haha wow sorry hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
kk op met je lage steken de hele tijd
kun je niet van levenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
2k hoeft niet eens met 1k ben ik ook al ruimschoots tevreden
had een keer gelezen over een rijkeluiskindje die een dure auto voor zijn 16de verjaardag kreeg, kapot reed, weer een kreeg, kapot reed, weer een kreeg, kapot reed, rijbewijs weggehaaldquote:
wss versnijden die bois t wel dikquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:25 schreef Drug het volgende:
[..]
ik las x dat tegenwoordig gaat veel via cote d'ivoir, nigerians runnen daar shit. die stuurden ook gwn kkveel losse k'tjes
inherent aan stacks, zou jij ook doen met stacksquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had een keer gelezen over een rijkeluiskindje die een dure auto voor zijn 16de verjaardag kreeg, kapot reed, weer een kreeg, kapot reed, weer een kreeg, kapot reed, rijbewijs weggehaald
dat soort mensen hebben dikke stacks en wij goeie mensen moeten de arme leef leven
gwn je bek houden of ik laat je huiseigenaar zorgen dat je verdwijntquote:
ik zou de liefde bedrijven met stacksquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
inherent aan stacks, zou jij ook doen met stacks
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had een keer gelezen over een rijkeluiskindje die een dure auto voor zijn 16de verjaardag kreeg, kapot reed, weer een kreeg, kapot reed, weer een kreeg, kapot reed, rijbewijs weggehaald
dat soort mensen hebben dikke stacks en wij goeie mensen moeten de arme leef leven
werd srs beetje bangquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn je bek houden of ik laat je huiseigenaar zorgen dat je verdwijnt
aw bby zou jou nooit laten verdwijnenquote:
sTacks, niet sNacksquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou de liefde bedrijven met stacks
sws ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik lotto won zou ik met je delen
nee maar huiseigenaar is man mer dikke plofbuik en zwarte donkere zonnebril op een scootertje dus is denk ik kleine muis on het grote spelquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
aw bby zou jou nooit laten verdwijnen
hoogstens in mijn kelder
dat er zo'n lottokaartje naar me toewaait net als in my name is earl maar dan zonder het hele ongeluk en karmagebeuren is mijn grote droomquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws ik ook
broeders moeten elkaar helpen om werkloos leven te kunnen leiden
ik denk dat hij gewoon een huiseigenaar is die die shit verhuurt en verder nietsquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee maar huiseigenaar is man mer dikke plofbuik en zwarte donkere zonnebril op een scootertje dus is denk ik kleine muis on het grote spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |