Gaat wel weer over.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:53 schreef Fylax het volgende:
echt al 3 dagen tyfuserge hoofdpijn en gwn continu verkouden![]()
rt nacht beste tijdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:53 schreef Drug het volgende:
ik hou ervan als de wereld zo stil is dat ik mijn muziek fucking zacht zet en nog steeds goed hoor.
dat is de tijd datik me beste voel
Zeikwijfquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:53 schreef Fylax het volgende:
echt al 3 dagen tyfuserge hoofdpijn en gwn continu verkouden![]()
gwn genoeg middelen naar binnen gooienquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Het is pas echt kut als je je zo voelt met oud & nieuw.
weet ik veelquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:54 schreef Amarantha het volgende:
Fylax wat is de status van je relatie op dit moment?
Jägermeister was mijn grote vriend 2 jaar terug. Verkoudheid/griep werd per shotje minder.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn genoeg middelen naar binnen gooien
dat klinkt niet positiefquote:
o chill...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb het losgelaten en nu gaat m'n leven echt lekker
shit gaat in slowmo en zoquote:
netjesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jägermeister was mijn grote vriend 2 jaar terug. Verkoudheid/griep werd per shotje minder.Tegen 00:00 voelde ik mij wel weer oké en de dag erna was het stukken minder.
zeg dat ze duidelijk is of optyftquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ene keer wel andere keer niet
ze is heel verwarrend
Dat had je niet zien aankomen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ene keer wel andere keer niet
ze is heel verwarrend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |