Dit interesseert me nog minder dan katten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:47 schreef Toto69 het volgende:
WEB / BradgeTV is weer terug! In Slagharen #2
Dan moet je de profetie van Amos eens lezen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nog nooit eentje van de kerk gezien die links was
Je bent een huilie ..maar wel een huilie die ergens v staatquote:Op zondag 2 oktober 2016 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, laatst bleek iets anders.
hahahah
Ik sta ook ergens voor... nou ja, stond... vandaag, in de rij bij Albert Heyn.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:48 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Je bent een huilie ..maar wel een huilie die ergens v staat
2.5 mgquote:
Of gewoon in het enige orthodox katholieke land ter wereld kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan moet je de profetie van Amos eens lezen.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:49 schreef Drug het volgende:
[..]
2.5 mg
maar ik moet 10 mg per x hebben maar die bieden ze niet meer aan nu
heb nu voor rest van het jaar en volgend jaar ga ik die gepatenteerde shit halen, die zijn 5 mg
Wil je deze aandacht wel?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik sta ook ergens voor... nou ja, stond... vandaag, in de rij bij Albert Heyn.
Met dank aan: Frank Drebin's slechte eigen grappen. Boek 6, hoofdstuk 5.
hoe duur?quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hé Drug... Drug.. pssst... fiets kopen?
Wat een land zichzelf noemt interesseert me niet. Zoals de apostel Jacobus schreef: Geloof zonder daden is dood.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of gewoon in het enige orthodox katholieke land ter wereld kijken.
Polen.
Ik ga 'm eens aan jou vertellen. Iemand moet 'm ooit leuk vinden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik sta ook ergens voor... nou ja, stond... vandaag, in de rij bij Albert Heyn.
Met dank aan: Frank Drebin's slechte eigen grappen. Boek 6, hoofdstuk 5.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 02:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga 'm eens aan jou vertellen. Iemand moet 'm ooit leuk vinden.
Wel, etto, in het engels heet knoflok, garlic. Hoe noem je beschadigd knoflook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |