En ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:45 schreef deadprez het volgende:
hermann en ik willen ook graag mee kunnen praten
je kunt je anus inruilen voor drugsquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:49 schreef deadprez het volgende:
maakt mij nie uit waarin het uitgedrukt wordt zolang ik t maar in kan ruilen voor druks
ja dat zou kunnenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je kunt je anus inruilen voor drugs
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hij vraagt mij in dm altijd voor tips hoe slim over kan komen
srs die boi blijft me verbazen af en toe qua intelligentiequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh even je vriendje beschermen hoor
kunst is dan ook niet om eeuwig te leven maar of je wel eeuwig met jezelf kunt levenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:51 schreef Drug het volgende:
vraag me af als ik de dood zou verslaan, of ik dan met ongekende waardering verder zou leven, of spijt zou hebben dat ik 'm niet heb laten winnen
dat soort dingen kun je je beter niet te veel afvragen denk kquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:51 schreef Drug het volgende:
vraag me af als ik de dood zou verslaan, of ik dan met ongekende waardering verder zou leven, of spijt zou hebben dat ik 'm niet heb laten winnen
ik en drug dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs die boi blijft me verbazen af en toe qua intelligentie
hij is de slimste in deze sc en niemand komt zelf maar in de beurt. sterker nog, hij is de enige echte slimme, anderen (onder wie ik) lijken alleen btje slim omdat ze wat trucjes hebben en paar dingetjes wetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hij vraagt mij in dm altijd voor tips hoe slim over kan komen
is niet zo moeilijk vergeleken met jezelf thoquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs die boi blijft me verbazen af en toe qua intelligentie
ja drug ook welquote:
ik kan wel met mezelf leven, maar niet met het levenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kunst is dan ook niet om eeuwig te leven maar of je wel eeuwig met jezelf kunt leven
jij hebt niet echt recht van spreken met je domrechts gewauwelquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk vergeleken met jezelf tho
eerste keer dat iemand aardig over me doet als ik er niet benquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:52 schreef Drug het volgende:
[..]
hij is de slimste in deze sc en niemand komt zelf maar in de beurt. sterker nog, hij is de enige echte slimme, anderen (onder wie ik) lijken alleen btje slim omdat ze wat trucjes hebben en paar dingetjes weten
plsquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:52 schreef Drug het volgende:
[..]
hij is de slimste in deze sc en niemand komt zelf maar in de beurt. sterker nog, hij is de enige echte slimme, anderen (onder wie ik) lijken alleen btje slim omdat ze wat trucjes hebben en paar dingetjes weten
o jah ;squote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat soort dingen kun je je beter niet te veel afvragen denk k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |