ja dat heb ik vaker gehoord idd, dat ik me geen zorgen hoef te maken dat ik me weer niet over kan geven aan de trip, want daar heb je gwn geen keuze inquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:06 schreef Drug het volgende:
is wel anders dan andere psychedelica omdat het te heftig is om ruimte te laten voor de shit die kut vond met 2c-b (?). maar die heftigheid betekent niet per se dat t ook beter is haha. ik vond eerste keren wel eng, maar anderen vinden direct vet. ik heb nooit heel erg horror shit gezien ofzo. sommige reporten dat wel. maar denk dat alleen iemand die heel bang voor zichzelf is of die heel evil is dat kan krijgen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bespaart ook lekker veel geld. Kun je in vuilniszak stoppen en ruilen voor zak rijst
en truequote:
Net zoals neuken en braddvlogs. Toch doen we het allemaal.. oh wacht..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
roken is sws fucking nutteloos eiglk
snap niet hoe iemand naar zo'n vies stinkding kan kijken en dan denkt ''daar wil ik wel aan zuigen''quote:
srs hou eens op over die vlogs van braddie ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Net zoals neuken en braddvlogs. Toch doen we het allemaal.. oh wacht..
heb vaker geneukt dan bradvlogs bekekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Net zoals neuken en braddvlogs. Toch doen we het allemaal.. oh wacht..
meld je ziek, heb je gelijk weekendquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar wtf ik heb morgen om 830 les.
Wtf doe ik hier
lastig.. zijn belangrijke lessenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meld je ziek, heb je gelijk weekend
dat zeggen ze altijd maar in de grote boze volwassen mensenwereld heb je niks aan 95% van de lessenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
lastig.. zijn belangrijke lessen
enige bulshit les op mijn opleiding is wiskunde.. voor de rest is alles wel handig voor laterquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zeggen ze altijd maar in de grote boze volwassen mensenwereld heb je niks aan 95% van de lessen
kreeg je niet ideale maatrubatie technieken bij seksuele voorlichting op school?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zeggen ze altijd maar in de grote boze volwassen mensenwereld heb je niks aan 95% van de lessen
nederlands en engels kon ik al en aan de rest heb ik niks omdat ik toch de hele dag thuiszit en niks doequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
enige bulshit les op mijn opleiding is wiskunde.. voor de rest is alles wel handig voor later
zat ik maar op een school die seksuele voorlichting gafquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kreeg je niet ideale maatrubatie technieken bij seksuele voorlichting op school?
voor mij juist zeer handig.. mijn piemel heeft een kromming van 20 graden. Door de stelling van pythagoras qeet ik dat ik nu met mijn linker hand mijn mastruberen in een hoek van 32 graden om de ideale kut te simulerenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:12 schreef Der_Mann het volgende:
zoveel uren verspild aan de stelling van pythagoras godverdomme
o ja wij kregen van docente van 28 met grote borsten, die zette grote dildo op tafel en ging voordoen hoe het moestquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zat ik maar op een school die seksuele voorlichting gaf
een kut stimuleren door te masturberen, was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
voor mij juist zeer handig.. mijn piemel heeft een kromming van 20 graden. Door de stelling van pythagoras qeet ik dat ik nu met mijn linker hand mijn mastruberen in een hoek van 32 graden om de ideale kut te simuleren
plakjes kattenspekquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een kut stimuleren door te masturberen, was het maar zo'n feest
nicequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja wij kregen van docente van 28 met grote borsten, die zette grote dildo op tafel en ging voordoen hoe het moest
denk niet dat iemand ooit klaar is voor dmt. ik had best al wat psilo en acid tripjes achter de rug, waarvan enkele die echt wel diep gingen... maar toen dmt in mijn geizcht uitademde werd mijn geest in 100duizend scherven door het universum uiteen geblazen en de ontdekking van die "manier van zijn" plaats ik qua grootsheid in het rijtje van geboren worden, de liefde die ik ooit had met mijn ex, en ik denk dat dat t wel was...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat heb ik vaker gehoord idd, dat ik me geen zorgen hoef te maken dat ik me weer niet over kan geven aan de trip, want daar heb je gwn geen keuze in![]()
![]()
maar weenie gaat me ook niet zozeer om horror shit ofzo of angst om slecht te gaan, meer gwn dat ik dmt niet wil onderschatten en niet weet of ik wel klaar ben voor die shit ofzo
was je ex knap?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:17 schreef Drug het volgende:
[..]
denk niet dat iemand ooit klaar is voor dmt. ik had best al wat psilo en acid tripjes achter de rug, waarvan enkele die echt wel diep gingen... maar toen dmt in mijn geizcht uitademde werd mijn geest in 100duizend scherven door het universum uiteen geblazen en de ontdekking van die "manier van zijn" plaats ik qua grootsheid in het rijtje van geboren worden, de liefde die ik ooit had met mijn ex, en ik denk dat dat t wel was...
ja, maar vind niet erg ivm tijdsverschilquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:18 schreef Der_Mann het volgende:
hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je plant om een halfuurtje te FOK!ken vroeg in de avond maar het dan weer bijna half 3 's nachts is
cock referencequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snap niet hoe iemand naar zo'n vies stinkding kan kijken en dan denkt ''daar wil ik wel aan zuigen''
#bravehermann
mijne is besneden en dus schoonquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
snap niet hoe iemand naar zo'n vies stinkding kan kijken en dan denkt ''daar wil ik wel aan zuigen''
#bravehermann
mijn wekker gaat om 5 uurquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar wtf ik heb morgen om 830 les.
Wtf doe ik hier
Nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:18 schreef Der_Mann het volgende:
hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je plant om een halfuurtje te FOK!ken vroeg in de avond maar het dan weer bijna half 3 's nachts is
het is daar nog avond, jeetjequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar vind niet erg ivm tijdsverschil
Jezus zou dood gaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:19 schreef Drug het volgende:
[..]
mijn wekker gaat om 5 uur
thank god for amphetamines
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij plant gewoon een hele nacht in
later is niet wat ze je op school vertellen dat het isquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
enige bulshit les op mijn opleiding is wiskunde.. voor de rest is alles wel handig voor later
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:24 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar die stond na 3 dagen ook weer op toch
damnnquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:17 schreef Drug het volgende:
[..]
denk niet dat iemand ooit klaar is voor dmt. ik had best al wat psilo en acid tripjes achter de rug, waarvan enkele die echt wel diep gingen... maar toen dmt in mijn geizcht uitademde werd mijn geest in 100duizend scherven door het universum uiteen geblazen en de ontdekking van die "manier van zijn" plaats ik qua grootsheid in het rijtje van geboren worden, de liefde die ik ooit had met mijn ex, en ik denk dat dat t wel was...
snap ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
damnn
mja sws dat ik het ooit wel ga doen, wil de ervaring gwn een keer meemaken
doe in een livestreamquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
damnn
mja sws dat ik het ooit wel ga doen, wil de ervaring gwn een keer meemaken
enige wat je ziet is mij passed out liggen danquote:
heb gefapt op minderquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
enige wat je ziet is mij passed out liggen dan
trustennquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:31 schreef Der_Mann het volgende:
dag vriendjes en vriendinnetjes, dit was het dan al weer
dag vriendjes en vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer
mazzelquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:31 schreef Der_Mann het volgende:
dag vriendjes en vriendinnetjes, dit was het dan al weer
dag vriendjes en vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer
20 jaar een jankie thats whyquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:55 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat ik niet constant iemand in m'n buurt verdraag. weenie hoe dat komt
nee was geen succes terwijl alle omstandigheden verder goed waren. ik moet mezelf totaal kunnen terugtrekken, soms ook voor langere periodequote:
ken je hem welquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 03:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent wel aansteller ja
aanstellen denk niet, eerder buitensporig dramatisch.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 03:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent wel aansteller ja
nouquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 03:02 schreef Drug het volgende:
[..]
aanstellen denk niet, eerder buitensporig dramatisch.
heftige ervaring beter neem je nog meer drugs want de maatschappij maakt je onstabielquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:17 schreef Drug het volgende:
[..]
ja komt goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 06:35 schreef zeer het volgende:
[..]
heftige ervaring beter neem je nog meer drugs want de maatschappij maakt je onstabiel
is het wel eens door je heen geschoten dat ervaringen waarbij je geest in 100duizend scherven door het universum schieten misschien ook bijdragen aan je onrust?quote:
dat was 1 ervaring. ik heb ook lange periodes dat ik geen drugs gebruik (langer dan een jaar), ik voel me dan niet ineens stabiliseren ofzo. heb dan juist als ik lsd neem na heel lange tijd dat ik soort van mezelf terugvind.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 06:40 schreef zeer het volgende:
[..]
is het wel eens door je heen geschoten dat ervaringen waarbij je geest in 100duizend scherven door het universum schieten misschien ook bijdragen aan je onrust?
ik heb wel een precisiebalans voor je die op 0,0001 gram nauwkeurig isquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 06:53 schreef Drug het volgende:
[..]
dat was 1 ervaring. ik heb ook lange periodes dat ik geen drugs gebruik (langer dan een jaar), ik voel me dan niet ineens stabiliseren ofzo. heb dan juist als ik lsd neem na heel lange tijd dat ik soort van mezelf terugvind.
liefste zou ik dagelijks therapeutische microdoses lsd gebruiken, of daarmee tenminste experimenteren. maar is lastig door wijze waarop het wordt aangeboden (zegels) en de enorme potentie/gewicht (microgrammen laten zich lastig afwegen)
thanks ja heb wel diagnose. sinds kort weer aan t medicaten en afgaand op vorige ervaringen gaat dat wel stabiliserenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 06:56 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb wel een precisiebalans voor je die op 0,0001 gram nauwkeurig is![]()
maar heb je daadwerkelijk iets van een psychisch ziektebeeld? als je dat niet hebt kun je beter eens met een goede psycholoog gaan babbelen denk ik
Is toch wel iets wat je overal hoort heh dat mensen die medicatie slikken voor psychische shit daar eigenlijk niet heel veel wijzer van worden en vervolgens gaan zelfmediceren. Zijn volgens mij maar weinig mensen die daadwerkelijke goed ingeregeld raken op anti-depressieva of anti-psychotica en vervolgens nog beetje joi de vivre hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 07:12 schreef Drug het volgende:
[..]
thanks ja heb wel diagnose. sinds kort weer aan t medicaten en afgaand op vorige ervaringen gaat dat wel stabiliseren
ik heb de verwarming voor het eerst aangezet dit jaar en verheug mij nu al op de verwarmde vloer in de badkamerquote:
Ohh, ik wil ook verwarmde vloerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 07:20 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb de verwarming voor het eerst aangezet dit jaar en verheug mij nu al op de verwarmde vloer in de badkamer
Nee, snap het wel. Lekker warme voetjes. Goed voor de bloedsomloop.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 07:22 schreef zeer het volgende:
[..]
ons huis heeft het in de wc en badkamer
schaam me altijd een beetje hoe nice ik het vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |