Eh okequote:Op vrijdag 30 september 2016 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
tt is meervoud, op is enkelvoud
jammer
Ik had dit altijd al willen weten.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:19 schreef MAHL het volgende:
Wtf ik lees net op 9gag dat baby panda's niet kunnen poepen en dat hun moeder hun anus uit moet zuigen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:19 schreef MAHL het volgende:
Wtf ik lees net op 9gag dat baby panda's niet kunnen poepen en dat hun moeder hun anus uit moet zuigen
[ afbeelding ]
9gag is wel de feitenkoning van het internet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:19 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, wel de shitting pandaquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken je de sneezing panda?
Dood om gelachen destijds
quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, wel de shitting panda
[ afbeelding ]
Oh nee dan maakt het idd niet uit, wellicht wel een goed idee.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:20 schreef Drug het volgende:
@4EBE ik gebruik de avocado in smoothies dus maakt niet uit
xxxquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genoeg treinrails in Den Haag
Nou groetjes
En toch voorspel ik je 'spoor' in mijn hoofd elke keer weer correct.quote:
Pff om dit tijdstip nog sportenquote:
okquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En toch voorspel ik je 'spoor' in mijn hoofd elke keer weer correct.
je kunt voelen bij het "steeltje"quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee dan maakt het idd niet uit, wellicht wel een goed idee.
Ik vind de rijpheid van een avocado bepalen, nogal ingewikkeld.
je auto gaat binnenkort kapot.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:28 schreef Willoow het volgende:
Waarom krijg ik allemaal auto reclames?
Nou, fijn. Bedankt fok.quote:
Ja, sowieso.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar je had een andere TT.
Wat ervoor moet doorgaanquote:
Heb eigenlijk ook wel zin om te gaan liften. Maar geen zin om op de fiets te stappen en naar buiten te gaan.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is heerlijk. Super rustig en om deze tijd ben ik juist energiek
Dat wel. Mensen in de gymquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is heerlijk. Super rustig en om deze tijd ben ik juist energiek
Jawel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het heeft wel vier wielen?
er heen gaan is het kutstequote:Op vrijdag 30 september 2016 21:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb eigenlijk ook wel zin om te gaan liften. Maar geen zin om op de fiets te stappen en naar buiten te gaan.
quote:Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken laat weten dat de Nederlandse ambassadeur wordt ontboden in verband met het onderzoek naar het neerhalen van vlucht MH17 in Oekraïne. De ambassadeur moet maandag op het matje komen.
Haha je hebt poep gegetenquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:37 schreef Willoow het volgende:
Moet echt even douchen. Zie allemaal paardenmest en vuil onder mijn nagels en heb gegeten met deze handen.
HET IS EEN COMPOLT!!1!quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De koninklijke Nederlandse Joden Bond heeft Ado weer in het vizier hoor.
echt een dirty girl ben jijquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:37 schreef Willoow het volgende:
Moet echt even douchen. Zie allemaal paardenmest en vuil onder mijn nagels en heb gegeten met deze handen.
Ik hoop dat ze ontwormd zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:37 schreef Willoow het volgende:
Je gaat ze überhaupt nooit voor het gerecht krijgen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:41 schreef MAHL het volgende:
Ach, de daders zijn allang geliquideerd. Kom je nooit achter. Verspilde moeite.
oh pls is al lang bekend wie het gedaan hebben. Sws zal de focus niet enkel liggen op de daders maar ook op de verantwoordelijken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:41 schreef MAHL het volgende:
Ach, de daders zijn allang geliquideerd. Kom je nooit achter. Verspilde moeite.
Gaat teveel geld in om. Dan wordt alles vanzelf corrupt.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is het sowieso met dat maffia instituut.
Veel succes om daar achter te komen zonder medewerking van Rusland.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:42 schreef zeer het volgende:
[..]
oh pls is al lang bekend wie het gedaan hebben. Sws zal de focus niet enkel liggen op de daders maar ook op de verantwoordelijken.
Dquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gaat teveel geld in om. Dan wordt alles vanzelf corrupt.
Mhm. Volgende week Deutsche Bank op omvallen?
Dat zou genot zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gaat teveel geld in om. Dan wordt alles vanzelf corrupt.
Mhm. Volgende week Deutsche Bank op omvallen?
Gaat een leuk domino effect opleverenquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
D
[..]
Dat zou genot zijn.
maar waarom werken Oekraïne en de VS niet volledig mee met het onderzoek?quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:42 schreef zeer het volgende:
[..]
oh pls is al lang bekend wie het gedaan hebben. Sws zal de focus niet enkel liggen op de daders maar ook op de verantwoordelijken.
ALLES KAPOTTTTT!!!!!!1!!!11!!!!!!1quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gaat een leuk domino effect opleverenMet een beetje geluk donderen de huizenprijzen weer in elkaar, kan ik lekker goedkoop appartementje kopen.
TERUG, MET RENTE!!!1!quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ALLES KAPOTTTTT!!!!!!1!!!11!!!!!!1
Nee, alles loopt weer met een sisser af. Ze kijken wel uit en redden de bank weer met taxpoet. Ook al is het bij de DB een corrupt, incompetent zootje.quote:
Overal tiert corruptie welig, ook op FOK!. Aan jou de keus om mee te doen of nietquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, alles loopt weer met een sisser af. Ze kijken wel uit en redden de bank weer met taxpoet. Ook al is het bij de DB een corrupt, incompetent zootje.
Koers is weer omhoog gegaan na geruchten dat Amerikaanse boete lager uitvalt dan gedachtquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
regering speelt het nu hard zodat koers flink onderuit gaat een ze goedkoper kunnen redden
Mweh, als de boete toch laag uitvalt hoeven ze niet te redden.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
regering speelt het nu hard zodat koers flink onderuit gaat een ze goedkoper kunnen redden
Ies koeltoerquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:51 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)artier_getrouwd.html
Echt zielig!
ah ik volg het niet zoquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Koers is weer omhoog gegaan na geruchten dat Amerikaanse boete lager uitvalt dan gedacht
Inderdaad, en al helemaal niet in Duitslandquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ah ik volg het niet zo
Maar als ze vijf jaar geleden geen banken lieten klappen gaan ze het nu helemaal niet doen
Jammer.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, en al helemaal niet in Duitsland
Gaat ook een gigantische klap worden voor de economie. Kunnen ze niet aan, nu de gigantische toestroom aan vluchtelingen ze ook al vele miljarden gaat kosten.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, en al helemaal niet in Duitsland
Ja, sc is op slot.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, nog rampen gebeurd tijdens mijn 2,5 uur lange intelligente televisietijd?
nee alles rustig.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, nog rampen gebeurd tijdens mijn 2,5 uur lange intelligente televisietijd?
Hahahaquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gaat ook een gigantische klap worden voor de economie. Kunnen ze niet aan, nu de gigantische toestroom aan vluchtelingen ze ook al vele miljarden gaat kosten.
Merkel
Ja.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ontwormd zijn.
Ja, eigenlijk wel, mjaquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha je hebt poep gegeten
Walgelijk zeg
Neuh, ben niet ontwormd in de tussentijd. Gaat altijd eventjes wat overheen.quote:
Ben jij een paard?quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, ben niet ontwormd in de tussentijd. Gaat altijd eventjes wat overheen.
Aha, ja, er worden zoveel zoogdieren ontwormd - al dan niet met die term - dus ik wist het niet.quote:
Ik snap echt niks van wat je nu ratelt, maar zeg wel ja.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, ja, er worden zoveel zoogdieren ontwormd - al dan niet met die term - dus ik wist het niet.
Laat maar. In ben niet zo goed in grappen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik snap echt niks van wat je nu ratelt, maar zeg wel ja.
Vraag me serieus af hoe willows happy place eruit ziet.quote:
Hahahahaha.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat maar. In ben niet zo goed in grappen.
Dat klohopt hahahaquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat maar. In ben niet zo goed in grappen.
Fucking geweldig srsquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vraag me serieus af hoe willows happy place eruit ziet.
Klinkt als een cerebrale visusstoornis.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Fucking geweldig srs
Alsof je in de wereld leeft, maar dan met felle kleuren jwz roze bril alles
Wat is datquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klinkt als een cerebrale visusstoornis.
Bananenijsquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat is dat
Nee weet het beter. Alsof je vanille ijs eet, maar dat blijkt dan bananenijs te zijn. Snap je wat ik bedoel?
Ja, dat. Dan denk je vanilleijs. Maar dan ben je in willoows happy place en dan is het bananenijs. Zo gaat dat.quote:
Dan is dat dus alsof je bananenijs eet en niet alsof je vanilleijs eet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dat. Dan denk je vanilleijs. Maar dan ben je in willoows happy place en dan is het bananenijs. Zo gaat dat.
Dat is nog best een toffe happy place.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dat. Dan denk je vanilleijs. Maar dan ben je in willoows happy place en dan is het bananenijs. Zo gaat dat.
Neehee, je snapt het niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:22 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Dan is dat dus alsof je bananenijs eet en niet alsof je vanilleijs eet.
Natte droom?quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Was even in slaap gevallen.
Je kent me niet in het echt, anders had je beter gesnapt. Maar zoiets is het dus.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is nog best een toffe happy place.
Het gaat toch om de smaak?quote:
Kan slechter.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kent me niet in het echt, anders had je beter gesnapt. Maar zoiets is het dus.
Je snapt het nietquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Het gaat toch om de smaak?
Niet om het visuele?
Wat hebbie eran als je bananenijs ziet, maar vanille proeft?
quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:27 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Dit.
Dit alles.
Een grote fantasie.
Maar fantastisch zijn, ho maar.
Weleens gehoord van fantasie trouwens?quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Het gaat toch om de smaak?
Niet om het visuele?
Wat hebbie eran als je bananenijs ziet, maar vanille proeft?
Ik weet niet anders joh.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Weleens gehoord van fantasie trouwens?
Ho, dit is geen fantasiequote:Op vrijdag 30 september 2016 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Weleens gehoord van fantasie trouwens?
Dit ja. Dat niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ho, dit is geen fantasie
Dit is de werkelijkheid hè
Dacht ik ook weleens. Maar volgens mij is het ongeveer hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb atijd het idee dat hier "vroeger" veel leukere mensen waren 's avonds
Maar wat is dat?quote:
Nu jij er bent kan dat wel kloppen ja.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik mijn happy place ben ik Radagast the Brown.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar wat is dat?
En als je je fantasie zelf fantaseert, waarom is dat dan geen werkelijkheid?
Heel veel leuke mensen zijn weg.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dat je het fantaseert is werkelijk, werkelijk gebaseerd op iets wat nu niet is, dus fantasie.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:31 schreef Willoow het volgende:
En als je je fantasie zelf fantaseert, waarom is dat dan geen werkelijkheid?
Nee, jij snapt duidelijk niet hoe happy place werkt. Hierbij fantaseer je niet. Het overkomt je, en het woord overkomen moet je kennen want dat is je lievelingswoord.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik mijn happy place ben ik Radagast the Brown.
Daar zit een kern van waarheid in want je hersenen bepalen immers wat voor jou werkelijkheid is.
Ahquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, jij snapt duidelijk niet hoe happy place werkt. Hierbij fantaseer je niet. Het overkomt je, en het woord overkomen moet je kennen want dat is je lievelingswoord.
Dan redeneer je die fantasie weer terug naar werkelijkheid en cirkel is rond.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:34 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Dat je het fantaseert is werkelijk, werkelijk gebaseerd op iets wat nu niet is, dus fantasie.
Dat betwijfel ikquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah. Ik snap wat je bedoelt.
Dat jij dat bent heeft niks met de werkelijkheid te maken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik mijn happy place ben ik Radagast the Brown.
Daar zit een kern van waarheid in want je hersenen bepalen immers wat voor jou werkelijkheid is.
Nou, laat ik het anders vertellen. Ik leef bijzonder graag in het verleden, als het kan, met dit zooitje hier heb ik als het even kan niet zo gek veel.quote:
Jaja het is, maar ook weer niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan redeneer je die fantasie weer terug naar werkelijkheid en cirkel is rond.
Schijnvoorstelling.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, laat ik het anders vertellen. Ik leef bijzonder graag in het verleden, als het kan, met dit zooitje hier heb ik als het even kan niet zo gek veel.
Is alweer even geleden, heb dat niet zo vaak, maar toen stond ik voor een ruit en het was koud, warme jas aan, noem het maar op en op een gegeven moment toen voelde ik me in 1870. Zoiets. Hoewel ik daar niet was natuurlijk, maar alles was wel zoals toen op een een of andere manier. En dat zo'n gevoel geeft je een bepaald gevoel van rust, van beleving.
Jij leeft echt in een andere wereld.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, laat ik het anders vertellen. Ik leef bijzonder graag in het verleden, als het kan, met dit zooitje hier heb ik als het even kan niet zo gek veel.
Is alweer even geleden, heb dat niet zo vaak, maar toen stond ik voor een ruit en het was koud, warme jas aan, noem het maar op en op een gegeven moment toen voelde ik me in 1870. Zoiets. Hoewel ik daar niet was natuurlijk, maar alles was wel zoals toen op een een of andere manier. En dat zo'n gevoel geeft je een bepaald gevoel van rust, van beleving.
Frank kijkt veel geschiedenisfilmsquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:41 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Schijnvoorstelling.
Immers jij kent 1870 niet.
Jij leeft, in je fantasie, enkel in happy places?quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij leeft echt in een andere wereld.
Ik ook, maar niet zo.
Mm, maar dan begrijp ik het ongeveer.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij leeft echt in een andere wereld.
Ik ook, maar niet zo.
Happy place is geen fantasie, dat is iets wat je overkomt. Ik fantaseer daarbij niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Jij leeft, in je fantasie, enkel in happy places?
Minder beleving (realiteit), meer wensdenken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mm, maar dan begrijp ik het ongeveer.
Dank je voor de tip.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:46 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Minder beleving (realiteit), meer wensdenken.
Nee, jij fantaseertquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mm, maar dan begrijp ik het ongeveer.
Vind dat serieus boeiend. Leg mij dan eens uit hoe dat precies werkt en afwijkt van fantasie.quote:
Dat swsquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Willoow heeft een gespleten persoonlijkheid
Dat klinkt toch Frankachtig.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Happy place is geen fantasie, dat is iets wat je overkomt.
Het is totaal geen fantasie. Met fantasie gebruik je je eigen denkbeelden erbij of die verzin je erbij.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind dat serieus boeiend. Leg mij dan eens uit hoe dat precies werkt en afwijkt van fantasie.
Mwah, vind dat altijd wel interessant.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het is totaal geen fantasie. Met fantasie gebruik je je eigen denkbeelden erbij of die verzin je erbij.
Hierbij niet. Maar weet niet wat ik er nog over moet zeggen, voordat er straks gezegd wordt dat ik naar psychiatrische inrichting moet.
Wensdenken lijkt alweer verandert te zijn in ietswatmijoverkomt-watbijmijpast-engoedvoeltdenkenzonderdatikdatforceer.quote:
Hij fantaseert zichzelf de geschiedenis in.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:49 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Dat klinkt toch Frankachtig.
Al klinkt het bij hem weer geforceerder, meer prikkels nodig hebbende.
me2quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, vind dat altijd wel interessant.
Ken je zeg maar het gevoel.. als je heel druk bent in je hoofd en opeens gevoel van rust hebt doordat je jezelf overwerkt hebt?quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, vind dat altijd wel interessant.
Historische sensatie noemen ze dat. Daarom heb ik ook veel oude schilderijen en dergelijke in huis hangen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij fantaseert zichzelf de geschiedenis in.
Dat heb ik dan vaak als ik klaar ben, dan ik heel tevreden en met intens gevoel van genot terug kijk op wat ik heb gedaan.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ken je zeg maar het gevoel.. als je heel druk bent in je hoofd en opeens gevoel van rust hebt doordat je jezelf overwerkt hebt?
Probeer nu te denken dat je opeens in je happy place zit.
namen willen we hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heel veel leuke mensen zijn weg.
Heel veel nieuwe erbij.
Zon place komt van jou.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ken je zeg maar het gevoel.. als je heel druk bent in je hoofd en opeens gevoel van rust hebt doordat je jezelf overwerkt hebt?
Probeer nu te denken dat je opeens in je happy place zit.
Nee, dat is een ander gevoel als je klaar bent.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heb ik dan vaak als ik klaar ben, dan ik heel tevreden en met intens gevoel van genot terug kijk op wat ik heb gedaan.
Maar veel moeten doen en dan ineens rust... Nee, ik zit te denken, ik denk dat ik niet zo'n happy place heb dan.
Nee, is niet nodigquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
namen willen we hebben
Daar heb ik dan weer muziek voor nodig. Dan kan ik het wel. Maar zo, nou ja, 'bloot' om het zo maar te zeggen, neuh. Niet echt.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, dat is een ander gevoel als je klaar bent.
Heb je nooit dat je jezelf in hoofdpijn denkt en dat dan je gedachten verdwijnen? Dacht dat iedereen dat wel had.
Dit overkomt je, je fantaseert echt niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:00 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Zon place komt van jou.
Dat kan niet uit de lucht komen vallen.
Heb jij een happy place hzaw?quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
namen willen we hebben
Dat heb je de hele dag door.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, dat is een ander gevoel als je klaar bent.
Heb je nooit dat je jezelf in hoofdpijn denkt en dat dan je gedachten verdwijnen? Dacht dat iedereen dat wel had.
omdat de Oekraïne wel eens kenbaar had mogen maken dat er in die regio dagelijks vliegtuigen uit de lucht geschoten werdenquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar waarom werken Oekraïne en de VS niet volledig mee met het onderzoek?
Maar nu over happy placequote:Op vrijdag 30 september 2016 23:03 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Dat heb je de hele dag door.
Gewoon een gedachtenverstoring.
Akkoord.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dit overkomt je, je fantaseert echt niet.
Rijst met een curry met zelfgemaakte hete currypasta (komijn, koriander, verse gember, chili poeder, verse chili, gerookt pikant paprikapoeder, knoflook, kaneel en tomtenpuree. met zoete aardappel, aubergine, courgette, tomaten en kokosmelk.quote:
Is dat heet in de zin dat het heet is voor iemand die geweldig van heet voedsel houdt, maar geen - letterlijk - hele ochtend op de pot wil zitten met gloeiende hete dunne beetjes stront?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Rijst met een curry met zelfgemaakte hete currypasta (komijn, koriander, verse gember, chili poeder, verse chili, gerookt pikant paprikapoeder, knoflook, kaneel en tomtenpuree. met zoete aardappel, aubergine, courgette, tomaten en kokosmelk.
sinds kortquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij een happy place hzaw?
Ik heb er trouwens wel expres alle deuren open laten staan.quote:
lekker hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Rijst met een curry met zelfgemaakte hete currypasta (komijn, koriander, verse gember, chili poeder, verse chili, gerookt pikant paprikapoeder, knoflook, kaneel en tomtenpuree. met zoete aardappel, aubergine, courgette, tomaten en kokosmelk.
verstandig, wat is jouw happy placequote:Op vrijdag 30 september 2016 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er trouwens wel expres alle deuren open laten staan.
Die heb ik niet, heb ik geleerd, maar ik zou leven als Radagast the Brown.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verstandig, wat is jouw happy place
Je gedachte is dus ineens in een happy place, maar jijzelf dus ook?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar nu over happy place
Wat je dan overkomt
Daar zit je gewoon in, maar is wel de realiteit.
ik als gandalfquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb ik niet, heb ik geleerd, maar ik zou leven als Radagast the Brown.
Mwah, maar achter ieder reisgenootschap hobbelen. Leef ik liever rustig in een bos met dieren.quote:
Wat is een happy place?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:17 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Was zon happy place maar realiteit.
Gvd wat zou ik neuken.
O fuck, ik mag het niet fantaseren.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:17 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Was zon happy place maar realiteit.
Gvd wat zou ik neuken.
O fuck, ik mag het niet fantaseren.
Vraag me af of die gekke trainer nog door het lint gaat.quote:
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vraag me af of die gekke trainer nog door het lint gaat.
Ja, tijdens de wedstrijd zelfs.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vraag me af of die gekke trainer nog door het lint gaat.
Ik mis rozevlaquote:
lolquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik mis rozevla
Frank, doe goed woordje voor hem.
ok hansquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een gekut met die dubbele quotes elke keer weer. Gvd man
Jullie zijn gwn gemeen tegen hem.quote:
Moet ie even een PM sturen naar forum@fok.nl.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik mis rozevla
Ik niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jullie zijn gwn gemeen tegen hem.
Wil best, als dat nodig is, een goed woordje voor hem doen hoor. Heb hem al een aantal in de DM gehad - niet altijd even zinnig - maar heb niets tegen Rozevla.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik mis rozevla
quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik mis rozevla
Doen gebanden dat nooit?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet ie even een PM sturen naar forum@fok.nl.
Rozevla zit zijn KLB-ban al een flinke tijd uit, denk dat zijn odds best positief zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:30 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Doen gebanden dat nooit?
Enige kans om weer actief te worden?
What zijn the odds?
Ja, doe dat.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wil best, als dat nodig is, een goed woordje voor hem doen hoor. Heb hem al een aantal in de DM gehad - niet altijd even zinnig - maar heb niets tegen Rozevla.
Waar is rozevla?quote:
Oke zit nu even met hem in een happy place.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rozevla zit zijn KLB-ban al een flinke tijd uit, denk dat zijn odds best positief zijn.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zie dat Rozevla net een dag terug is van een ban.
Maar ik mis hem. Ik heb wel nog srs met hem gepraat.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zie dat Rozevla net een dag terug is van een ban.
Hoi Ettoquote:
Wachten maar weer.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat maakt een punt niet bepaald sterk.
Ja, uh, ik had hem weken in mijn DM, als hij toen eens had gevraagd van joh. Maar laat hem even PM'en naar forum@fok.nl.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar ik mis hem. Ik heb wel nog srs met hem gepraat.
met klonten?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:40 schreef Vlakarretje het volgende:
Zin om met Etto te worstelen in een bad vol aardbeienvla
Maar misschien durft ie niet te vragen. Zou ik ook niet durven.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, uh, ik had hem weken in mijn DM, als hij toen eens had gevraagd van joh. Maar laat hem even PM'en naar forum@fok.nl.
Als het nodig is, wel, dan sta ik wel voor hem in. Hij is hier al heel lang niet meer geweest inderdaad.
Kan moeilijk met zijn handje vast naar forum@fok.nl lopen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar misschien durft ie niet te vragen. Zou ik ook niet durven.
Klonterig.quote:
Non queri, kan altijd beter natuurlijk. Laatste zeker eens jongenquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
matig nu... maar morgen weer een dag. et tu?
Doe niet zo lulligquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan moeilijk met zijn handje vast naar forum@fok.nl lopen.
Heb je de spullen?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
matig nu... maar morgen weer een dag. et tu?
Ja, uh, wat moet ik dan. Kan het aankaarten hoor, maar moet ik hem mededelen dat hij moet mailen/PM'en.quote:
Slaapzequote:
Klinkt een beetje als Det. Lt. Police Squad! zaken, geen zuivere koffie in ieder geval.quote:
Ja, doe maar.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, uh, wat moet ik dan. Kan het aankaarten hoor, maar moet ik hem mededelen dat hij moet mailen/PM'en.
Voor de huwelijksnacht?quote:
Dacht dat dat srs een vraag wasquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt je antwoord al, wijsneus.
Retorisch komt geschreven nooit zo over.quote:
O, mijn zolderkamer dusquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:26 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Een plek, welke je niet hebt gefantaseerd.
Die echt is.
Maar doe maar nog steedsquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Retorisch komt geschreven nooit zo over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |