alleen maar haat en nijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:13 schreef Drug het volgende:
[..]
deze sc op dit moment is 1 van de beste dingen die het bestaan heeft meegemaakt
zat ook liever in een drugsorgie maar dit komt in de buurtquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen maar haat en nijd
gelukkig doe ik daar nooit aan mee
ja ga hem ook echt vragen of die nog grammetje heeft jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je echt denkt dat t dat is, zou ik mijn best doen om zo min mogelijk te zien als ik jou was
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ga hem ook echt vragen of die nog grammetje heeft ja
stuur paar pakkies op danquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ga hem ook echt vragen of die nog grammetje heeft ja
dus gewoon hoe je nu leeft maar dan zonder te hoeven pissen en poepenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:18 schreef Drug het volgende:
op zich zou ik het niet erg vinden om mijn brein te uploaden als AI met internettoegang
kende wel mensen die dat deden vanaf antillen. uiteindelijk komt er genoeg binnen dat je geen verlies maakt, maar zijn zulke kleine hoeveelheden dat je nie echt snel winst maakt. plus je moet btje creatief zijn met ontvangstadresquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
vraag me echt af of dat werkt, gwn vanuit een of ander zuid-amerikaans land een berg brieven met sos versturen naar nederland
kan toch bijna niet dat er niets aankomt en t risico is nihil
hahaha ja dit ga ik niet proberen vriendquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
vraag me echt af of dat werkt, gwn vanuit een of ander zuid-amerikaans land een berg brieven met sos versturen naar nederland
kan toch bijna niet dat er niets aankomt en t risico is nihil
pissen en schijten vind ik op zich nog wel chill. ging me mee om werkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus gewoon hoe je nu leeft maar dan zonder te hoeven pissen en poepen
je zit nu in een SC met werklozen, niet alsof het onmogelijk isquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:21 schreef Drug het volgende:
[..]
pissen en schijten vind ik op zich nog wel chill. ging me mee om werken
hm aightquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:20 schreef Drug het volgende:
[..]
kende wel mensen die dat deden vanaf antillen. uiteindelijk komt er genoeg binnen dat je geen verlies maakt, maar zijn zulke kleine hoeveelheden dat je nie echt snel winst maakt. plus je moet btje creatief zijn met ontvangstadres
ik wil gwn gratis 2k netto /maand voor de rest van mn leven met inflatiecorrectie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zit nu in een SC met werklozen, niet alsof het onmogelijk is
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:23 schreef Drug het volgende:
[..]
ik wil gwn gratis 2k netto /maand voor de rest van mn leven met inflatiecorrectie.
sugarmomma zoekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:23 schreef Drug het volgende:
[..]
ik wil gwn gratis 2k netto /maand voor de rest van mn leven met inflatiecorrectie.
haha inflatiecorrectiequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:23 schreef Drug het volgende:
[..]
je ouders hebben liever 2k denk ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
2k hoeft niet eens met 1k ben ik ook al ruimschoots tevreden
ik las x dat tegenwoordig gaat veel via cote d'ivoir, nigerians runnen daar shit. die stuurden ook gwn kkveel losse k'tjesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm aight
ja ontvangstadres is idd wel tricky
kk op met je lage steken de hele tijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je ouders hebben liever 2k denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |