je kunt voelen bij het "steeltje"quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee dan maakt het idd niet uit, wellicht wel een goed idee.
Ik vind de rijpheid van een avocado bepalen, nogal ingewikkeld.
je auto gaat binnenkort kapot.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:28 schreef Willoow het volgende:
Waarom krijg ik allemaal auto reclames?
Nou, fijn. Bedankt fok.quote:
Ja, sowieso.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar je had een andere TT.
Wat ervoor moet doorgaanquote:
Heb eigenlijk ook wel zin om te gaan liften. Maar geen zin om op de fiets te stappen en naar buiten te gaan.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is heerlijk. Super rustig en om deze tijd ben ik juist energiek
Dat wel. Mensen in de gymquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is heerlijk. Super rustig en om deze tijd ben ik juist energiek
Jawel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het heeft wel vier wielen?
er heen gaan is het kutstequote:Op vrijdag 30 september 2016 21:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb eigenlijk ook wel zin om te gaan liften. Maar geen zin om op de fiets te stappen en naar buiten te gaan.
quote:Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken laat weten dat de Nederlandse ambassadeur wordt ontboden in verband met het onderzoek naar het neerhalen van vlucht MH17 in Oekraïne. De ambassadeur moet maandag op het matje komen.
Haha je hebt poep gegetenquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:37 schreef Willoow het volgende:
Moet echt even douchen. Zie allemaal paardenmest en vuil onder mijn nagels en heb gegeten met deze handen.
HET IS EEN COMPOLT!!1!quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De koninklijke Nederlandse Joden Bond heeft Ado weer in het vizier hoor.
echt een dirty girl ben jijquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:37 schreef Willoow het volgende:
Moet echt even douchen. Zie allemaal paardenmest en vuil onder mijn nagels en heb gegeten met deze handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |