Nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:25 schreef -supergirl- het volgende:
Zijn hier nog leuke nuchtere mensen?
ben altijd nuchter maar leuk niet zo vaakquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:25 schreef -supergirl- het volgende:
nee doeiquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:25 schreef -supergirl- het volgende:
mobiel masterrace geen last vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:23 schreef Drug het volgende:
is er geen nachtmodus van fok?
haat die lichte shit
ben altijd leuk maar nuchter niet zo vaakquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:25 schreef -supergirl- het volgende:
sorry het ontgliptequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
je zou niet vervelend doen tegen minderbegaafde mensen
whehehehquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
je zou niet vervelend doen tegen minderbegaafde mensen
Tatas die wiet roken denken gelijk dat ze escobar zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Cocaine Cowboys 2: Hustlin' with the Godmother ga ik zo even kijken denk ik.
ik zie dat anders denk ik. wat is reden? die shit bestaat allemaal nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ieder mens is een reden en dus een antwoord
Ok.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tatas die wiet roken denken gelijk dat ze escobar zijn
Is gwn legaal
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:28 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zie dat mijn vraag alleen beantwoord wordt door stomme mensen, oftewel het antwoord is nee. Ik kom wel terug als er weer fatsoenlijke mensen wakker zijn. Tot ziens tuig!
ff srs niemand boeit ditquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:28 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zie dat mijn vraag alleen beantwoord wordt door stomme mensen, oftewel het antwoord is nee. Ik kom wel terug als er weer fatsoenlijke mensen wakker zijn. Tot ziens tuig!
ewa laterquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:28 schreef -supergirl- het volgende:
Wat was je vraag babe?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:28 schreef -supergirl- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |