quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil alleen graag bronnen zien van zogenaamde doden door kapitalisme.
ben je überhaupt gegaan?quote:
Mwah, zo werkt het niet altijd hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oneens. Gewoon lobi geven, lobi ontvangen
Het is erg makkelijk dingen claimen als je daarna mensen alleen maar kan emogiffen.quote:
Juist, maar wel vooraan in de kerk zitten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom help ik de meeste mensen liever niet.
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juist, maar wel vooraan in de kerk zitten.
omwquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:38 schreef Amarantha het volgende:
Koude voetjes, wie komt ze warm maken?
mensen zijn niet kut, mensen worden grootgebracht in een systeem waardoor ze kut worden. reactionaire misantropie is niet de oplossingquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eigenlijk zijn mensen gewoon kut. Klaar
ja tuurlijk mag dat. zij zijn daarvoor verantwoordelijk net zoals kapitalisme de verantwoordelijkheid draagt voor de doden die als gevolg ervan vallenquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit is hetzelfde als communisme afrekenen op the great leap forward.
Maar o wee, dat mag niet.
Want communisme is heilig.
Nou ja, de hele slavernij was een kapitalistisch feestje...quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is erg makkelijk dingen claimen als je daarna mensen alleen maar kan emogiffen.
oh okquote:
jij noemde vooruitgang (oid), maar wat is dat waard als het ons voortbestaan bedreigt?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welke maatschappij gaat wel succesvol worden eigenlijk? En wat versta jij onder succes?
ja dmt welquote:
onmetelijke ongelijkheid, mensheid maakt zijn omgeving onleefbaar.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is er niet succesvol aan?
Iedereen mag mooi zelf bepalen wanneer hij iets wel of niet geslaagd vind
ah dient dus vooral als schaamlap dat gekoketteer met religiequote:
Kapitalisme is geen politieke ideologie.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:38 schreef Trollscience het volgende:
ja tuurlijk mag dat. zij zijn daarvoor verantwoordelijk net zoals kapitalisme de verantwoordelijkheid draagt voor de doden die als gevolg ervan vallen
Eerst tieten in dmquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:38 schreef Amarantha het volgende:
Koude voetjes, wie komt ze warm maken?
hou op hoor srsquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kapitalisme is geen politieke ideologie.
Er zijn mensen die dat er van maken aan beide kanten van het politieke spectrum.
Als ik perfect was had ik geen religie nodig, nee.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ah dient dus vooral als schaamlap dat gekoketteer met religie
Drug is van mij.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:39 schreef Amarantha het volgende:
Mss wilt Drug wel mijn voeten warm komen maken.
Dmt maken? Dan ben je toch best handig?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:39 schreef Drug het volgende:
[..]
jij noemde vooruitgang (oid), maar wat is dat waard als het ons voortbestaan bedreigt?
[..]
ja dmt wel
[..]
onmetelijke ongelijkheid, mensheid maakt zijn omgeving onleefbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |