
ja vond die zelf ook wel zwaar toenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:02 schreef Drug het volgende:
[..]
haha nee nooit die nachtschadeplanten voor mij
verste wat ik met mind altering wil gaan is iboga, maar zelfs dat zoek ik niet op.
roken is sws fucking nutteloos eiglkquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een keer sigaar gerookt, nog nooit een peuk
is wel anders dan andere psychedelica omdat het te heftig is om ruimte te laten voor de shit die kut vond met 2c-b (?). maar die heftigheid betekent niet per se dat t ook beter is haha. ik vond eerste keren wel eng, maar anderen vinden direct vet. ik heb nooit heel erg horror shit gezien ofzo. sommige reporten dat wel. maar denk dat alleen iemand die heel bang voor zichzelf is of die heel evil is dat kan krijgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
fucking wazig
ben wel echt enorm nieuwsgierig naar dmt maar weet echt niet of ik t kan hendelen
hawtquote:
bespaart ook lekker veel geld. Kun je in vuilniszak stoppen en ruilen voor zak rijstquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
roken is sws fucking nutteloos eiglk
Wel lekker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat heb ik vaker gehoord idd, dat ik me geen zorgen hoef te maken dat ik me weer niet over kan geven aan de trip, want daar heb je gwn geen keuze inquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:06 schreef Drug het volgende:
is wel anders dan andere psychedelica omdat het te heftig is om ruimte te laten voor de shit die kut vond met 2c-b (?). maar die heftigheid betekent niet per se dat t ook beter is haha. ik vond eerste keren wel eng, maar anderen vinden direct vet. ik heb nooit heel erg horror shit gezien ofzo. sommige reporten dat wel. maar denk dat alleen iemand die heel bang voor zichzelf is of die heel evil is dat kan krijgen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bespaart ook lekker veel geld. Kun je in vuilniszak stoppen en ruilen voor zak rijst
en truequote:
Net zoals neuken en braddvlogs. Toch doen we het allemaal.. oh wacht..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap niet hoe iemand naar zo'n vies stinkding kan kijken en dan denkt ''daar wil ik wel aan zuigen''quote:
srs hou eens op over die vlogs van braddie ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Net zoals neuken en braddvlogs. Toch doen we het allemaal.. oh wacht..
heb vaker geneukt dan bradvlogs bekekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Net zoals neuken en braddvlogs. Toch doen we het allemaal.. oh wacht..
meld je ziek, heb je gelijk weekendquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar wtf ik heb morgen om 830 les.
Wtf doe ik hier
lastig.. zijn belangrijke lessenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meld je ziek, heb je gelijk weekend
dat zeggen ze altijd maar in de grote boze volwassen mensenwereld heb je niks aan 95% van de lessenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
lastig.. zijn belangrijke lessen
enige bulshit les op mijn opleiding is wiskunde.. voor de rest is alles wel handig voor laterquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zeggen ze altijd maar in de grote boze volwassen mensenwereld heb je niks aan 95% van de lessen
kreeg je niet ideale maatrubatie technieken bij seksuele voorlichting op school?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zeggen ze altijd maar in de grote boze volwassen mensenwereld heb je niks aan 95% van de lessen
nederlands en engels kon ik al en aan de rest heb ik niks omdat ik toch de hele dag thuiszit en niks doequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
enige bulshit les op mijn opleiding is wiskunde.. voor de rest is alles wel handig voor later
zat ik maar op een school die seksuele voorlichting gafquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kreeg je niet ideale maatrubatie technieken bij seksuele voorlichting op school?
voor mij juist zeer handig.. mijn piemel heeft een kromming van 20 graden. Door de stelling van pythagoras qeet ik dat ik nu met mijn linker hand mijn mastruberen in een hoek van 32 graden om de ideale kut te simulerenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:12 schreef Der_Mann het volgende:
zoveel uren verspild aan de stelling van pythagoras godverdomme
o ja wij kregen van docente van 28 met grote borsten, die zette grote dildo op tafel en ging voordoen hoe het moestquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zat ik maar op een school die seksuele voorlichting gaf
een kut stimuleren door te masturberen, was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
voor mij juist zeer handig.. mijn piemel heeft een kromming van 20 graden. Door de stelling van pythagoras qeet ik dat ik nu met mijn linker hand mijn mastruberen in een hoek van 32 graden om de ideale kut te simuleren
plakjes kattenspekquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een kut stimuleren door te masturberen, was het maar zo'n feest
nicequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja wij kregen van docente van 28 met grote borsten, die zette grote dildo op tafel en ging voordoen hoe het moest
denk niet dat iemand ooit klaar is voor dmt. ik had best al wat psilo en acid tripjes achter de rug, waarvan enkele die echt wel diep gingen... maar toen dmt in mijn geizcht uitademde werd mijn geest in 100duizend scherven door het universum uiteen geblazen en de ontdekking van die "manier van zijn" plaats ik qua grootsheid in het rijtje van geboren worden, de liefde die ik ooit had met mijn ex, en ik denk dat dat t wel was...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat heb ik vaker gehoord idd, dat ik me geen zorgen hoef te maken dat ik me weer niet over kan geven aan de trip, want daar heb je gwn geen keuze in![]()
![]()
maar weenie gaat me ook niet zozeer om horror shit ofzo of angst om slecht te gaan, meer gwn dat ik dmt niet wil onderschatten en niet weet of ik wel klaar ben voor die shit ofzo
was je ex knap?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:17 schreef Drug het volgende:
[..]
denk niet dat iemand ooit klaar is voor dmt. ik had best al wat psilo en acid tripjes achter de rug, waarvan enkele die echt wel diep gingen... maar toen dmt in mijn geizcht uitademde werd mijn geest in 100duizend scherven door het universum uiteen geblazen en de ontdekking van die "manier van zijn" plaats ik qua grootsheid in het rijtje van geboren worden, de liefde die ik ooit had met mijn ex, en ik denk dat dat t wel was...
ja, maar vind niet erg ivm tijdsverschilquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:18 schreef Der_Mann het volgende:
hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je plant om een halfuurtje te FOK!ken vroeg in de avond maar het dan weer bijna half 3 's nachts is
cock referencequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snap niet hoe iemand naar zo'n vies stinkding kan kijken en dan denkt ''daar wil ik wel aan zuigen''
#bravehermann
mijne is besneden en dus schoonquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snap niet hoe iemand naar zo'n vies stinkding kan kijken en dan denkt ''daar wil ik wel aan zuigen''
#bravehermann
mijn wekker gaat om 5 uurquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar wtf ik heb morgen om 830 les.
Wtf doe ik hier
Nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:18 schreef Der_Mann het volgende:
hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je plant om een halfuurtje te FOK!ken vroeg in de avond maar het dan weer bijna half 3 's nachts is
het is daar nog avond, jeetjequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar vind niet erg ivm tijdsverschil
Jezus zou dood gaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:19 schreef Drug het volgende:
[..]
mijn wekker gaat om 5 uur
thank god for amphetamines
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij plant gewoon een hele nacht in
later is niet wat ze je op school vertellen dat het isquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
enige bulshit les op mijn opleiding is wiskunde.. voor de rest is alles wel handig voor later
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:24 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar die stond na 3 dagen ook weer op toch
damnnquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:17 schreef Drug het volgende:
[..]
denk niet dat iemand ooit klaar is voor dmt. ik had best al wat psilo en acid tripjes achter de rug, waarvan enkele die echt wel diep gingen... maar toen dmt in mijn geizcht uitademde werd mijn geest in 100duizend scherven door het universum uiteen geblazen en de ontdekking van die "manier van zijn" plaats ik qua grootsheid in het rijtje van geboren worden, de liefde die ik ooit had met mijn ex, en ik denk dat dat t wel was...
snap ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
damnn
mja sws dat ik het ooit wel ga doen, wil de ervaring gwn een keer meemaken
doe in een livestreamquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
damnn
mja sws dat ik het ooit wel ga doen, wil de ervaring gwn een keer meemaken
enige wat je ziet is mij passed out liggen danquote:
heb gefapt op minderquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
enige wat je ziet is mij passed out liggen dan
trustennquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:31 schreef Der_Mann het volgende:
dag vriendjes en vriendinnetjes, dit was het dan al weer
dag vriendjes en vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer
mazzelquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:31 schreef Der_Mann het volgende:
dag vriendjes en vriendinnetjes, dit was het dan al weer
dag vriendjes en vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer
20 jaar een jankie thats whyquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:55 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat ik niet constant iemand in m'n buurt verdraag. weenie hoe dat komt
nee was geen succes terwijl alle omstandigheden verder goed waren. ik moet mezelf totaal kunnen terugtrekken, soms ook voor langere periodequote:
ken je hem welquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 03:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent wel aansteller ja
aanstellen denk niet, eerder buitensporig dramatisch.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 03:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent wel aansteller ja
nouquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 03:02 schreef Drug het volgende:
[..]
aanstellen denk niet, eerder buitensporig dramatisch.
heftige ervaring beter neem je nog meer drugs want de maatschappij maakt je onstabielquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:17 schreef Drug het volgende:
[..]
ja komt goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 06:35 schreef zeer het volgende:
[..]
heftige ervaring beter neem je nog meer drugs want de maatschappij maakt je onstabiel
is het wel eens door je heen geschoten dat ervaringen waarbij je geest in 100duizend scherven door het universum schieten misschien ook bijdragen aan je onrust?quote:
dat was 1 ervaring. ik heb ook lange periodes dat ik geen drugs gebruik (langer dan een jaar), ik voel me dan niet ineens stabiliseren ofzo. heb dan juist als ik lsd neem na heel lange tijd dat ik soort van mezelf terugvind.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 06:40 schreef zeer het volgende:
[..]
is het wel eens door je heen geschoten dat ervaringen waarbij je geest in 100duizend scherven door het universum schieten misschien ook bijdragen aan je onrust?
ik heb wel een precisiebalans voor je die op 0,0001 gram nauwkeurig isquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 06:53 schreef Drug het volgende:
[..]
dat was 1 ervaring. ik heb ook lange periodes dat ik geen drugs gebruik (langer dan een jaar), ik voel me dan niet ineens stabiliseren ofzo. heb dan juist als ik lsd neem na heel lange tijd dat ik soort van mezelf terugvind.
liefste zou ik dagelijks therapeutische microdoses lsd gebruiken, of daarmee tenminste experimenteren. maar is lastig door wijze waarop het wordt aangeboden (zegels) en de enorme potentie/gewicht (microgrammen laten zich lastig afwegen)
thanks ja heb wel diagnose. sinds kort weer aan t medicaten en afgaand op vorige ervaringen gaat dat wel stabiliserenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 06:56 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb wel een precisiebalans voor je die op 0,0001 gram nauwkeurig is![]()
maar heb je daadwerkelijk iets van een psychisch ziektebeeld? als je dat niet hebt kun je beter eens met een goede psycholoog gaan babbelen denk ik
Is toch wel iets wat je overal hoort heh dat mensen die medicatie slikken voor psychische shit daar eigenlijk niet heel veel wijzer van worden en vervolgens gaan zelfmediceren. Zijn volgens mij maar weinig mensen die daadwerkelijke goed ingeregeld raken op anti-depressieva of anti-psychotica en vervolgens nog beetje joi de vivre hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 07:12 schreef Drug het volgende:
[..]
thanks ja heb wel diagnose. sinds kort weer aan t medicaten en afgaand op vorige ervaringen gaat dat wel stabiliseren
ik heb de verwarming voor het eerst aangezet dit jaar en verheug mij nu al op de verwarmde vloer in de badkamerquote:
Ohh, ik wil ook verwarmde vloerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 07:20 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb de verwarming voor het eerst aangezet dit jaar en verheug mij nu al op de verwarmde vloer in de badkamer
Nee, snap het wel. Lekker warme voetjes. Goed voor de bloedsomloop.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 07:22 schreef zeer het volgende:
[..]
ons huis heeft het in de wc en badkamer
schaam me altijd een beetje hoe nice ik het vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |