Eh okequote:Op vrijdag 30 september 2016 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
tt is meervoud, op is enkelvoud
jammer
Ik had dit altijd al willen weten.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:19 schreef MAHL het volgende:
Wtf ik lees net op 9gag dat baby panda's niet kunnen poepen en dat hun moeder hun anus uit moet zuigen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:19 schreef MAHL het volgende:
Wtf ik lees net op 9gag dat baby panda's niet kunnen poepen en dat hun moeder hun anus uit moet zuigen
[ afbeelding ]
9gag is wel de feitenkoning van het internet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:19 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, wel de shitting pandaquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken je de sneezing panda?
Dood om gelachen destijds
quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, wel de shitting panda
[ afbeelding ]
Oh nee dan maakt het idd niet uit, wellicht wel een goed idee.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:20 schreef Drug het volgende:
@4EBE ik gebruik de avocado in smoothies dus maakt niet uit
xxxquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genoeg treinrails in Den Haag
Nou groetjes
En toch voorspel ik je 'spoor' in mijn hoofd elke keer weer correct.quote:
Pff om dit tijdstip nog sportenquote:
okquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En toch voorspel ik je 'spoor' in mijn hoofd elke keer weer correct.
je kunt voelen bij het "steeltje"quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee dan maakt het idd niet uit, wellicht wel een goed idee.
Ik vind de rijpheid van een avocado bepalen, nogal ingewikkeld.
je auto gaat binnenkort kapot.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:28 schreef Willoow het volgende:
Waarom krijg ik allemaal auto reclames?
Nou, fijn. Bedankt fok.quote:
Ja, sowieso.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar je had een andere TT.
Wat ervoor moet doorgaanquote:
Heb eigenlijk ook wel zin om te gaan liften. Maar geen zin om op de fiets te stappen en naar buiten te gaan.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is heerlijk. Super rustig en om deze tijd ben ik juist energiek
Dat wel. Mensen in de gymquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is heerlijk. Super rustig en om deze tijd ben ik juist energiek
Jawel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het heeft wel vier wielen?
er heen gaan is het kutstequote:Op vrijdag 30 september 2016 21:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb eigenlijk ook wel zin om te gaan liften. Maar geen zin om op de fiets te stappen en naar buiten te gaan.
quote:Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken laat weten dat de Nederlandse ambassadeur wordt ontboden in verband met het onderzoek naar het neerhalen van vlucht MH17 in Oekraïne. De ambassadeur moet maandag op het matje komen.
Haha je hebt poep gegetenquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:37 schreef Willoow het volgende:
Moet echt even douchen. Zie allemaal paardenmest en vuil onder mijn nagels en heb gegeten met deze handen.
HET IS EEN COMPOLT!!1!quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De koninklijke Nederlandse Joden Bond heeft Ado weer in het vizier hoor.
echt een dirty girl ben jijquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:37 schreef Willoow het volgende:
Moet echt even douchen. Zie allemaal paardenmest en vuil onder mijn nagels en heb gegeten met deze handen.
Ik hoop dat ze ontwormd zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:37 schreef Willoow het volgende:
Je gaat ze überhaupt nooit voor het gerecht krijgen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:41 schreef MAHL het volgende:
Ach, de daders zijn allang geliquideerd. Kom je nooit achter. Verspilde moeite.
oh pls is al lang bekend wie het gedaan hebben. Sws zal de focus niet enkel liggen op de daders maar ook op de verantwoordelijken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:41 schreef MAHL het volgende:
Ach, de daders zijn allang geliquideerd. Kom je nooit achter. Verspilde moeite.
Gaat teveel geld in om. Dan wordt alles vanzelf corrupt.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is het sowieso met dat maffia instituut.
Veel succes om daar achter te komen zonder medewerking van Rusland.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:42 schreef zeer het volgende:
[..]
oh pls is al lang bekend wie het gedaan hebben. Sws zal de focus niet enkel liggen op de daders maar ook op de verantwoordelijken.
Dquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gaat teveel geld in om. Dan wordt alles vanzelf corrupt.
Mhm. Volgende week Deutsche Bank op omvallen?
Dat zou genot zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gaat teveel geld in om. Dan wordt alles vanzelf corrupt.
Mhm. Volgende week Deutsche Bank op omvallen?
Gaat een leuk domino effect opleverenquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
D
[..]
Dat zou genot zijn.
maar waarom werken Oekraïne en de VS niet volledig mee met het onderzoek?quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:42 schreef zeer het volgende:
[..]
oh pls is al lang bekend wie het gedaan hebben. Sws zal de focus niet enkel liggen op de daders maar ook op de verantwoordelijken.
ALLES KAPOTTTTT!!!!!!1!!!11!!!!!!1quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gaat een leuk domino effect opleverenMet een beetje geluk donderen de huizenprijzen weer in elkaar, kan ik lekker goedkoop appartementje kopen.
TERUG, MET RENTE!!!1!quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ALLES KAPOTTTTT!!!!!!1!!!11!!!!!!1
Nee, alles loopt weer met een sisser af. Ze kijken wel uit en redden de bank weer met taxpoet. Ook al is het bij de DB een corrupt, incompetent zootje.quote:
Overal tiert corruptie welig, ook op FOK!. Aan jou de keus om mee te doen of nietquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, alles loopt weer met een sisser af. Ze kijken wel uit en redden de bank weer met taxpoet. Ook al is het bij de DB een corrupt, incompetent zootje.
Koers is weer omhoog gegaan na geruchten dat Amerikaanse boete lager uitvalt dan gedachtquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
regering speelt het nu hard zodat koers flink onderuit gaat een ze goedkoper kunnen redden
Mweh, als de boete toch laag uitvalt hoeven ze niet te redden.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
regering speelt het nu hard zodat koers flink onderuit gaat een ze goedkoper kunnen redden
Ies koeltoerquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:51 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)artier_getrouwd.html
Echt zielig!
ah ik volg het niet zoquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Koers is weer omhoog gegaan na geruchten dat Amerikaanse boete lager uitvalt dan gedacht
Inderdaad, en al helemaal niet in Duitslandquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ah ik volg het niet zo
Maar als ze vijf jaar geleden geen banken lieten klappen gaan ze het nu helemaal niet doen
Jammer.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, en al helemaal niet in Duitsland
Gaat ook een gigantische klap worden voor de economie. Kunnen ze niet aan, nu de gigantische toestroom aan vluchtelingen ze ook al vele miljarden gaat kosten.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, en al helemaal niet in Duitsland
Ja, sc is op slot.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, nog rampen gebeurd tijdens mijn 2,5 uur lange intelligente televisietijd?
nee alles rustig.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, nog rampen gebeurd tijdens mijn 2,5 uur lange intelligente televisietijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |