Weinig man..high on lifequote:Op zondag 2 oktober 2016 03:00 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat zei je.
ik blijf trippen wel vet vinden, lsd en dmt zijn favorieten
gebruik je nu wel andere drugs? alcohol/tabak inbegrepen
ja dat zal bestquote:Op zondag 2 oktober 2016 03:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook, maar je slaapt er ook als een os van.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hé, luister, ik weet een goeie mop...
Zitten een Belg, een Duitser en een Engelsman in de het café, en... nee, een Duister een Belg en een Fransman... en die zitten in het café... STRAND... zitten aan het strand... dus zegt die Belg tegen die Engelsman... FRANSMAN... zegt 'ie: "Volgens mij komt de vloed opzetten".... dus zegt die Engelsman: "Excuse me?"
Of iets in die trant. Was heel geestig
Jeetje, als je de farmaceutische industrie al niet kunt vertrouwen...quote:Op zondag 2 oktober 2016 03:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zal best
lijkt me niet echt goed though
jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:59 schreef deadprez het volgende:
weenie maar seroquel is antipsychoticum toch
was je toen in lourdesquote:Op zondag 2 oktober 2016 03:01 schreef Drug het volgende:
[..]
ben wel benieuwd wat een holy man zou zien als ie dmt rookt
ik zag n x maria
hehehequote:Op zondag 2 oktober 2016 03:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jeetje, als je de farmaceutische industrie al niet kunt vertrouwen...
zoiets zou zappa nooooooit doenquote:Op zondag 2 oktober 2016 03:02 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat is prima. zou het een achteruitgang vinden als je over was gegaan op drank ofzo
quote:Op zondag 2 oktober 2016 03:02 schreef Remqo het volgende:
Etto, helaas vind ik de Brabantse worstenbroodjes toch niet zo heel bijzonder
rtquote:Op zondag 2 oktober 2016 03:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat zal best
lijkt me niet echt goed though
diazepam moet je vragenquote:Op zondag 2 oktober 2016 03:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nja, ik dus eerst googelen... wat is seroquel eigenlijk, voordat ik de huisarts ZO MAAR GELOOF...
Eerste hit: SEROQUEL IS DODELIJK.
Maar ik ben een gangsta van de straten van Helmond, dus ik geef geen geslachtsgemeenschap
antipsychotica beter dan pammetjesquote:Op zondag 2 oktober 2016 03:03 schreef Drug het volgende:
[..]
rt
zou die shit echt niet gebruiken als ik niet psychotisch ben
pak dan liever een pammetje ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |