Wel, ik loop hier al een tijdje rond en geloof me, de beste oplossing is je schouders ophalen en gewoon je eigen ding doen. Want je gaat toch niets veranderen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mensen zijn niet kut, mensen worden grootgebracht in een systeem waardoor ze kut worden. reactionaire misantropie is niet de oplossing
oh god, jij bent er zo een die denkt dat het natuurlijk is?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kapitalisme is geen politieke ideologie.
Er zijn mensen die dat er van maken aan beide kanten van het politieke spectrum.
Ik heb net mijn excuus aangebodenquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik perfect was had ik geen religie nodig, nee.
Ik heb van het tegenovergestelde de gevolgen gezien.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh god, jij bent er zo een die denkt dat het natuurlijk is?![]()
![]()
![]()
quote:
Weet je wat Jezus zei over schatten verzamelen op aarde?quote:
ja precies. ik denk dat we mentaal nog helemaal niet klaar zijn voor dingen die we kunnenquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eigenlijk zijn mensen gewoon kut. Klaar
Mensen zijn haarloze apen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:41 schreef Drug het volgende:
[..]
ja precies. ik denk dat we mentaal nog helemaal niet klaar zijn voor dingen die we kunnen
Het is moeilijker voor een rijk persoon om in de hemel te komen dan een kameel die door het oog van de naald.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weet je wat Jezus zei over schatten verzamelen op aarde?
Ik ook.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is moeilijker voor een rijk persoon om in de hemel te komen dan een kameel die door het oog van de naald.
Ik ben ook de eerste die zal zeggen dat ik het knap lastig ga krijgen daarboven.
Die zitten er ook bij ja.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:42 schreef Trollscience het volgende:
klaar met deze discussie nu
[..]
sexy haarloze apen wel
Hey volgens mij fluisteren ze naar jequote:Op zondag 2 oktober 2016 02:41 schreef Drug het volgende:
[..]
ja precies. ik denk dat we mentaal nog helemaal niet klaar zijn voor dingen die we kunnen
als jij mijne opwarmt want die zijn iook koud brrrquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:38 schreef Amarantha het volgende:
Koude voetjes, wie komt ze warm maken?
Goede deal.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:43 schreef Drug het volgende:
[..]
als jij mijne opwarmt want die zijn iook koud brrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |