Maar zijn grotendeels voor kapitalisme.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
elke nederlandse partij is tegen een volledig kapitalistisch systeem
hehe :$quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:28 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Hey..
Had je review gelezen.. de tering man
weet ik niet, denk niet dat je dat zo kunt stellenquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar zijn grotendeels voor kapitalisme.
SP is dichter bij pure kapitalisme dan bij pure communisme zoals je die in elke praktijkvorm hebt gezien.
I dont mean to imposequote:Op zondag 2 oktober 2016 02:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik niet, denk niet dat je dat zo kunt stellen
maar als jij je daar beter bij voelt is het prima hoor
Ja. Oh zo. Nou er is één wc eronder gekotst.quote:
hehehehquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Oh zo. Nou er is één wc eronder gekotst.Maar heeft iemand anders opgeruimd. Trek dat echt niet hoor.
Op welke vlakken is SP tegen het kapitalisme?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik niet, denk niet dat je dat zo kunt stellen
maar als jij je daar beter bij voelt is het prima hoor
Volgens mij moet ik nog sorry zeggen jouquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op welke vlakken is SP tegen het kapitalisme?
Hebben ze het ergens over planeconomieen of het feit dat een markt beter werkt als het op vraag/aanbod is gebasaseerd dan als de overheid voor jou gaat beslissen hoeveel soorten augurken je mag kopen?
Ze zijn kritisch, en ze zijn een walgelijke partij. Maar ze zijn al jaren niet anti-kapitalistisch meer.
Waar ze vroeger nog onderhoudend contact met massamoordenaars als Pol Pot hadden
Ja ach. Als ik dit zou hebben gezegd zou het belachleijk zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Anti-kapitalisme gaat me overigens ook weer ietwat ver. Het westen heeft zich eigenlijk nooit losgemaakt van kapitalisme. Vroegah, betaalde dat zich uit in oorlogen. Weinig natuurlijke barrières, dus je moest goed zijn in elkaar de schedel in slaan. Daardoor werd Europa wereldmacht nummer 1 en hebben nu nog steeds kolonies. Die onderlinge strijd, dat vechten, dat is in principe kapitalisme. Maar dat leverde ons ook een surplus op. Surplus die ons de luxe geeft om over dingen na te denken en bijv. sociale voorzieningen in het leven te roepen. Ga er geen heel lang verhaal van maken, maar kapitalisme en sociale voorzieningen gaan redelijk hand in hand. Voorwaarde is - dat is het belangrijkste - dat een zekere dreiging is, al dan niet terecht.
maar waar heeft het ons heeft gebracht? het is niet succesvol, vooral het consumentisme wat eraan is gekoppeldquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Anti-kapitalisme gaat me overigens ook weer ietwat ver. Het westen heeft zich eigenlijk nooit losgemaakt van kapitalisme. Vroegah, betaalde dat zich uit in oorlogen. Weinig natuurlijke barrières, dus je moest goed zijn in elkaar de schedel in slaan. Daardoor werd Europa wereldmacht nummer 1 en hebben nu nog steeds kolonies. Die onderlinge strijd, dat vechten, dat is in principe kapitalisme. Maar dat leverde ons ook een surplus op. Surplus die ons de luxe geeft om over dingen na te denken en bijv. sociale voorzieningen in het leven te roepen. Ga er geen heel lang verhaal van maken, maar kapitalisme en sociale voorzieningen gaan redelijk hand in hand. Voorwaarde is - dat is het belangrijkste - dat een zekere dreiging is, al dan niet terecht.
ik zeg ook niet dat ze per se anti zijn, niet alles is zwart-witquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op welke vlakken is SP tegen het kapitalisme?
Hebben ze het ergens over planeconomieen of het feit dat een markt beter werkt als het op vraag/aanbod is gebasaseerd dan als de overheid voor jou gaat beslissen hoeveel soorten augurken je mag kopen?
Ze zijn kritisch, en ze zijn een walgelijke partij. Maar ze zijn al jaren niet anti-kapitalistisch meer.
Waar ze vroeger nog onderhoudend contact met massamoordenaars als Pol Pot hadden
geen probleemquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik nog sorry zeggen jou
Je hebt van die dagen
Sorry..
Het feit dat de SP voor betere zorg is is omdat de vraag naar zorg is gestegen (vergrijzing).quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ze per se anti zijn, niet alles is zwart-wit
maar bijvoorbeeld op het gebied van zorg wel ja en ov volgens mij ook, nog even los van het feit dat we al geen vrije markt-economie hebben
Welke maatschappij gaat wel succesvol worden eigenlijk? En wat versta jij onder succes?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:32 schreef Drug het volgende:
[..]
maar waar heeft het ons heeft gebracht? het is niet succesvol, vooral het consumentisme wat eraan is gekoppeld
Klopt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:32 schreef Drug het volgende:
[..]
en niemand gebruikt dan drugs ofzo?
drank en wiet mag wel?
Jij maakt het zelfquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:32 schreef Drug het volgende:
[..]
en niemand gebruikt dan drugs ofzo?
drank en wiet mag wel?
Wat is er niet succesvol aan?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:32 schreef Drug het volgende:
[..]
maar waar heeft het ons heeft gebracht? het is niet succesvol, vooral het consumentisme wat eraan is gekoppeld
Dat klopt inderdaad.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja ach. Als ik dit zou hebben gezegd zou het belachleijk zijn.
Maar het feit dat er in het westen communisten kunnen zijn is omdat het kapitalisme ze die luxe heeft geboden
er gaan miljoenen mensen per jaar dood door kapitalismequote:Op zondag 2 oktober 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is er niet succesvol aan?
Iedereen mag mooi zelf bepalen wanneer hij iets wel of niet geslaagd vind
Goed punt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat een kansloze discussie hier om half drie 's nachts
Bronnen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
er gaan miljoenen mensen per jaar dood door kapitalisme
Wij wachten tot Philip hier ook komt hehequote:Op zondag 2 oktober 2016 02:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat een kansloze discussie hier om half drie 's nachts
ja, dat kanquote:
"beetje"quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:35 schreef Amarantha het volgende:
Dit voelt wel weer beetje: links vs. rechts.
heb je gedronken of zo? Wat is dit voor geneuzelquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit is hetzelfde als communisme afrekenen op the great leap forward.
Maar o wee, dat mag niet.
Want communisme is heilig.
Oneens. Gewoon lobi geven, lobi ontvangenquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eigenlijk zijn mensen gewoon kut. Klaar
Ik wil alleen graag bronnen zien van zogenaamde doden door kapitalisme.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb je gedronken of zo? Wat is dit voor geneuzel
Daarom help ik de meeste mensen liever niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil alleen graag bronnen zien van zogenaamde doden door kapitalisme.
ben je überhaupt gegaan?quote:
Mwah, zo werkt het niet altijd hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oneens. Gewoon lobi geven, lobi ontvangen
Het is erg makkelijk dingen claimen als je daarna mensen alleen maar kan emogiffen.quote:
Juist, maar wel vooraan in de kerk zitten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom help ik de meeste mensen liever niet.
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juist, maar wel vooraan in de kerk zitten.
omwquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:38 schreef Amarantha het volgende:
Koude voetjes, wie komt ze warm maken?
mensen zijn niet kut, mensen worden grootgebracht in een systeem waardoor ze kut worden. reactionaire misantropie is niet de oplossingquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
ja tuurlijk mag dat. zij zijn daarvoor verantwoordelijk net zoals kapitalisme de verantwoordelijkheid draagt voor de doden die als gevolg ervan vallenquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit is hetzelfde als communisme afrekenen op the great leap forward.
Maar o wee, dat mag niet.
Want communisme is heilig.
Nou ja, de hele slavernij was een kapitalistisch feestje...quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is erg makkelijk dingen claimen als je daarna mensen alleen maar kan emogiffen.
oh okquote:
jij noemde vooruitgang (oid), maar wat is dat waard als het ons voortbestaan bedreigt?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welke maatschappij gaat wel succesvol worden eigenlijk? En wat versta jij onder succes?
ja dmt welquote:
onmetelijke ongelijkheid, mensheid maakt zijn omgeving onleefbaar.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is er niet succesvol aan?
Iedereen mag mooi zelf bepalen wanneer hij iets wel of niet geslaagd vind
ah dient dus vooral als schaamlap dat gekoketteer met religiequote:
Kapitalisme is geen politieke ideologie.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:38 schreef Trollscience het volgende:
ja tuurlijk mag dat. zij zijn daarvoor verantwoordelijk net zoals kapitalisme de verantwoordelijkheid draagt voor de doden die als gevolg ervan vallen
Eerst tieten in dmquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:38 schreef Amarantha het volgende:
hou op hoor srsquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kapitalisme is geen politieke ideologie.
Er zijn mensen die dat er van maken aan beide kanten van het politieke spectrum.
Als ik perfect was had ik geen religie nodig, nee.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ah dient dus vooral als schaamlap dat gekoketteer met religie
Drug is van mij.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:39 schreef Amarantha het volgende:
Mss wilt Drug wel mijn voeten warm komen maken.
Dmt maken? Dan ben je toch best handig?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:39 schreef Drug het volgende:
[..]
jij noemde vooruitgang (oid), maar wat is dat waard als het ons voortbestaan bedreigt?
[..]
ja dmt wel
[..]
onmetelijke ongelijkheid, mensheid maakt zijn omgeving onleefbaar.
Wel, ik loop hier al een tijdje rond en geloof me, de beste oplossing is je schouders ophalen en gewoon je eigen ding doen. Want je gaat toch niets veranderen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mensen zijn niet kut, mensen worden grootgebracht in een systeem waardoor ze kut worden. reactionaire misantropie is niet de oplossing
oh god, jij bent er zo een die denkt dat het natuurlijk is?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kapitalisme is geen politieke ideologie.
Er zijn mensen die dat er van maken aan beide kanten van het politieke spectrum.
Ik heb net mijn excuus aangebodenquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik perfect was had ik geen religie nodig, nee.
Ik heb van het tegenovergestelde de gevolgen gezien.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh god, jij bent er zo een die denkt dat het natuurlijk is?![]()
![]()
![]()
quote:
Weet je wat Jezus zei over schatten verzamelen op aarde?quote:
ja precies. ik denk dat we mentaal nog helemaal niet klaar zijn voor dingen die we kunnenquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mensen zijn haarloze apen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:41 schreef Drug het volgende:
[..]
ja precies. ik denk dat we mentaal nog helemaal niet klaar zijn voor dingen die we kunnen
Het is moeilijker voor een rijk persoon om in de hemel te komen dan een kameel die door het oog van de naald.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weet je wat Jezus zei over schatten verzamelen op aarde?
Ik ook.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is moeilijker voor een rijk persoon om in de hemel te komen dan een kameel die door het oog van de naald.
Ik ben ook de eerste die zal zeggen dat ik het knap lastig ga krijgen daarboven.
Die zitten er ook bij ja.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:42 schreef Trollscience het volgende:
klaar met deze discussie nu
[..]
sexy haarloze apen wel
Hey volgens mij fluisteren ze naar jequote:Op zondag 2 oktober 2016 02:41 schreef Drug het volgende:
[..]
ja precies. ik denk dat we mentaal nog helemaal niet klaar zijn voor dingen die we kunnen
als jij mijne opwarmt want die zijn iook koud brrrquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:38 schreef Amarantha het volgende:
Goede deal.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:43 schreef Drug het volgende:
[..]
als jij mijne opwarmt want die zijn iook koud brrr
de schaduwmensen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:42 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Hey volgens mij fluisteren ze naar je
sowiesoquote:
Waarboven 😎quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is moeilijker voor een rijk persoon om in de hemel te komen dan een kameel die door het oog van de naald.
Ik ben ook de eerste die zal zeggen dat ik het knap lastig ga krijgen daarboven.
o ja je hebt gelijkquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mensen zijn niet kut, mensen worden grootgebracht in een systeem waardoor ze kut worden. reactionaire misantropie is niet de oplossing
ja dat zei ik een half uur geleden alquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso
je kan hier hele discussie voeren maar uiteindelijk gaat toch nergens over
quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik geef ama trouwens de schuld, want ik mocht weer eens niet gaan slapen. Nu weer zo'n discussie.
Koekoekquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
kapitalisme, voetfetisjisme, wiet en communisme in 1 topic. Only in KLB SC
Pardon? Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Etto wil ook claimen dat hij weet wie wel en niet in hemel komen.
Maar maar 1 iemand heeft daar wat over te zeggen
het kan verder wel vermakelijk zijnquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zei ik een half uur geleden al
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het kan verder wel vermakelijk zijn
beter dan 30 keer een slecht links nummer doorlinken of drugs/katten verheerlijking
nee is erg makkelijkquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:40 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Dmt maken? Dan ben je toch best handig?
hij heeft het over zichzelf weeniequote:
Op een zaterdagnacht is dat iets leuker dan luisteren naar rabiaat rechts gezever jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter dan 30 keer een slecht links nummer doorlinken of drugs/katten verheerlijking
Zou oppakken en lekker buiten gaan zitten. Aaien, al dan niet zachtjes schommelen als een kind.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:43 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Schattige puppy om de discussie te breken.
Als in: IK krijg het moeilijk daarboven... Goeiedag zeg...quote:
wat voor dosering zijn zequote:Op zondag 2 oktober 2016 02:45 schreef Drug het volgende:
ik ben langzaam man
mss ff paar tabletten bijpakken
Deze dan?quote:
Doe nu niet alsof je veel beters te doen hebt als je op zaterdagnacht op FOK! zit.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op een zaterdagnacht is dat iets leuker dan luisteren naar rabiaat rechts gezever ja
jij bent toch niet gelovigquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als in: IK krijg het moeilijk daarboven... Goeiedag zeg...
Precies, hangen met leuke mensen na een zware week.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof je veel beters te doen hebt als je op zaterdagnacht op FOK! zit.
quote:
Ik mag jou wel ..quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha ja swsquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:42 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Hey volgens mij fluisteren ze naar je
Dit interesseert me nog minder dan katten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:47 schreef Toto69 het volgende:
WEB / BradgeTV is weer terug! In Slagharen #2
Dan moet je de profetie van Amos eens lezen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nog nooit eentje van de kerk gezien die links was
Je bent een huilie ..maar wel een huilie die ergens v staatquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, laatst bleek iets anders.
hahahah
Ik sta ook ergens voor... nou ja, stond... vandaag, in de rij bij Albert Heyn.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:48 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Je bent een huilie ..maar wel een huilie die ergens v staat
2.5 mgquote:
Of gewoon in het enige orthodox katholieke land ter wereld kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan moet je de profetie van Amos eens lezen.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:49 schreef Drug het volgende:
[..]
2.5 mg
maar ik moet 10 mg per x hebben maar die bieden ze niet meer aan nu
heb nu voor rest van het jaar en volgend jaar ga ik die gepatenteerde shit halen, die zijn 5 mg
Wil je deze aandacht wel?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik sta ook ergens voor... nou ja, stond... vandaag, in de rij bij Albert Heyn.
Met dank aan: Frank Drebin's slechte eigen grappen. Boek 6, hoofdstuk 5.
hoe duur?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hé Drug... Drug.. pssst... fiets kopen?
Wat een land zichzelf noemt interesseert me niet. Zoals de apostel Jacobus schreef: Geloof zonder daden is dood.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of gewoon in het enige orthodox katholieke land ter wereld kijken.
Polen.
Ik ga 'm eens aan jou vertellen. Iemand moet 'm ooit leuk vinden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik sta ook ergens voor... nou ja, stond... vandaag, in de rij bij Albert Heyn.
Met dank aan: Frank Drebin's slechte eigen grappen. Boek 6, hoofdstuk 5.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga 'm eens aan jou vertellen. Iemand moet 'm ooit leuk vinden.
Wel, etto, in het engels heet knoflok, garlic. Hoe noem je beschadigd knoflook?
Of mijn slaappillen zijn aan het werken of het BEELD BEWEEGT HELEGAAR...quote:
Polen doet die daden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een land zichzelf noemt interesseert me niet. Zoals de apostel Jacobus schreef: Geloof zonder daden is dood.
Valt weinig te vertellen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, vertel eens over gister
ik heb geen flauw benul, Frank... garbage?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga 'm eens aan jou vertellen. Iemand moet 'm ooit leuk vinden.
Wel, etto, in het engels heet knoflok, garlic. Hoe noem je beschadigd knoflook?
nja ben al lang blij dat ik weer voorraad hebquote:
Is ibruquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een rare vormen hebben die asperines.
De pil en makup poederquote:
aandachtshoererijquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:54 schreef deadprez het volgende:
snap nooit wrm mensen foto's van hun drugs gaan zitten maken
Tumblr.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:54 schreef deadprez het volgende:
Scarlic.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik heb geen flauw benul, Frank... garbage?
Maar als je maakt hoeveel dan per keerquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:53 schreef Drug het volgende:
[..]
nja ben al lang blij dat ik weer voorraad heb
ik heb die dopamine stimulatie nodig man, anders word ik zo bipolair
zou je willen doen?quote:
ik zou dat niet echt een grootgebruiker noemenquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Een grootgebruiker/pusher gaat nooit aandacht zo op zich vestigen
wat voor slaappillen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of mijn slaappillen zijn aan het werken of het BEELD BEWEEGT HELEGAAR...
daarom zeg ik het.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou dat niet echt een grootgebruiker noemen
Neequote:Op zondag 2 oktober 2016 02:54 schreef Drug het volgende:
[..]
zou je willen doen?
is wel heftigheftigste psychedelic dat ik heb meegemaakt, mijn besef van werkelijkheid voorgoed aan duigen
quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Godverdomme. Ik begin langzaam te geloven in het feit dat die 'grap' beter nooit meer gezegd moet worden.
echt he, gwn opsnuivenquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:54 schreef deadprez het volgende:
Het is geel en het hobbelt achter een auto:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
rtquote:
komt zo'n 2 gram uit, dosering is denk 30 mg per keer ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:54 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Maar als je maakt hoeveel dan per keer
dit geldt voor elke mopquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Godverdomme. Ik begin langzaam te geloven in het feit dat die 'grap' beter nooit meer gezegd moet worden.
Heb vroeger toen ik jong was van peyote tot paddos tot 2 cb gehad..quote:
is geen drugs, is medicatie.quote:
Wat pijn en zo.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Waarom slaap je niet normaal in dan??
ja dat zei je.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:57 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Heb vroeger toen ik jong was van peyote tot paddos tot 2 cb gehad..
Ben nu niet meer zo in die shit
Ook, maar je slaapt er ook als een os van.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:59 schreef deadprez het volgende:
weenie maar seroquel is antipsychoticum toch
kloptquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:59 schreef deadprez het volgende:
Weinig man..high on lifequote:Op zondag 2 oktober 2016 03:00 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat zei je.
ik blijf trippen wel vet vinden, lsd en dmt zijn favorieten
gebruik je nu wel andere drugs? alcohol/tabak inbegrepen
ja dat zal bestquote:Op zondag 2 oktober 2016 03:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook, maar je slaapt er ook als een os van.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hé, luister, ik weet een goeie mop...
Zitten een Belg, een Duitser en een Engelsman in de het café, en... nee, een Duister een Belg en een Fransman... en die zitten in het café... STRAND... zitten aan het strand... dus zegt die Belg tegen die Engelsman... FRANSMAN... zegt 'ie: "Volgens mij komt de vloed opzetten".... dus zegt die Engelsman: "Excuse me?"
Of iets in die trant. Was heel geestig
Jeetje, als je de farmaceutische industrie al niet kunt vertrouwen...quote:Op zondag 2 oktober 2016 03:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zal best
lijkt me niet echt goed though
jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:59 schreef deadprez het volgende:
was je toen in lourdesquote:Op zondag 2 oktober 2016 03:01 schreef Drug het volgende:
[..]
ben wel benieuwd wat een holy man zou zien als ie dmt rookt
ik zag n x maria
hehehequote:Op zondag 2 oktober 2016 03:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jeetje, als je de farmaceutische industrie al niet kunt vertrouwen...
zoiets zou zappa nooooooit doenquote:Op zondag 2 oktober 2016 03:02 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat is prima. zou het een achteruitgang vinden als je over was gegaan op drank ofzo
quote:Op zondag 2 oktober 2016 03:02 schreef Remqo het volgende:
Etto, helaas vind ik de Brabantse worstenbroodjes toch niet zo heel bijzonder
rtquote:Op zondag 2 oktober 2016 03:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zal best
lijkt me niet echt goed though
diazepam moet je vragenquote:Op zondag 2 oktober 2016 03:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nja, ik dus eerst googelen... wat is seroquel eigenlijk, voordat ik de huisarts ZO MAAR GELOOF...
Eerste hit: SEROQUEL IS DODELIJK.
Maar ik ben een gangsta van de straten van Helmond, dus ik geef geen geslachtsgemeenschap
antipsychotica beter dan pammetjesquote:Op zondag 2 oktober 2016 03:03 schreef Drug het volgende:
[..]
rt
zou die shit echt niet gebruiken als ik niet psychotisch ben
pak dan liever een pammetje ofzo
Nee man..quote:Op zondag 2 oktober 2016 03:02 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat is prima. zou het een achteruitgang vinden als je over was gegaan op drank ofzo
Jij vindt het wel heel lekker?quote:
Wiet tegen elke vorm van pijn is zo'n treurige broscience.quote:
jaquote:
Jakkie nee, en dan de ibahesj en zo... (dat is politie). Nee hoor.quote:
jeahquote:Op zondag 2 oktober 2016 03:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Oh, we zijn weer een onderwerp verder.
lies!quote:Op zondag 2 oktober 2016 03:02 schreef Remqo het volgende:
Etto, helaas vind ik de Brabantse worstenbroodjes toch niet zo heel bijzonder
wijze manquote:
dat zegt hij toch ook nietquote:Op zondag 2 oktober 2016 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wiet tegen elke vorm van pijn is zo'n treurige broscience.
Miss kan het jou geestesziekte oplossenquote:Op zondag 2 oktober 2016 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Heb al geen geheugen door altijd blowenquote:Op zondag 2 oktober 2016 03:05 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Miss kan het jou geestesziekte oplossen
denk je? nja gebruik geen van allen tbh.quote:Op zondag 2 oktober 2016 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
antipsychotica beter dan pammetjes
Het broodje was wel krokantquote:
swsquote:Op zondag 2 oktober 2016 03:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Meh, blijf ik nog hangen of niet? Fuck ik, we gaan door,
ik heb nog nooit zo iets ergs gevoeld als afkicken van 3 jaar lang dagelijks heel veel pammetjes.quote:Op zondag 2 oktober 2016 03:06 schreef Drug het volgende:
[..]
denk je? nja gebruik geen van allen tbh.
alleen veilige levenskwaliteitverhogende drugs
heb dat ook niet beweerd hequote:Op zondag 2 oktober 2016 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha okquote:Op zondag 2 oktober 2016 03:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jakkie nee, en dan de ibahesj en zo... (dat is politie). Nee hoor.
Ik miste je hier wel serieus. Zelf nog met DP over vergaderd.quote:
ja kan me voorstellenquote:Op zondag 2 oktober 2016 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zo iets ergs gevoeld als afkicken van 3 jaar lang dagelijks heel veel pammetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |