Zo werkt het niet op FOK!, blijf even positief ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dan moet hij uitloggen en gaan slapen
nee dat weet ik niet, ik maakte een grapje over dat hij altijd 's nachts post wat hij al een jaar doet ofzo maar nu wordt ie daar opeens mad omquote:
zou wel naast je wakker willen worden, beetje awkward, en dat we allebei net alsof doen dat we niet meer weten wat er is gebeurdquote:
Als het je niet bevalt, dan log je maar uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo werkt het niet op FOK!, blijf even positief ja.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan log je maar uit
Hou je erbuiten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan log je maar uit
ja is toch typischquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee dat weet ik niet, ik maakte een grapje over dat hij altijd 's nachts post wat hij al een jaar doet ofzo maar nu wordt ie daar opeens mad om
ja koekoek
en grappigquote:
Frass.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:21 schreef Catkiller het volgende:
Die skye spam net waar ik Hermann een eikel voor noemde was niet eens van hem of wel?
neequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:21 schreef Catkiller het volgende:
Die skye spam net waar ik Hermann een eikel voor noemde was niet eens van hem of wel?
klim lekker in een boom natnekquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:21 schreef Catkiller het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |