wow ik dacht dat jullie letterlijk aan elkaar vast waren komen te zittenquote:
AHAHAquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
wow ik dacht dat jullie letterlijk aan elkaar vast waren komen te zitten
Laatste tijd niet meer, en het is alsnog onzin omdat ik dus niet veel op FOK! heb gezeten, al helemaal niet in de nacht. Dus zeggen dat ik niet uitrust en alleen maar FOK! is gwn bullshit.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat je wel een nachtmens bent hier op FOK! normaal gesproken.
pussyquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja nja, ik zit gewoon aan haar vast. heb zo'n ontiegelijke zwak voor haar
Zucht.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Laatste tijd niet meer, en het is alsnog onzin omdat ik dus niet veel op FOK! heb gezeten, al helemaal niet in de nacht. Dus zeggen dat ik niet uitrust en alleen maar FOK! is gwn bullshit.
quote:
nee maar bedoel hoe zij sociaal zijn en shit. zeg niet dat dat moet, zeg dat ik dat niet kan/wil. zou phone zijn en ik ben btje holdenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom moet je zijn en doen zoals hen?
quote:
Aan elkaar vast met stitches hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehehehquote:
Oh wauw, ik heb een halfuurtje in POLCAFE gepost omdat ik niet kon slapen. Dat is echt een hele nacht hoor. man man man.quote:
denk wel dat moeten je dwars zitquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:00 schreef Drug het volgende:
[..]
nee maar bedoel hoe zij sociaal zijn en shit. zeg niet dat dat moet, zeg dat ik dat niet kan/wil. zou phone zijn en ik ben btje holden [ afbeelding ]
doe eens rustig jongequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh wauw, ik heb een halfuurtje in POLCAFE gepost omdat ik niet kon slapen. Dat is echt een hele nacht hoor. man man man.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:02 schreef Fylax het volgende:
Wat zijn jullie soms toch echt fucking kinderachtigDe mazzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |