haha ja man drugshandel - in hoeveelheden waarvan jij witte shit ziet vanuit je raampje - gaat op zo'n amateuristische crappy wijzequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja man hij kocht een pak rijst voor 3 srd$ in ruil voor een zak vuilnis
Do normal
trustennquote:
ja en als deadprez nu zegt dat het idd niet grappig was vind jij dat opeens ook he JA IK SNAP HET WELquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja en als deadprez nu zegt dat het idd niet grappig was vind jij dat opeens ook he JA IK SNAP HET WEL
ja man ik zit in suriname binnen door een raampje te glurenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha ja man drugshandel - in hoeveelheden waarvan jij witte shit ziet vanuit je raampje - gaat op zo'n amateuristische crappy wijze
hoax je snapt helemaal niksquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja en als deadprez nu zegt dat het idd niet grappig was vind jij dat opeens ook he JA IK SNAP HET WEL
sws, lekker fucking boeiend ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja man ik zit in suriname binnen door een raampje te gluren
dexamfetaminequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet hoe ik een goeie STR/DEX build in dark souls moet maken
als je echt denkt dat t dat is, zou ik mijn best doen om zo min mogelijk te zien als ik jou wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, is mijn geld waar die van koopt
goede tekstquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:11 schreef Drug het volgende:
Immigrants and faggots
They make no sense to me
They come to our country
And think they'll do as they please
Like start some mini Iran
Or spread some fucking disease
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:13 schreef Drug het volgende:
[..]
deze sc op dit moment is 1 van de beste dingen die het bestaan heeft meegemaakt