quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:11 schreef Crip het volgende:
[..]
het is maar dat ik opa bakkebaard heb beloofd niet meer zwakbegaafden te triggeren
altijd al uitgescholden willen worden door een puber, velen dank voor de sigquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:08 schreef Fylax het volgende:
Je lokquotet me, dus ik ga reageren. Ik heb het toch over dat ik ziek ben, ik was toen niet ziek. Domme mongool
hehehquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd al uitgescholden willen worden door een puber, velen dank voor de sig
weenie. die seks shit is niet echt srs, zou wel lekker zijn maar moet nie. met mensen socializen doe ik op werk hele dag, dan wil ik daarna meestal gwn alleen zijn. digitaal is wel chill omdat sociale conventies nauwelijks gelden en je kan inchecken/uitchecken wnr je wilquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat je stiekem wil moete en dat dat je blokkade is want druk net als seks
Snap je?
Godver.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd al uitgescholden willen worden door een puber, velen dank voor de sig
maar wat als je in het normale leven al niks doetquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga altijd door met het leven als ik ziek ben. Je doet er toch verder weinig tegen.
ja op de bank hangen en jonko klappen gaat met griep ook welquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga altijd door met het leven als ik ziek ben. Je doet er toch verder weinig tegen.
Dan ga je door met niks doen. Maar hele dag zielig in bed liggen is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar wat als je in het normale leven al niks doet
Wat is je doel nu preciesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha want dat kun jij ool echt
Wat heb jequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je lokquotet me, dus ik ga reageren. Ik heb het toch over dat ik ziek ben, ik was toen niet ziek. Domme mongool
je lult eromheen vriendquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:13 schreef Drug het volgende:
[..]
weenie. die seks shit is niet echt srs, zou wel lekker zijn maar moet nie. met mensen socializen doe ik op werk hele dag, dan wil ik daarna meestal gwn alleen zijn. digitaal is wel chill omdat sociale conventies nauwelijks gelden en je kan inchecken/uitchecken wnr je wil
Bronchitis is wel kut.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja op de bank hangen en jonko klappen gaat met griep ook wel
dan verveel ik me al snel, beter hele dag zielig in bed liggen met netflix op tvquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ga je door met niks doen. Maar hele dag zielig in bed liggen is niet mijn ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |