ken je hem welquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 03:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent wel aansteller ja
aanstellen denk niet, eerder buitensporig dramatisch.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 03:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent wel aansteller ja
nouquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 03:02 schreef Drug het volgende:
[..]
aanstellen denk niet, eerder buitensporig dramatisch.
heftige ervaring beter neem je nog meer drugs want de maatschappij maakt je onstabielquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:17 schreef Drug het volgende:
[..]
denk niet dat iemand ooit klaar is voor dmt. ik had best al wat psilo en acid tripjes achter de rug, waarvan enkele die echt wel diep gingen... maar toen dmt in mijn geizcht uitademde werd mijn geest in 100duizend scherven door het universum uiteen geblazen en de ontdekking van die "manier van zijn" plaats ik qua grootsheid in het rijtje van geboren worden, de liefde die ik ooit had met mijn ex, en ik denk dat dat t wel was...
ja komt goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 06:35 schreef zeer het volgende:
[..]
heftige ervaring beter neem je nog meer drugs want de maatschappij maakt je onstabiel
is het wel eens door je heen geschoten dat ervaringen waarbij je geest in 100duizend scherven door het universum schieten misschien ook bijdragen aan je onrust?quote:
dat was 1 ervaring. ik heb ook lange periodes dat ik geen drugs gebruik (langer dan een jaar), ik voel me dan niet ineens stabiliseren ofzo. heb dan juist als ik lsd neem na heel lange tijd dat ik soort van mezelf terugvind.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 06:40 schreef zeer het volgende:
[..]
is het wel eens door je heen geschoten dat ervaringen waarbij je geest in 100duizend scherven door het universum schieten misschien ook bijdragen aan je onrust?
ik heb wel een precisiebalans voor je die op 0,0001 gram nauwkeurig isquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 06:53 schreef Drug het volgende:
[..]
dat was 1 ervaring. ik heb ook lange periodes dat ik geen drugs gebruik (langer dan een jaar), ik voel me dan niet ineens stabiliseren ofzo. heb dan juist als ik lsd neem na heel lange tijd dat ik soort van mezelf terugvind.
liefste zou ik dagelijks therapeutische microdoses lsd gebruiken, of daarmee tenminste experimenteren. maar is lastig door wijze waarop het wordt aangeboden (zegels) en de enorme potentie/gewicht (microgrammen laten zich lastig afwegen)
thanks ja heb wel diagnose. sinds kort weer aan t medicaten en afgaand op vorige ervaringen gaat dat wel stabiliserenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 06:56 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb wel een precisiebalans voor je die op 0,0001 gram nauwkeurig is![]()
maar heb je daadwerkelijk iets van een psychisch ziektebeeld? als je dat niet hebt kun je beter eens met een goede psycholoog gaan babbelen denk ik
Is toch wel iets wat je overal hoort heh dat mensen die medicatie slikken voor psychische shit daar eigenlijk niet heel veel wijzer van worden en vervolgens gaan zelfmediceren. Zijn volgens mij maar weinig mensen die daadwerkelijke goed ingeregeld raken op anti-depressieva of anti-psychotica en vervolgens nog beetje joi de vivre hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 07:12 schreef Drug het volgende:
[..]
thanks ja heb wel diagnose. sinds kort weer aan t medicaten en afgaand op vorige ervaringen gaat dat wel stabiliseren
ik heb de verwarming voor het eerst aangezet dit jaar en verheug mij nu al op de verwarmde vloer in de badkamerquote:
Ohh, ik wil ook verwarmde vloerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 07:20 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb de verwarming voor het eerst aangezet dit jaar en verheug mij nu al op de verwarmde vloer in de badkamer
Nee, snap het wel. Lekker warme voetjes. Goed voor de bloedsomloop.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 07:22 schreef zeer het volgende:
[..]
ons huis heeft het in de wc en badkamer
schaam me altijd een beetje hoe nice ik het vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |