gewoon gezond verstandquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij hebt niet echt recht van spreken met je domrechts gewauwel
de wat in het wattes nuquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:55 schreef Drug het volgende:
had wel x nde op dmt. zag er wel vet uit alleen dacht dat het niet zou aflopen
lijkt me fucking para.. wat gebeurde er dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:55 schreef Drug het volgende:
had wel x nde op dmt. zag er wel vet uit alleen dacht dat het niet zou aflopen
hoop gwn dat ie dat terugleest zodat ie ziet hoe geil ik op m benquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:56 schreef Drug het volgende:
[..]
hoop gwn dat ie dat terugleest zodat ie ziet hoe geil ik op m ben
ps deze post niet quoten want ik haal m zo weg
[..]
[..]
near death experience en dmt is een drug die je zo'n realistische visioenen geeft dat je je in een alternatieve realiteit waantquote:
hm ja dmt heeft heel karakteristieke uiterlijk, dus ik zag in die classic dmt stijl gwn heel m'n leven voorbij gaan. maar het leek echt of alles van begin tot eind voorbijkwam. en met dmt is t zo dat t fucking heftig inklapt, dus moest eerst ff beseffen wat er gebeurde. en toen zag ik dus die gebeurtenissen en vond het wel interessant gwn. maar op gegeven moment voelde het alsof er geen einde aan kwam en toen dacht ik van hm gaat dit nu voor altijd blijven? maar ik doe altijd zo'n soort masker op zodat het donker is, dus toen ik dat afzette kwam ik weet terug in de normale wereld. was wel opgeluchtquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt me fucking para.. wat gebeurde er dan?
blij dat ik een straight edge flikkertje ben als ik dit leesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:00 schreef Drug het volgende:
[..]
near death experience en dmt is een drug die je zo'n realistische visioenen geeft dat je je in een alternatieve realiteit waant
[..]
hm ja dmt heeft heel karakteristieke uiterlijk, dus ik zag in die classic dmt stijl gwn heel m'n leven voorbij gaan. maar het leek echt of alles van begin tot eind voorbijkwam. en met dmt is t zo dat t fucking heftig inklapt, dus moest eerst ff beseffen wat er gebeurde. en toen zag ik dus die gebeurtenissen en vond het wel interessant gwn. maar op gegeven moment voelde het alsof er geen einde aan kwam en toen dacht ik van hm gaat dit nu voor altijd blijven? maar ik doe altijd zo'n soort masker op zodat het donker is, dus toen ik dat afzette kwam ik weet terug in de normale wereld. was wel opgelucht
fucking wazigquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:00 schreef Drug het volgende:
[..]
near death experience en dmt is een drug die je zo'n realistische visioenen geeft dat je je in een alternatieve realiteit waant
[..]
hm ja dmt heeft heel karakteristieke uiterlijk, dus ik zag in die classic dmt stijl gwn heel m'n leven voorbij gaan. maar het leek echt of alles van begin tot eind voorbijkwam. en met dmt is t zo dat t fucking heftig inklapt, dus moest eerst ff beseffen wat er gebeurde. en toen zag ik dus die gebeurtenissen en vond het wel interessant gwn. maar op gegeven moment voelde het alsof er geen einde aan kwam en toen dacht ik van hm gaat dit nu voor altijd blijven? maar ik doe altijd zo'n soort masker op zodat het donker is, dus toen ik dat afzette kwam ik weet terug in de normale wereld. was wel opgelucht
haha nee nooit die nachtschadeplanten voor mijquote:
ja vond die zelf ook wel zwaar toenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:02 schreef Drug het volgende:
[..]
haha nee nooit die nachtschadeplanten voor mij
verste wat ik met mind altering wil gaan is iboga, maar zelfs dat zoek ik niet op.
roken is sws fucking nutteloos eiglkquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een keer sigaar gerookt, nog nooit een peuk
is wel anders dan andere psychedelica omdat het te heftig is om ruimte te laten voor de shit die kut vond met 2c-b (?). maar die heftigheid betekent niet per se dat t ook beter is haha. ik vond eerste keren wel eng, maar anderen vinden direct vet. ik heb nooit heel erg horror shit gezien ofzo. sommige reporten dat wel. maar denk dat alleen iemand die heel bang voor zichzelf is of die heel evil is dat kan krijgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
fucking wazig
ben wel echt enorm nieuwsgierig naar dmt maar weet echt niet of ik t kan hendelen
hawtquote:
bespaart ook lekker veel geld. Kun je in vuilniszak stoppen en ruilen voor zak rijstquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
roken is sws fucking nutteloos eiglk
Wel lekker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
roken is sws fucking nutteloos eiglk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |