Oke zit nu even met hem in een happy place.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rozevla zit zijn KLB-ban al een flinke tijd uit, denk dat zijn odds best positief zijn.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zie dat Rozevla net een dag terug is van een ban.
Maar ik mis hem. Ik heb wel nog srs met hem gepraat.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zie dat Rozevla net een dag terug is van een ban.
Hoi Ettoquote:
Wachten maar weer.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat maakt een punt niet bepaald sterk.
Ja, uh, ik had hem weken in mijn DM, als hij toen eens had gevraagd van joh. Maar laat hem even PM'en naar forum@fok.nl.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar ik mis hem. Ik heb wel nog srs met hem gepraat.
met klonten?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:40 schreef Vlakarretje het volgende:
Zin om met Etto te worstelen in een bad vol aardbeienvla
Maar misschien durft ie niet te vragen. Zou ik ook niet durven.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, uh, ik had hem weken in mijn DM, als hij toen eens had gevraagd van joh. Maar laat hem even PM'en naar forum@fok.nl.
Als het nodig is, wel, dan sta ik wel voor hem in. Hij is hier al heel lang niet meer geweest inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |