dan ben je wel een vrij mensquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat er zo'n lottokaartje naar me toewaait net als in my name is earl maar dan zonder het hele ongeluk en karmagebeuren is mijn grote droom
hoe verhuur je drugs?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik denk dat hij gewoon een huiseigenaar is die die shit verhuurt en verder niets
quote:
zou gewoon nog steeds bij mama wonen en die 2k uitgeven aan gamesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:34 schreef deadprez het volgende:
sws lkkr boeie of je weinig hebt dan, gwn eten skippen en evt kraken en je hebt dik meer dan de helft al over
dat kan natuurlijk ook maar met 2k is t sws geen enkel probleemquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou gewoon nog steeds bij mama wonen en die 2k uitgeven aan games
nee. die jongen met die auto na auto in de prak ook nie. dat is proletengeld, upper middle class.quote:
geef mij maar proletengeldquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:37 schreef Drug het volgende:
[..]
nee. die jongen met die auto na auto in de prak ook nie. dat is proletengeld, upper middle class.
paar % van de mensen is rich.
rtquote:
oke, hoopte al dat je me mocht om mij niet om mijn ferrariquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:37 schreef Drug het volgende:
[..]
nee. die jongen met die auto na auto in de prak ook nie. dat is proletengeld, upper middle class.
paar % van de mensen is rich.
haha jelly af op mijn Ferrari 538quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:39 schreef deadprez het volgende:
mensen die hun geld uitgeven aan een ferrari verdienen het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |