fitnissenquote:
Soms.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij lijkt me zo'n wijf die giftige dampoe's laat
Wow.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jij zou zelfs braddie peggen
SOW BAM JONGUquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je lokquotet me, dus ik ga reageren. Ik heb het toch over dat ik ziek ben, ik was toen niet ziek. Domme mongool
het is maar dat ik opa bakkebaard heb beloofd niet meer zwakbegaafden te triggerenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jij zou zelfs braddie peggen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:11 schreef Crip het volgende:
[..]
het is maar dat ik opa bakkebaard heb beloofd niet meer zwakbegaafden te triggeren
altijd al uitgescholden willen worden door een puber, velen dank voor de sigquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:08 schreef Fylax het volgende:
Je lokquotet me, dus ik ga reageren. Ik heb het toch over dat ik ziek ben, ik was toen niet ziek. Domme mongool
hehehquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd al uitgescholden willen worden door een puber, velen dank voor de sig
weenie. die seks shit is niet echt srs, zou wel lekker zijn maar moet nie. met mensen socializen doe ik op werk hele dag, dan wil ik daarna meestal gwn alleen zijn. digitaal is wel chill omdat sociale conventies nauwelijks gelden en je kan inchecken/uitchecken wnr je wilquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat je stiekem wil moete en dat dat je blokkade is want druk net als seks
Snap je?
Godver.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd al uitgescholden willen worden door een puber, velen dank voor de sig
maar wat als je in het normale leven al niks doetquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga altijd door met het leven als ik ziek ben. Je doet er toch verder weinig tegen.
ja op de bank hangen en jonko klappen gaat met griep ook welquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga altijd door met het leven als ik ziek ben. Je doet er toch verder weinig tegen.
Dan ga je door met niks doen. Maar hele dag zielig in bed liggen is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar wat als je in het normale leven al niks doet
Wat is je doel nu preciesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha want dat kun jij ool echt
Wat heb jequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
je lult eromheen vriendquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:13 schreef Drug het volgende:
[..]
weenie. die seks shit is niet echt srs, zou wel lekker zijn maar moet nie. met mensen socializen doe ik op werk hele dag, dan wil ik daarna meestal gwn alleen zijn. digitaal is wel chill omdat sociale conventies nauwelijks gelden en je kan inchecken/uitchecken wnr je wil
Bronchitis is wel kut.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja op de bank hangen en jonko klappen gaat met griep ook wel
dan verveel ik me al snel, beter hele dag zielig in bed liggen met netflix op tvquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ga je door met niks doen. Maar hele dag zielig in bed liggen is niet mijn ding.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:15 schreef Fylax het volgende:
En jullie zijn 18+?Kinderachtig gedrag van jullie.
Nee 12.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:15 schreef Fylax het volgende:
quote:
Let niet op herman, hij is gewoon boos dat zijn fleshlight te los om zijn micropener zit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:15 schreef Fylax het volgende:
noemt de persoon die opeens mad werd en mensen ging beledigen nu anderen kinderachtig of ben ik wausquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:15 schreef Fylax het volgende:
echt ehquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
noemt de persoon die opeens mad werd en mensen ging beledigen nu anderen kinderachtig of ben ik waus
ik neem mijn complimenten van eerder op de avond terug trutquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Let niet op herman, hij is gewoon boos dat zijn fleshlight te los om zijn micropener zit.
ja is toch zo, wat ga je tieners trollenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem mijn complimenten van eerder op de avond terug trut
ja weten wij ook niet fylax is de weg kwijt :squote:
Klopt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Iedereen hier is een tering slet
trollen is toch niet leeftijdsgebondenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ja is toch zo, wat ga je tieners trollen
Ik kom ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:17 schreef Trollscience het volgende:
gezellig hier
welterusten xx
oh en dp wnnr weer eens chille dm me maar
Even serieus jouw postgedrag past echt perfect op marokko.nlquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Iedereen hier is een tering slet
komt goed mattie, slaap lkkrquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:17 schreef Trollscience het volgende:
gezellig hier
welterusten xx
oh en dp wnnr weer eens chille dm me maar
Je weet dat hij het zich aantrekt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
trollen is toch niet leeftijdsgebonden
dat excuus werkt niet meer, hij is bijna 18quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Os grapje Iedereen op Fylaax?
Fylax heeft amper ingezakte ballen man laat hem
ja dan moet hij uitloggen en gaan slapenquote:
Zo werkt het niet op FOK!, blijf even positief ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dan moet hij uitloggen en gaan slapen
nee dat weet ik niet, ik maakte een grapje over dat hij altijd 's nachts post wat hij al een jaar doet ofzo maar nu wordt ie daar opeens mad omquote:
zou wel naast je wakker willen worden, beetje awkward, en dat we allebei net alsof doen dat we niet meer weten wat er is gebeurdquote:
Als het je niet bevalt, dan log je maar uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo werkt het niet op FOK!, blijf even positief ja.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan log je maar uit
Hou je erbuiten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan log je maar uit
ja is toch typischquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee dat weet ik niet, ik maakte een grapje over dat hij altijd 's nachts post wat hij al een jaar doet ofzo maar nu wordt ie daar opeens mad om
ja koekoek
en grappigquote:
Frass.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:21 schreef Catkiller het volgende:
Die skye spam net waar ik Hermann een eikel voor noemde was niet eens van hem of wel?
neequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:21 schreef Catkiller het volgende:
Die skye spam net waar ik Hermann een eikel voor noemde was niet eens van hem of wel?
klim lekker in een boom natnekquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:21 schreef Catkiller het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
er is geen antwoord voor mij. ik zie de dingen zoals al-ma'arriquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan je ook niet helpen, je moet zelf het antwoord vinden
quote:
jawelquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:23 schreef Drug het volgende:
is er geen nachtmodus van fok?
haat die lichte shit
Zet je een zonnebril op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:23 schreef Drug het volgende:
haat die lichte shit
ieder mens is een reden en dus een antwoordquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:23 schreef Drug het volgende:
[..]
er is geen antwoord voor mij. ik zie de dingen zoals al-ma'arri
Ja was echt gruwelijk tof intro filmpje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zag Mario al voorbij komen in de aankondiging, wordt een grote nerdfestijn
gebruik f.luxquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:23 schreef Drug het volgende:
haat die lichte shit
rtquote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:25 schreef -supergirl- het volgende:
Zijn hier nog leuke nuchtere mensen?
ben altijd nuchter maar leuk niet zo vaakquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:25 schreef -supergirl- het volgende:
nee doeiquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:25 schreef -supergirl- het volgende:
mobiel masterrace geen last vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:23 schreef Drug het volgende:
haat die lichte shit
ben altijd leuk maar nuchter niet zo vaakquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:25 schreef -supergirl- het volgende:
sorry het ontgliptequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
je zou niet vervelend doen tegen minderbegaafde mensen
whehehehquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
je zou niet vervelend doen tegen minderbegaafde mensen
Tatas die wiet roken denken gelijk dat ze escobar zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Cocaine Cowboys 2: Hustlin' with the Godmother ga ik zo even kijken denk ik.
ik zie dat anders denk ik. wat is reden? die shit bestaat allemaal nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ieder mens is een reden en dus een antwoord
Ok.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tatas die wiet roken denken gelijk dat ze escobar zijn
Is gwn legaal
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:28 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zie dat mijn vraag alleen beantwoord wordt door stomme mensen, oftewel het antwoord is nee. Ik kom wel terug als er weer fatsoenlijke mensen wakker zijn. Tot ziens tuig!
ff srs niemand boeit ditquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:28 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zie dat mijn vraag alleen beantwoord wordt door stomme mensen, oftewel het antwoord is nee. Ik kom wel terug als er weer fatsoenlijke mensen wakker zijn. Tot ziens tuig!
ewa laterquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:28 schreef -supergirl- het volgende:
Wat was je vraag babe?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:28 schreef -supergirl- het volgende:
als ik die naam opzoek krijg ik een anime chick dus denk het nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:28 schreef Crip het volgende:
Ik vind Herman echt zo'n Luka ofzo in real life
Luka is gewoon een jongen(somsmeisje)snaam in nederland hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik die naam opzoek krijg ik een anime chick dus denk het niet
die 1e was vet, 2e vond ik minderquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Cocaine Cowboys 2: Hustlin' with the Godmother ga ik zo even kijken denk ik.
kan niet wachten om weer een van je anti-marokkanen posts te lezenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:28 schreef -supergirl- het volgende:
heb het srs nog nooit gehoord of gezienquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Luka is gewoon een jongen(somsmeisje)snaam in nederland hoor
ik heb nachtmodes op de mobiele fok sitequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ja heb k maar ik vin nog steeds te licht. wil gwn donkere site
slaaplkrquote:
norbert goldsteinquote:
weet niet wat anita is dus denk het welquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:31 schreef Crip het volgende:
[..]
herman is een anita racism joke ook goed?
serieus? weird afquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb het srs nog nooit gehoord of gezien
veel plezier was lang geleden dus mss is ie gwn wel leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jammer, maar ga hem toch checken.
is italiaanse naam, niet echt standaard ofzo hierquote:
Zo zijn wij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
wow het boeit jullie echt
Lief hoor jongens
wel veel Luuk, zijn altijd van die 2 meter lange slungelige jongensquote:
had op stage en middelbare school echt veel boys die die naam hadden. allemaal tattaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
is italiaanse naam, niet echt standaard ofzo hier
ja heb geen zin in mobiel nuquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:30 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik heb nachtmodes op de mobiele fok site
luuk zie ik vn die nerdjes voor mequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel veel Luuk, zijn altijd van die 2 meter lange slungelige jongens
waarschijnlijk heet Guus dus zo
oh ja is meestal bepaald type tatta wel dat italiaanse namen en zo heeftquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:33 schreef Crip het volgende:
[..]
had op stage en middelbare school echt veel boys die die naam hadden. allemaal tatta
is idd italiano
ze noemen zichzelf de mafia ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja is meestal bepaald type tatta wel dat italiaanse namen en zo heeft
nee niet de Angelino kamper boisquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Giovanniquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
is italiaanse naam, niet echt standaard ofzo hier
als shit niet bestaat is daar een reden voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ik zie dat anders denk ik. wat is reden? die shit bestaat allemaal niet
Sommige moeders van vriendjes noemden me wel eens Marcoquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh yeh dat iddquote:
ik snap hem nie :squote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sommige moeders van vriendjes noemden me wel eens Marco
alsof je een punaise verft met een verfrollerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:34 schreef Drug het volgende:
[..]
deed ik met m'n lul maar resultaat was ook niet helemaal wat ik had verwacht of gehoopt
Ik ook tot op de dag van vandaag nog steeds nietquote:
ohquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ook tot op de dag van vandaag nog steeds niet
hey rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrremmertquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ook tot op de dag van vandaag nog steeds niet
niet zo depri vriendquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:35 schreef Drug het volgende:
als ik terug kon naar toen ik zaadcel was zou ik lekker al die andere spermies voor laten gaan
Hey Herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmann!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrremmert
zal best maar ik heb daar niks aan. ik ben in een bestaan geplaatst waar ik niet om heb gevraagd, voldoening is er niet te bereiken. enige wat kan is btje plezier nastreven, maar daarvoor wordt onevenredige moeite vereist dat ik denk why even botherquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als shit niet bestaat is daar een reden voor
wat ben jij nou voor partypooperquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:38 schreef Drug het volgende:
[..]
zal best maar ik heb daar niks aan. ik ben in een bestaan geplaatst waar ik niet om heb gevraagd, voldoening is er niet te bereiken. enige wat kan is btje plezier nastreven, maar daarvoor wordt onevenredige moeite vereist dat ik denk why even bother
das een grote poesquote:
rtquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:38 schreef Drug het volgende:
[..]
zal best maar ik heb daar niks aan. ik ben in een bestaan geplaatst waar ik niet om heb gevraagd, voldoening is er niet te bereiken. enige wat kan is btje plezier nastreven, maar daarvoor wordt onevenredige moeite vereist dat ik denk why even bother
ben idd niet van de 30 cm brigadequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof je een punaise verft met een verfroller
faithquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Leukquote:
ook niet als ze zeggen hzaw is top 10 speler battlefield 2?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarheid bestaat al helemaal niet
neequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook niet als ze zeggen hzaw is top 10 speler battlefield 2?
wetenschap is dat toch dat ene waarvan men na een weekje studie zegt "dat is zo!" en dan jaartje later niet repliceerbaar is en dus weggegooid kan worden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:42 schreef Drug het volgende:
[..]
wetenschap heeft die optie uitgesloten. heb best geprobeerd, maar kan niet doen alsof
kwetsbaarheid is altijd waar. Fijnzinnigheid is ook altijd waarquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarheid bestaat al helemaal niet
gewoon chillen onder een palmboom met een cocktail en rustig aan doen, toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wetenschap is dat toch dat ene waarvan men na een weekje studie zegt "dat is zo!" en dan jaartje later niet repliceerbaar is en dus weggegooid kan worden?
Het goede leven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
gewoon chillen onder een palmboom met een cocktail en rustig aan doen, toch?
ja, of fernandesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
gewoon chillen onder een palmboom met een cocktail en rustig aan doen, toch?
soms ja. maar het heeft faith in wegen naar zingeving succesvol de kop in gedrukt. in wat moet ik faith hebben? en hoe moet faith mij daar dan van overtuigen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wetenschap is dat toch dat ene waarvan men na een weekje studie zegt "dat is zo!" en dan jaartje later niet repliceerbaar is en dus weggegooid kan worden?
kunstzinnig, maar niet waarquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kwetsbaarheid is altijd waar. Fijnzinnigheid is ook altijd waar
Suriname ben ik nooit geweest, maar heb er wel leuke verhalen over gehoordquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, of fernandes
Ben je hier wel eens geweest trouwens?
je hebt geen faith in faithquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:46 schreef Drug het volgende:
[..]
soms ja. maar het heeft faith in wegen naar zingeving succesvol de kop in gedrukt. in wat moet ik faith hebben? en hoe moet faith mij daar dan van overtuigen?
Lelijkheid en lompheid zijn een dagelijkse werkelijkheid, maar: een werkelijkheid. Nóóit de waarheid. De werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijft. En het is de dood die de waarheid bréngt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kunstzinnig, maar niet waar
wow hou opquote:
ik ben hier te moe voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lelijkheid en lompheid zijn een dagelijkse werkelijkheid, maar: een werkelijkheid. Nóóit de waarheid. De werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijft. En het is de dood die de waarheid bréngt.
Ja dat is ook fucked up irritant.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:47 schreef Crip het volgende:
[..]
wow hou op
ik had vroeger een haan die ik valerio had genoemd hij moest weg omdat hij altijd om 6 uur smorgens ging kukelen
herman finkersquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lelijkheid en lompheid zijn een dagelijkse werkelijkheid, maar: een werkelijkheid. Nóóit de waarheid. De werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijft. En het is de dood die de waarheid bréngt.
deed je die ook in je kamer verstoppen voor je moederquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:47 schreef Crip het volgende:
[..]
wow hou op
ik had vroeger een haan die ik valerio had genoemd hij moest weg omdat hij altijd om 6 uur smorgens ging kukelen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deed je die ook in je kamer verstoppen voor je moeder
nee ;squote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deed je die ook in je kamer verstoppen voor je moeder
da's geen antwoordquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je hebt geen faith in faith
trustennquote:
ik denk niet dat er een antwoord is, maar jij geeft mij het idee dat je mss wel iets weet. alleen je zegt het nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je zoekt ook geen antwoord
amenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
Hele dag eten en slapen. Wat een leven.
het gaat om de reis naarquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ik denk niet dat er een antwoord is, maar jij geeft mij het idee dat je mss wel iets weet. alleen je zegt het niet
Het kattenluikje dichtgetimmerd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:50 schreef Amarantha het volgende:
Kuroi vind het nu alweer te koud om op avontuur te gaan. Eerst was ze 16 uur per dag weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |