Dit ja. Dat niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ho, dit is geen fantasie
Dit is de werkelijkheid hè
Dacht ik ook weleens. Maar volgens mij is het ongeveer hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb atijd het idee dat hier "vroeger" veel leukere mensen waren 's avonds
Maar wat is dat?quote:
Nu jij er bent kan dat wel kloppen ja.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik mijn happy place ben ik Radagast the Brown.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar wat is dat?
En als je je fantasie zelf fantaseert, waarom is dat dan geen werkelijkheid?
Heel veel leuke mensen zijn weg.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dat je het fantaseert is werkelijk, werkelijk gebaseerd op iets wat nu niet is, dus fantasie.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:31 schreef Willoow het volgende:
En als je je fantasie zelf fantaseert, waarom is dat dan geen werkelijkheid?
Nee, jij snapt duidelijk niet hoe happy place werkt. Hierbij fantaseer je niet. Het overkomt je, en het woord overkomen moet je kennen want dat is je lievelingswoord.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik mijn happy place ben ik Radagast the Brown.
Daar zit een kern van waarheid in want je hersenen bepalen immers wat voor jou werkelijkheid is.
Ahquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, jij snapt duidelijk niet hoe happy place werkt. Hierbij fantaseer je niet. Het overkomt je, en het woord overkomen moet je kennen want dat is je lievelingswoord.
Dan redeneer je die fantasie weer terug naar werkelijkheid en cirkel is rond.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:34 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Dat je het fantaseert is werkelijk, werkelijk gebaseerd op iets wat nu niet is, dus fantasie.
Dat betwijfel ikquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah. Ik snap wat je bedoelt.
Dat jij dat bent heeft niks met de werkelijkheid te maken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik mijn happy place ben ik Radagast the Brown.
Daar zit een kern van waarheid in want je hersenen bepalen immers wat voor jou werkelijkheid is.
Nou, laat ik het anders vertellen. Ik leef bijzonder graag in het verleden, als het kan, met dit zooitje hier heb ik als het even kan niet zo gek veel.quote:
Jaja het is, maar ook weer niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan redeneer je die fantasie weer terug naar werkelijkheid en cirkel is rond.
Schijnvoorstelling.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, laat ik het anders vertellen. Ik leef bijzonder graag in het verleden, als het kan, met dit zooitje hier heb ik als het even kan niet zo gek veel.
Is alweer even geleden, heb dat niet zo vaak, maar toen stond ik voor een ruit en het was koud, warme jas aan, noem het maar op en op een gegeven moment toen voelde ik me in 1870. Zoiets. Hoewel ik daar niet was natuurlijk, maar alles was wel zoals toen op een een of andere manier. En dat zo'n gevoel geeft je een bepaald gevoel van rust, van beleving.
Jij leeft echt in een andere wereld.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, laat ik het anders vertellen. Ik leef bijzonder graag in het verleden, als het kan, met dit zooitje hier heb ik als het even kan niet zo gek veel.
Is alweer even geleden, heb dat niet zo vaak, maar toen stond ik voor een ruit en het was koud, warme jas aan, noem het maar op en op een gegeven moment toen voelde ik me in 1870. Zoiets. Hoewel ik daar niet was natuurlijk, maar alles was wel zoals toen op een een of andere manier. En dat zo'n gevoel geeft je een bepaald gevoel van rust, van beleving.
Frank kijkt veel geschiedenisfilmsquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:41 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Schijnvoorstelling.
Immers jij kent 1870 niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |