ik snap hem nie :squote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sommige moeders van vriendjes noemden me wel eens Marco
alsof je een punaise verft met een verfrollerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:34 schreef Drug het volgende:
[..]
deed ik met m'n lul maar resultaat was ook niet helemaal wat ik had verwacht of gehoopt
Ik ook tot op de dag van vandaag nog steeds nietquote:
ohquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ook tot op de dag van vandaag nog steeds niet
hey rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrremmertquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ook tot op de dag van vandaag nog steeds niet
niet zo depri vriendquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:35 schreef Drug het volgende:
als ik terug kon naar toen ik zaadcel was zou ik lekker al die andere spermies voor laten gaan
Hey Herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmann!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrremmert
zal best maar ik heb daar niks aan. ik ben in een bestaan geplaatst waar ik niet om heb gevraagd, voldoening is er niet te bereiken. enige wat kan is btje plezier nastreven, maar daarvoor wordt onevenredige moeite vereist dat ik denk why even botherquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als shit niet bestaat is daar een reden voor
wat ben jij nou voor partypooperquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:38 schreef Drug het volgende:
[..]
zal best maar ik heb daar niks aan. ik ben in een bestaan geplaatst waar ik niet om heb gevraagd, voldoening is er niet te bereiken. enige wat kan is btje plezier nastreven, maar daarvoor wordt onevenredige moeite vereist dat ik denk why even bother
das een grote poesquote:
rtquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:38 schreef Drug het volgende:
[..]
zal best maar ik heb daar niks aan. ik ben in een bestaan geplaatst waar ik niet om heb gevraagd, voldoening is er niet te bereiken. enige wat kan is btje plezier nastreven, maar daarvoor wordt onevenredige moeite vereist dat ik denk why even bother
ben idd niet van de 30 cm brigadequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof je een punaise verft met een verfroller
faithquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:38 schreef Drug het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |