serieus? weird afquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb het srs nog nooit gehoord of gezien
veel plezier was lang geleden dus mss is ie gwn wel leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jammer, maar ga hem toch checken.
is italiaanse naam, niet echt standaard ofzo hierquote:
Zo zijn wij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
wow het boeit jullie echt
Lief hoor jongens
wel veel Luuk, zijn altijd van die 2 meter lange slungelige jongensquote:
had op stage en middelbare school echt veel boys die die naam hadden. allemaal tattaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
is italiaanse naam, niet echt standaard ofzo hier
ja heb geen zin in mobiel nuquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:30 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik heb nachtmodes op de mobiele fok site
luuk zie ik vn die nerdjes voor mequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel veel Luuk, zijn altijd van die 2 meter lange slungelige jongens
waarschijnlijk heet Guus dus zo
oh ja is meestal bepaald type tatta wel dat italiaanse namen en zo heeftquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:33 schreef Crip het volgende:
[..]
had op stage en middelbare school echt veel boys die die naam hadden. allemaal tatta
is idd italiano
ze noemen zichzelf de mafia ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja is meestal bepaald type tatta wel dat italiaanse namen en zo heeft
nee niet de Angelino kamper boisquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Giovanniquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
is italiaanse naam, niet echt standaard ofzo hier
als shit niet bestaat is daar een reden voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ik zie dat anders denk ik. wat is reden? die shit bestaat allemaal niet
Sommige moeders van vriendjes noemden me wel eens Marcoquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh yeh dat iddquote:
ik snap hem nie :squote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sommige moeders van vriendjes noemden me wel eens Marco
alsof je een punaise verft met een verfrollerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:34 schreef Drug het volgende:
[..]
deed ik met m'n lul maar resultaat was ook niet helemaal wat ik had verwacht of gehoopt
Ik ook tot op de dag van vandaag nog steeds nietquote:
ohquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ook tot op de dag van vandaag nog steeds niet
hey rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrremmertquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ook tot op de dag van vandaag nog steeds niet
niet zo depri vriendquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:35 schreef Drug het volgende:
als ik terug kon naar toen ik zaadcel was zou ik lekker al die andere spermies voor laten gaan
Hey Herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmann!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrremmert
zal best maar ik heb daar niks aan. ik ben in een bestaan geplaatst waar ik niet om heb gevraagd, voldoening is er niet te bereiken. enige wat kan is btje plezier nastreven, maar daarvoor wordt onevenredige moeite vereist dat ik denk why even botherquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als shit niet bestaat is daar een reden voor
wat ben jij nou voor partypooperquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:38 schreef Drug het volgende:
[..]
zal best maar ik heb daar niks aan. ik ben in een bestaan geplaatst waar ik niet om heb gevraagd, voldoening is er niet te bereiken. enige wat kan is btje plezier nastreven, maar daarvoor wordt onevenredige moeite vereist dat ik denk why even bother
das een grote poesquote:
rtquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:38 schreef Drug het volgende:
[..]
zal best maar ik heb daar niks aan. ik ben in een bestaan geplaatst waar ik niet om heb gevraagd, voldoening is er niet te bereiken. enige wat kan is btje plezier nastreven, maar daarvoor wordt onevenredige moeite vereist dat ik denk why even bother
ben idd niet van de 30 cm brigadequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof je een punaise verft met een verfroller
faithquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Leukquote:
ook niet als ze zeggen hzaw is top 10 speler battlefield 2?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarheid bestaat al helemaal niet
neequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook niet als ze zeggen hzaw is top 10 speler battlefield 2?
wetenschap is dat toch dat ene waarvan men na een weekje studie zegt "dat is zo!" en dan jaartje later niet repliceerbaar is en dus weggegooid kan worden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:42 schreef Drug het volgende:
[..]
wetenschap heeft die optie uitgesloten. heb best geprobeerd, maar kan niet doen alsof
kwetsbaarheid is altijd waar. Fijnzinnigheid is ook altijd waarquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarheid bestaat al helemaal niet
gewoon chillen onder een palmboom met een cocktail en rustig aan doen, toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wetenschap is dat toch dat ene waarvan men na een weekje studie zegt "dat is zo!" en dan jaartje later niet repliceerbaar is en dus weggegooid kan worden?
Het goede leven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
gewoon chillen onder een palmboom met een cocktail en rustig aan doen, toch?
ja, of fernandesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
gewoon chillen onder een palmboom met een cocktail en rustig aan doen, toch?
soms ja. maar het heeft faith in wegen naar zingeving succesvol de kop in gedrukt. in wat moet ik faith hebben? en hoe moet faith mij daar dan van overtuigen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wetenschap is dat toch dat ene waarvan men na een weekje studie zegt "dat is zo!" en dan jaartje later niet repliceerbaar is en dus weggegooid kan worden?
kunstzinnig, maar niet waarquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kwetsbaarheid is altijd waar. Fijnzinnigheid is ook altijd waar
Suriname ben ik nooit geweest, maar heb er wel leuke verhalen over gehoordquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, of fernandes
Ben je hier wel eens geweest trouwens?
je hebt geen faith in faithquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:46 schreef Drug het volgende:
[..]
soms ja. maar het heeft faith in wegen naar zingeving succesvol de kop in gedrukt. in wat moet ik faith hebben? en hoe moet faith mij daar dan van overtuigen?
Lelijkheid en lompheid zijn een dagelijkse werkelijkheid, maar: een werkelijkheid. Nóóit de waarheid. De werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijft. En het is de dood die de waarheid bréngt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kunstzinnig, maar niet waar
wow hou opquote:
ik ben hier te moe voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lelijkheid en lompheid zijn een dagelijkse werkelijkheid, maar: een werkelijkheid. Nóóit de waarheid. De werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijft. En het is de dood die de waarheid bréngt.
Ja dat is ook fucked up irritant.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:47 schreef Crip het volgende:
[..]
wow hou op
ik had vroeger een haan die ik valerio had genoemd hij moest weg omdat hij altijd om 6 uur smorgens ging kukelen
herman finkersquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lelijkheid en lompheid zijn een dagelijkse werkelijkheid, maar: een werkelijkheid. Nóóit de waarheid. De werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijft. En het is de dood die de waarheid bréngt.
deed je die ook in je kamer verstoppen voor je moederquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:47 schreef Crip het volgende:
[..]
wow hou op
ik had vroeger een haan die ik valerio had genoemd hij moest weg omdat hij altijd om 6 uur smorgens ging kukelen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deed je die ook in je kamer verstoppen voor je moeder
nee ;squote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deed je die ook in je kamer verstoppen voor je moeder
da's geen antwoordquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je hebt geen faith in faith
trustennquote:
ik denk niet dat er een antwoord is, maar jij geeft mij het idee dat je mss wel iets weet. alleen je zegt het nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je zoekt ook geen antwoord
amenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
Hele dag eten en slapen. Wat een leven.
het gaat om de reis naarquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ik denk niet dat er een antwoord is, maar jij geeft mij het idee dat je mss wel iets weet. alleen je zegt het niet
Het kattenluikje dichtgetimmerd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:50 schreef Amarantha het volgende:
Kuroi vind het nu alweer te koud om op avontuur te gaan. Eerst was ze 16 uur per dag weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |