Jeetje.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ene keer wel andere keer niet
ze is heel verwarrend
gelukkig gebruik je deze vrije dagen om goed uit te rusten en niet hele nachten te FOK!kenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:55 schreef Fylax het volgende:
ben al 2 dagen thuis en morgen ook nog maar ff
Eh, doe ik dat dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig gebruik je deze vrije dagen om goed uit te rusten en niet hele nachten te FOK!ken
's nachts. De wind die zachtjes je haren streelt terwijl je het zwart tegemoet gaat maar zo vertrouwd ben met de weg dat je je ogen dicht kunt doenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:53 schreef Drug het volgende:
ik hou ervan als de wereld zo stil is dat ik mijn muziek fucking zacht zet en nog steeds goed hoor.
dat is de tijd datik me beste voel
Hoezo datquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Zon jongen op werk doet me zo erg denken aan jou he
Geloof er sindsdien ook wel echt in dat het kan helpen als je snotverkouden bent.quote:
waarom moet je zijn en doen zoals hen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:55 schreef Drug het volgende:
[..]
o chill...
weenie of ik da kan. ik kan niet met mensen omgaan irl, niet zoals ik anderen zie doen
[..]
shit gaat in slowmo en zo
is ook niet alsof je dat normaal wel dagelijks doet echt gek dat hermann dat denkt jeetjequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:56 schreef Fylax het volgende:
Je zit nu echt onzin te lullen, Herman. Hihaho even grapjes maken dat ik altijd in de nacht op FOK! zit, maar dat heb ik nu niet gezeten hoor.
ik vind het niet fijn dat een crewlid met voorbeeldfunctie mijn normale post als sarcasme ziet en mij gaat aanvallenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:56 schreef Fylax het volgende:
Je zit nu echt onzin te lullen, Herman. Hihaho even grapjes maken dat ik altijd in de nacht op FOK! zit, maar dat heb ik nu niet gezeten hoor.
deze post snap ik nieyquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook niet alsof je dat normaal wel dagelijks doet echt gek dat hermann dat denkt jeetje
Man man manquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:56 schreef Fylax het volgende:
Dat je wel een nachtmens bent hier op FOK! normaal gesproken.quote:
zo ingewikkeld is het niet volgens mijquote:
Ja nja, ik zit gewoon aan haar vast. heb zo'n ontiegelijke zwak voor haarquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:57 schreef Amarantha het volgende:
Maar even serieus Fylax. Ben het wel met DP eens. Laat haar eens duidelijk zijn.. en anders maar niet. Je bent 17, er lopen nog genoeg meiden rond die niet zo fucking vaag zijn.
sfeervolquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
's nachts. De wind die zachtjes je haren streelt terwijl je het zwart tegemoet gaat maar zo vertrouwd ben met de weg dat je je ogen dicht kunt doen
En als je weer thuis bent gekomen en lekker knus in bed ligt de zachte regen die op komt zetten en op je raam tikt
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja nja, ik zit gewoon aan haar vast. heb zo'n ontiegelijke zwak voor haar
Je zit aan haar vast? Wow dat klinkt uhm een beetje wanhopig.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
fissaquote:
Figuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zit aan haar vast? Wow dat klinkt uhm een beetje wanhopig.
wow ik dacht dat jullie letterlijk aan elkaar vast waren komen te zittenquote:
AHAHAquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
wow ik dacht dat jullie letterlijk aan elkaar vast waren komen te zitten
Laatste tijd niet meer, en het is alsnog onzin omdat ik dus niet veel op FOK! heb gezeten, al helemaal niet in de nacht. Dus zeggen dat ik niet uitrust en alleen maar FOK! is gwn bullshit.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat je wel een nachtmens bent hier op FOK! normaal gesproken.
pussyquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zucht.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Laatste tijd niet meer, en het is alsnog onzin omdat ik dus niet veel op FOK! heb gezeten, al helemaal niet in de nacht. Dus zeggen dat ik niet uitrust en alleen maar FOK! is gwn bullshit.
quote:
nee maar bedoel hoe zij sociaal zijn en shit. zeg niet dat dat moet, zeg dat ik dat niet kan/wil. zou phone zijn en ik ben btje holdenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom moet je zijn en doen zoals hen?
quote:
Aan elkaar vast met stitches hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehehehquote:
Oh wauw, ik heb een halfuurtje in POLCAFE gepost omdat ik niet kon slapen. Dat is echt een hele nacht hoor. man man man.quote:
denk wel dat moeten je dwars zitquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:00 schreef Drug het volgende:
[..]
nee maar bedoel hoe zij sociaal zijn en shit. zeg niet dat dat moet, zeg dat ik dat niet kan/wil. zou phone zijn en ik ben btje holden [ afbeelding ]
doe eens rustig jongequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh wauw, ik heb een halfuurtje in POLCAFE gepost omdat ik niet kon slapen. Dat is echt een hele nacht hoor. man man man.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:02 schreef Fylax het volgende:
Wat zijn jullie soms toch echt fucking kinderachtigDe mazzel.
Haha doei.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:02 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:02 schreef jamesdeen het volgende:
hoe komen die wallen van je dan zo groot?
je helpt je punt niet door dit 's nachts te postenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh wauw, ik heb een halfuurtje in POLCAFE gepost omdat ik niet kon slapen. Dat is echt een hele nacht hoor. man man man.
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk wel dat moeten je dwars zit
wutquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:02 schreef Fylax het volgende:
kan nog gwn hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:03 schreef Drug het volgende:
mis tijd dat ik puber was en ik iedere kans pakte om mezelf naar de kk te helpen
Omdat hij ziek, zwak en misselijk is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
waarom is posten in de nacht opeens zo'n gevoelig ding voor fylax, jeetje
dat tweede is ie altijd al geweest hahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat hij ziek, zwak en misselijk is.
Twijfelde of ik dit wel moest posten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat tweede is ie altijd al geweest hahaha
Sowquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat hij ziek, zwak en misselijk is.
ja lief hequote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel lief dat je dan dagelijks aan mij denkt
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sow
Hij had vorig jaar nog drie keer gegymd
de rest van het jaar last van menstruatiekrampen zekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sow
Hij had vorig jaar nog drie keer gegymd
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
de rest van het jaar last van menstruatiekrampen zeker
gelukkig slapen de admins nu dus kan nog tot de ochtend doorpostenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Twijfelde of ik dit wel moest posten.
echt een jodenstreek van mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:05 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
geef je nu zo een fucking kinderachtige trap na?
Later
Goede top 3.quote:01. 403 haags_kwartiertje
02. 302 Amarantha
03. 287 deadprez
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Begin last te krijgen van mijn lachspieren in mijn gezicht.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
wel veel halfuurtjes dat je even niet kon slapen jeetje
Hehe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kunnen wel gelijk 300 posts van haags met enkel een emoticon wegstrepen
Je lokquotet me, dus ik ga reageren. Ik heb het toch over dat ik ziek ben, ik was toen niet ziek. Domme mongoolquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
wel veel halfuurtjes dat je even niet kon slapen jeetje
Krijg beetje last van mijn longen door al dat lachen.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je lokquotet me, dus ik ga reageren. Ik heb het toch over dat ik ziek ben, ik was toen niet ziek. Domme mongool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |