"beetje"quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:35 schreef Amarantha het volgende:
Dit voelt wel weer beetje: links vs. rechts.
heb je gedronken of zo? Wat is dit voor geneuzelquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit is hetzelfde als communisme afrekenen op the great leap forward.
Maar o wee, dat mag niet.
Want communisme is heilig.
Oneens. Gewoon lobi geven, lobi ontvangenquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eigenlijk zijn mensen gewoon kut. Klaar
Ik wil alleen graag bronnen zien van zogenaamde doden door kapitalisme.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb je gedronken of zo? Wat is dit voor geneuzel
Daarom help ik de meeste mensen liever niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil alleen graag bronnen zien van zogenaamde doden door kapitalisme.
ben je überhaupt gegaan?quote:
Mwah, zo werkt het niet altijd hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oneens. Gewoon lobi geven, lobi ontvangen
Het is erg makkelijk dingen claimen als je daarna mensen alleen maar kan emogiffen.quote:
Juist, maar wel vooraan in de kerk zitten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom help ik de meeste mensen liever niet.
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juist, maar wel vooraan in de kerk zitten.
omwquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:38 schreef Amarantha het volgende:
Koude voetjes, wie komt ze warm maken?
mensen zijn niet kut, mensen worden grootgebracht in een systeem waardoor ze kut worden. reactionaire misantropie is niet de oplossingquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
ja tuurlijk mag dat. zij zijn daarvoor verantwoordelijk net zoals kapitalisme de verantwoordelijkheid draagt voor de doden die als gevolg ervan vallenquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit is hetzelfde als communisme afrekenen op the great leap forward.
Maar o wee, dat mag niet.
Want communisme is heilig.
Nou ja, de hele slavernij was een kapitalistisch feestje...quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is erg makkelijk dingen claimen als je daarna mensen alleen maar kan emogiffen.
oh okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |