Dit overkomt je, je fantaseert echt niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:00 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Zon place komt van jou.
Dat kan niet uit de lucht komen vallen.
Heb jij een happy place hzaw?quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
namen willen we hebben
Dat heb je de hele dag door.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, dat is een ander gevoel als je klaar bent.
Heb je nooit dat je jezelf in hoofdpijn denkt en dat dan je gedachten verdwijnen? Dacht dat iedereen dat wel had.
omdat de Oekraïne wel eens kenbaar had mogen maken dat er in die regio dagelijks vliegtuigen uit de lucht geschoten werdenquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar waarom werken Oekraïne en de VS niet volledig mee met het onderzoek?
Maar nu over happy placequote:Op vrijdag 30 september 2016 23:03 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Dat heb je de hele dag door.
Gewoon een gedachtenverstoring.
Akkoord.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dit overkomt je, je fantaseert echt niet.
Rijst met een curry met zelfgemaakte hete currypasta (komijn, koriander, verse gember, chili poeder, verse chili, gerookt pikant paprikapoeder, knoflook, kaneel en tomtenpuree. met zoete aardappel, aubergine, courgette, tomaten en kokosmelk.quote:
Is dat heet in de zin dat het heet is voor iemand die geweldig van heet voedsel houdt, maar geen - letterlijk - hele ochtend op de pot wil zitten met gloeiende hete dunne beetjes stront?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Rijst met een curry met zelfgemaakte hete currypasta (komijn, koriander, verse gember, chili poeder, verse chili, gerookt pikant paprikapoeder, knoflook, kaneel en tomtenpuree. met zoete aardappel, aubergine, courgette, tomaten en kokosmelk.
sinds kortquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij een happy place hzaw?
Ik heb er trouwens wel expres alle deuren open laten staan.quote:
lekker hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Rijst met een curry met zelfgemaakte hete currypasta (komijn, koriander, verse gember, chili poeder, verse chili, gerookt pikant paprikapoeder, knoflook, kaneel en tomtenpuree. met zoete aardappel, aubergine, courgette, tomaten en kokosmelk.
verstandig, wat is jouw happy placequote:Op vrijdag 30 september 2016 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er trouwens wel expres alle deuren open laten staan.
Die heb ik niet, heb ik geleerd, maar ik zou leven als Radagast the Brown.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verstandig, wat is jouw happy place
Je gedachte is dus ineens in een happy place, maar jijzelf dus ook?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar nu over happy place
Wat je dan overkomt
Daar zit je gewoon in, maar is wel de realiteit.
ik als gandalfquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb ik niet, heb ik geleerd, maar ik zou leven als Radagast the Brown.
Mwah, maar achter ieder reisgenootschap hobbelen. Leef ik liever rustig in een bos met dieren.quote:
Wat is een happy place?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:17 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Was zon happy place maar realiteit.
Gvd wat zou ik neuken.
O fuck, ik mag het niet fantaseren.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:17 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Was zon happy place maar realiteit.
Gvd wat zou ik neuken.
O fuck, ik mag het niet fantaseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |