echt ehquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
noemt de persoon die opeens mad werd en mensen ging beledigen nu anderen kinderachtig of ben ik waus
ik neem mijn complimenten van eerder op de avond terug trutquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Let niet op herman, hij is gewoon boos dat zijn fleshlight te los om zijn micropener zit.
ja is toch zo, wat ga je tieners trollenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem mijn complimenten van eerder op de avond terug trut
ja weten wij ook niet fylax is de weg kwijt :squote:
Klopt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Iedereen hier is een tering slet
trollen is toch niet leeftijdsgebondenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ja is toch zo, wat ga je tieners trollen
Ik kom ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:17 schreef Trollscience het volgende:
gezellig hier
welterusten xx
oh en dp wnnr weer eens chille dm me maar
Even serieus jouw postgedrag past echt perfect op marokko.nlquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Iedereen hier is een tering slet
komt goed mattie, slaap lkkrquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:17 schreef Trollscience het volgende:
gezellig hier
welterusten xx
oh en dp wnnr weer eens chille dm me maar
Je weet dat hij het zich aantrekt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
trollen is toch niet leeftijdsgebonden
dat excuus werkt niet meer, hij is bijna 18quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Os grapje Iedereen op Fylaax?
Fylax heeft amper ingezakte ballen man laat hem
ja dan moet hij uitloggen en gaan slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |