Jij leeft, in je fantasie, enkel in happy places?quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij leeft echt in een andere wereld.
Ik ook, maar niet zo.
Mm, maar dan begrijp ik het ongeveer.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij leeft echt in een andere wereld.
Ik ook, maar niet zo.
Happy place is geen fantasie, dat is iets wat je overkomt. Ik fantaseer daarbij niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Jij leeft, in je fantasie, enkel in happy places?
Minder beleving (realiteit), meer wensdenken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mm, maar dan begrijp ik het ongeveer.
Dank je voor de tip.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:46 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Minder beleving (realiteit), meer wensdenken.
Nee, jij fantaseertquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mm, maar dan begrijp ik het ongeveer.
Vind dat serieus boeiend. Leg mij dan eens uit hoe dat precies werkt en afwijkt van fantasie.quote:
Dat swsquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Willoow heeft een gespleten persoonlijkheid
Dat klinkt toch Frankachtig.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Happy place is geen fantasie, dat is iets wat je overkomt.
Het is totaal geen fantasie. Met fantasie gebruik je je eigen denkbeelden erbij of die verzin je erbij.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind dat serieus boeiend. Leg mij dan eens uit hoe dat precies werkt en afwijkt van fantasie.
Mwah, vind dat altijd wel interessant.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het is totaal geen fantasie. Met fantasie gebruik je je eigen denkbeelden erbij of die verzin je erbij.
Hierbij niet. Maar weet niet wat ik er nog over moet zeggen, voordat er straks gezegd wordt dat ik naar psychiatrische inrichting moet.
Wensdenken lijkt alweer verandert te zijn in ietswatmijoverkomt-watbijmijpast-engoedvoeltdenkenzonderdatikdatforceer.quote:
Hij fantaseert zichzelf de geschiedenis in.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:49 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Dat klinkt toch Frankachtig.
Al klinkt het bij hem weer geforceerder, meer prikkels nodig hebbende.
me2quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, vind dat altijd wel interessant.
Ken je zeg maar het gevoel.. als je heel druk bent in je hoofd en opeens gevoel van rust hebt doordat je jezelf overwerkt hebt?quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, vind dat altijd wel interessant.
Historische sensatie noemen ze dat. Daarom heb ik ook veel oude schilderijen en dergelijke in huis hangen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij fantaseert zichzelf de geschiedenis in.
Dat heb ik dan vaak als ik klaar ben, dan ik heel tevreden en met intens gevoel van genot terug kijk op wat ik heb gedaan.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ken je zeg maar het gevoel.. als je heel druk bent in je hoofd en opeens gevoel van rust hebt doordat je jezelf overwerkt hebt?
Probeer nu te denken dat je opeens in je happy place zit.
namen willen we hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heel veel leuke mensen zijn weg.
Heel veel nieuwe erbij.
Zon place komt van jou.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ken je zeg maar het gevoel.. als je heel druk bent in je hoofd en opeens gevoel van rust hebt doordat je jezelf overwerkt hebt?
Probeer nu te denken dat je opeens in je happy place zit.
Nee, dat is een ander gevoel als je klaar bent.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heb ik dan vaak als ik klaar ben, dan ik heel tevreden en met intens gevoel van genot terug kijk op wat ik heb gedaan.
Maar veel moeten doen en dan ineens rust... Nee, ik zit te denken, ik denk dat ik niet zo'n happy place heb dan.
Nee, is niet nodigquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
namen willen we hebben
Daar heb ik dan weer muziek voor nodig. Dan kan ik het wel. Maar zo, nou ja, 'bloot' om het zo maar te zeggen, neuh. Niet echt.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, dat is een ander gevoel als je klaar bent.
Heb je nooit dat je jezelf in hoofdpijn denkt en dat dan je gedachten verdwijnen? Dacht dat iedereen dat wel had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |