ook niet als ze zeggen hzaw is top 10 speler battlefield 2?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarheid bestaat al helemaal niet
neequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook niet als ze zeggen hzaw is top 10 speler battlefield 2?
wetenschap is dat toch dat ene waarvan men na een weekje studie zegt "dat is zo!" en dan jaartje later niet repliceerbaar is en dus weggegooid kan worden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:42 schreef Drug het volgende:
[..]
wetenschap heeft die optie uitgesloten. heb best geprobeerd, maar kan niet doen alsof
kwetsbaarheid is altijd waar. Fijnzinnigheid is ook altijd waarquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarheid bestaat al helemaal niet
gewoon chillen onder een palmboom met een cocktail en rustig aan doen, toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wetenschap is dat toch dat ene waarvan men na een weekje studie zegt "dat is zo!" en dan jaartje later niet repliceerbaar is en dus weggegooid kan worden?
Het goede leven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
gewoon chillen onder een palmboom met een cocktail en rustig aan doen, toch?
ja, of fernandesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
gewoon chillen onder een palmboom met een cocktail en rustig aan doen, toch?
soms ja. maar het heeft faith in wegen naar zingeving succesvol de kop in gedrukt. in wat moet ik faith hebben? en hoe moet faith mij daar dan van overtuigen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wetenschap is dat toch dat ene waarvan men na een weekje studie zegt "dat is zo!" en dan jaartje later niet repliceerbaar is en dus weggegooid kan worden?
kunstzinnig, maar niet waarquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kwetsbaarheid is altijd waar. Fijnzinnigheid is ook altijd waar
Suriname ben ik nooit geweest, maar heb er wel leuke verhalen over gehoordquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, of fernandes
Ben je hier wel eens geweest trouwens?
je hebt geen faith in faithquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:46 schreef Drug het volgende:
[..]
soms ja. maar het heeft faith in wegen naar zingeving succesvol de kop in gedrukt. in wat moet ik faith hebben? en hoe moet faith mij daar dan van overtuigen?
Lelijkheid en lompheid zijn een dagelijkse werkelijkheid, maar: een werkelijkheid. Nóóit de waarheid. De werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijft. En het is de dood die de waarheid bréngt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kunstzinnig, maar niet waar
wow hou opquote:
ik ben hier te moe voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lelijkheid en lompheid zijn een dagelijkse werkelijkheid, maar: een werkelijkheid. Nóóit de waarheid. De werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijft. En het is de dood die de waarheid bréngt.
Ja dat is ook fucked up irritant.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:47 schreef Crip het volgende:
[..]
wow hou op
ik had vroeger een haan die ik valerio had genoemd hij moest weg omdat hij altijd om 6 uur smorgens ging kukelen
herman finkersquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lelijkheid en lompheid zijn een dagelijkse werkelijkheid, maar: een werkelijkheid. Nóóit de waarheid. De werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijft. En het is de dood die de waarheid bréngt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |