Kan moeilijk met zijn handje vast naar forum@fok.nl lopen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar misschien durft ie niet te vragen. Zou ik ook niet durven.
Klonterig.quote:
Non queri, kan altijd beter natuurlijk. Laatste zeker eens jongenquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
matig nu... maar morgen weer een dag. et tu?
Doe niet zo lulligquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan moeilijk met zijn handje vast naar forum@fok.nl lopen.
Heb je de spullen?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
matig nu... maar morgen weer een dag. et tu?
Ja, uh, wat moet ik dan. Kan het aankaarten hoor, maar moet ik hem mededelen dat hij moet mailen/PM'en.quote:
Slaapzequote:
Klinkt een beetje als Det. Lt. Police Squad! zaken, geen zuivere koffie in ieder geval.quote:
Ja, doe maar.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, uh, wat moet ik dan. Kan het aankaarten hoor, maar moet ik hem mededelen dat hij moet mailen/PM'en.
Voor de huwelijksnacht?quote:
Dacht dat dat srs een vraag wasquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt je antwoord al, wijsneus.
Retorisch komt geschreven nooit zo over.quote:
O, mijn zolderkamer dusquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:26 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Een plek, welke je niet hebt gefantaseerd.
Die echt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |