Ze moet niet verwachten dat anderen kunnen tippen aan het perfectionisme van Rianne.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:48 schreef Prisha het volgende:
zitDo nu Rianne omlaag te halen...nu...op dit moment????? TRUT!
hmmm of toch niet zo lief....quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:50 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Je meent er geen flikker van, je kijkt al weg, vieze rat dat je er bent!
ze keek naar de verkeerde camera. Vals krengquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:50 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Lief?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:50 schreef Prisha het volgende:
oh nu doet Do wel een beetje lief. Ok.
He, jij hebt dus iets anders gevonden dan ik, ik had het van de pepsico pagina vandaan.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ingrediënten
Ingrediënten: maïs, koolzaadolie, tarwebloem, ham- en kaassmaak [aroma (bevat weipoeder (van melk), kaaspoeder),
Pleuriswijf die Do.......................Zo nep...quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:50 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar Ram zei het wel hoor, hier komt Cees ook nog even, dat heb ik wel gehoord. ook het Cees toen hij aan het woord was.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Moon wou het niet, die wou het zelf doen. Cees heeft een micofoon gepakt. En het publiek zong keihard. CEESSIE BEDANKT CEESIE BEDANKT.
Daar trap je toch niet inquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:50 schreef Prisha het volgende:
ik herstelde al weer....quote:
Bijna stemmingen he.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:50 schreef Prisha het volgende:
Heb voor het eerst het gevoel dat ze oprecht is naar riannequote:Op vrijdag 23 september 2016 23:50 schreef Prisha het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Agossss Dootje... Wat een groot hart heeft ze toch..
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Agossss Dootje... Wat een groot hart heeft ze toch..
In de hoop dat hij gaat smeken.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:51 schreef Raskolnikow het volgende:
Jessie: "Vraagt ze eerst of ik bij d'r kom slapen en dan gaat ze nu afstandelijk doen..."
Tsja ...quote:
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:51 schreef sjampoeh het volgende:
do: ik zal er beter op letten ..ik probeer je echt bij te staan![]()
![]()
ze kan het soms niet handelen, misschien jaloerwsss ofzo . ze biedt haar excuses aan .. beetje laat kut
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
He, jij hebt dus iets anders gevonden dan ik, ik had het van de pepsico pagina vandaan.
Waar heb jij dit vandaan dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Dat dus, de jankbuien ala Do zullen ook wel weer langs gaan komenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Bijna stemmingen he.
Ze loopt ook al weer bij Cees te slijmen.
Terwijl Rianne staat te praten kijkt Do alle kanten uit en is er totaal niet bij met haar aandacht.
Ook dit is weer enorm nep
Maar ze doet het wel en geeft toe dat ze afgelopen week niet altijd aardig was tegen Rianne.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:51 schreef sjampoeh het volgende:
do: ik zal er beter op letten ..ik probeer je echt bij te staan![]()
![]()
ze kan het soms niet handelen, misschien jaloerwsss ofzo . ze biedt haar excuses aan .. beetje laat kut
Moon kon niet anders meer dan Cees laten praten. Cees deed dat heel handig.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar Ram zei het wel hoor, hier komt Cees ook nog even, dat heb ik wel gehoord. ook het Cees toen hij aan het woord was.
Arme Riuane zegt nu ook,,,ben zo moe, heb het gedaan voor de mensen die kwamen....echt vorige week zat het lood in mijn schoenen.....ik heb geen tijd zelfs gehad vandaag om een arndere broek aan te doen.
Do...bied haar het excuus nu aan?? is trots op haar wat ze heeft neergezet?? en ze snapt goed dat ze zich nu zo voelt?
Zegt ze dat morgen ook nog??
Ja, ik geef het nog een kwartiertje, als het dan nog zo is dan haak ik afquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Pfffffffffffff al die SL..............schijtziek word je ervan...............
maak een mooie tekeningquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, ik geef het nog een kwartiertje, als het dan nog zo is dan haak ik af
Die rekken hingen nog bomvol een paar uur geleden...quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef mootie het volgende:
4300 aan streetwear verkocht. Karin heeft nog nooit zoveel kleerhangers....
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gina is door Jessie en Vic naar bed gestuurd
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb je gelijk, is inderdaad niet vegan.
Mijn excuses.![]()
ja! Dat zei je nog!quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Die rekken hingen nog bomvol een paar uur geleden...
Als ze Rianne nu naar bed sturen...........die heeft het meeste werk verricht..............quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gina is door Jessie en Vic naar bed gestuurd
wat neequote:
had ze ook eerder kunnen bedenken..stemmingen that's all ..echt hoorquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar ze doet het wel en geeft toe dat ze afgelopen week niet altijd aardig was tegen Rianne.
Kawin: 4400 aan streetwear verkocht. Ze had nog nooit zoveel lege hangers. SL
Heb wel dit rek voorbij zien komen dat naar binnen weer gingquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar ze doet het wel en geeft toe dat ze afgelopen week niet altijd aardig was tegen Rianne.
nee deletequote:Op vrijdag 23 september 2016 23:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb wel dit rek voorbij zien komen dat naar binnen weer ging
[ afbeelding ]
Echt Karin. Nog nooit zoveel lege hangers opgegeten? Verloren? Gejat? Gezien?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
een lelluke danquote:
Denk je? Kijk eens op de cos vloer.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]En je blijft maar trollen.................Je vind Do geen ruk aan................
vette lappenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Waren er nog mooie vrouwen?.......................Pics van harte aanbevolen.............
dat valse loeder heeft heus wel gehoord van de bezoekers hoe hoog Rianne stond in de popipoll. Alles haalt ze nu uit de kast om de publieksstem niet te krijgen. Trap er niet in!!! Ze meent er geen zak van. Doos is alleen met doos bezig.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:
Ja. Want ze weet precies van wie ze stemmen kan verwachten.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat wijf is zo doorzichtig en ik prijs je Sjampoeh, dat jij de eerste hier was die dat al door had............Wat een pleuriswijf is het.............quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
had ze ook eerder kunnen bedenken..stemmingen that's all ..echt hoor
Verzameld, denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt Karin. Nog nooit zoveel lege hangers opgegeten? Verloren? Gejat? Gezien?
Wie?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ze Rianne nu naar bed sturen...........die heeft het meeste werk verricht..............
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:55 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
vette lappen
en duizend kusjes
mijn stem gaat dit keer naar doquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat valse loeder heeft heus wel gehoord van de bezoekers hoe hoog Rianne stond in de popipoll. Alles haalt ze nu uit de kast om de publieksstem niet te krijgen. Trap er niet in!!! Ze meent er geen zak van. Doos is alleen met doos bezig.
Ik kan niet kiezen, zijn zo veel.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
mijn stem gaat dit keer naar do
heeft iemand nog een capje van Marie van de Bh's?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:55 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
vette lappen
en duizend kusjes
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat wijf is zo doorzichtig en ik prijs je Sjampoeh, dat jij de eerste hier was die dat al door had............Wat een pleuriswijf is het.............
Ja verwacht ik ook wel. zullen de nodige woorden weer achter de rug en over de rug van Rianne gaan ben ik bang voorquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat valse loeder heeft heus wel gehoord van de bezoekers hoe hoog Rianne stond in de popipoll. Alles haalt ze nu uit de kast om de publieksstem niet te krijgen. Trap er niet in!!! Ze meent er geen zak van. Doos is alleen met doos bezig.
quote:
is ook zo, vorige keer rowena gestemd. heb poezeligding beloofd om op do te stemmenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen, zijn zo veel.
Ik ook hoor. Vanaf het moment dat ze binnen stapte. Mijn haren gingen overeindquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat wijf is zo doorzichtig en ik prijs je Sjampoeh, dat jij de eerste hier was die dat al door had............Wat een pleuriswijf is het.............
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zodat daar weer een pagina over volgeklept kan worden?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
heeft iemand nog een capje van Marie van de Bh's?
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Zodat daar weer een pagina over volgeklept kan worden?
Goed van Cees.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Moon kon niet anders meer dan Cees laten praten. Cees deed dat heel handig.
Voorbereidend werk voor het stemmenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
paar pagina's denk ik...sorryquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Zodat daar weer een pagina over volgeklept kan worden?
geen idee...we zitten de hele tijd tegen een SL aan te kijkenquote:
Nee ze was de eerste die mij erop attendeerde dat ze nep, vals en niet eerlijk was.............Ik vond dat niet zo, maar oww wat heeft ze gelijk gehad...............Do is een vals, sneak, achterbaks loeder................zum kotzenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:58 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]![]()
u mot echt ff goed lezeh heur![]()
sjamp zit te soppeh,....wtf
Ze weet vooral precies wanneer ze wat moet zeggen (en wanneer ze schijt aan iemand kan hebben)quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Want ze weet precies van wie ze stemmen kan verwachten.
Rianne was daar 1 van. En Cees en Karin ook. Dus die gaat ze weer 'aanhalen'
ik been er en paar keer eingenikktquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen idee...we zitten de hele tijd tegen een SL aan te kijken
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee ze was de eerste die mij erop attendeerde dat ze nep, vals en niet eerlijk was.............Ik vond dat niet zo, maar oww wat heeft ze gelijk gehad...............Do is een vals, sneak, achterbaks loeder................zum kotzen
Onzekerheidquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:00 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze weet vooral precies wanneer ze wat moet zeggen (en wanneer ze schijt aan iemand kan hebben)
Doortrapt mokkel![]()
Wat een lange SL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat Ramona alles van de merchandise onder de noemer streetwear brengt ... zo ook dingen van hout je bezig...quote:
Je bent te mild..............Dwars door haar achterbakse hoofd ermee................Van de week zag ik een cap voorbij komen, waarin ze lachte met die paardenbek van haar en een seconde later bloedserieus en dat zei alles in één cap...............quote:
Waarom niet?.................Do is een pleuriswijf..............quote:
Net zoals die cap van Vic toen ?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je bent te mild..............Dwars door haar achterbakse hoofd ermee................Van de week zag ik een cap voorbij komen, waarin ze lachte met die paardenbek van haar en een seconde later bloedserieus en dat zei alles in één cap...............
Ja dat is echt DOos valse karakter in 1 gifquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je bent te mild..............Dwars door haar achterbakse hoofd ermee................Van de week zag ik een cap voorbij komen, waarin ze lachte met die paardenbek van haar en een seconde later bloedserieus en dat zei alles in één cap...............
ehmquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee ze was de eerste die mij erop attendeerde dat ze nep, vals en niet eerlijk was.............Ik vond dat niet zo, maar oww wat heeft ze gelijk gehad...............Do is een vals, sneak, achterbaks loeder................zum kotzen
Ja idd net zoals die cap.................quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Net zoals die cap van Vic toen ?
quote:
lat me met rust ik will zeker voor de volgenden dagen geen Banquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Je hebt echt geen flauw benul hoe een forum werkt hè
Laten we zeggen dat daar 10 kledingstukken van verkocht zijn a 30 euro per stuk ..300 euro ..en ze hadden geloof ik iets van 2 a 3 rekken?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb wel dit rek voorbij zien komen dat naar binnen weer ging
[ afbeelding ]
Ramonaquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen, zijn zo veel.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit, bemoei je met je eigen kippenhok
Die is nog steeds een grote kanshebber inderdaad, maar er zijn er een paar die ook aardig hun best doen om hem te krijgen.quote:
dit is te zot voor woorden tochquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
1 overbelicht shot van het kakhuis...en weer SL
Rowquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die is nog steeds een grote kanshebber inderdaad, maar er zijn er een paar die ook aardig hun best doen om hem te krijgen.
Dat wij het pikken ja.....quote:
Tja niet gek dat je tand dan afbreekt...quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt Karin. Nog nooit zoveel lege hangers opgegeten? Verloren? Gejat? Gezien?
Ja..maar het zogenaamde geld moet ergens vandaan komen.....dus doen wij alsof er veel verkocht isquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat daar 10 kledingstukken van verkocht zijn a 30 euro per stuk ..300 euro ..en ze hadden geloof ik iets van 2 a 3 rekken?
Je hebt echt geen flauw benul hoe een forum werkt hèquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
lat me met rust ik will zeker voor de volgenden dagen geen Ban
Fora.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Je hebt echt geen flauw benul hoe een forum werkt hè
Mensen mogen op elkaar reageren, mogen hun mening uiten, ook als dat niet jouw mening is.
Dat heb je nou eenmaal op forums
quote:
Was geloof ik van Mazaru.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kaarsjes, brandbare kleding ...quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Kerst komt er weer aan...............Meest romantische periode van het jaar..........Kerstboom.......open haardvuur en een wijntje met romantische kerstmuziek..........Jammie..
En n brandende loodsquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Kerst komt er weer aan...............Meest romantische periode van het jaar..........Kerstboom.......open haardvuur en een wijntje met romantische kerstmuziek..........Jammie..
en weer wegquote:
quote:
romantisch hoor Fritsiequote:
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:58 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Goed van Cees.
Hij heeft zich toch het minst van de wijs laten brengen in zijn (bijna) 15 maanden carrière
Probeer eens die stal een dagje als bureaubladachtergrond, dan heb je minder last van streamlocks...quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit is toch niet normaal al die SL............
ik had al geeditquote:
Ik was je lekker voorquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik had al geeditk moet nodig stoppen denk ik
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit is toch niet normaal al die SL............
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:09 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Probeer eens die stal een dagje als bureaubladachtergrond, dan heb je minder last van streamlocks...
quote:
Deze bedoel je?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
wowza....dat is watquote:
grote woorden maar hij kan het nietquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:11 schreef rowan634 het volgende:
row kan niet meer
ruud: ik neuk je helemaal kapot
quote:
Neukuhh nuekuhh, likkuhh likkuhh....hij is nog wat van planquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:11 schreef rowan634 het volgende:
row kan niet meer
Ruud is te moe zei hijquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:11 schreef rowan634 het volgende:
row kan niet meer
Die zit nu vast aan de (water)pijp te lurkenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:10 schreef WSA het volgende:
Rowena mag een blowtje roken in het bos, zonder zendercheck zelfs.
jaquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
grote woorden maar hij kan het niet
Van wanneer ongeveer. Ik heb 9122 uploads.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Had jij die van Vik ook?
Bijna exact het zelfde.
Van genoeg geld op de bank, naar een afgebroken tand.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:12 schreef rowan634 het volgende:
ka: eerst sonder tant HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
zeker dat het niet gefilmd kan worden waar ze het doenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ruud moet wat beloven aan row, hij zegt maak je niet druk het is een dooie hoek
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Van genoeg geld op de bank, naar een afgebroken tand.
Tjeesis.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:11 schreef rowan634 het volgende:
row kan niet meer
Die heeft dan vast Ziggo alles-in-eenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Van genoeg geld op de bank, naar een afgebroken tand.
Daar moet je nep genoeg voor zijn, en dat is Do.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:14 schreef mario390 het volgende:
dat moet je maar kunnen van lachen zo en serieuse gezicht opzetteen als Do
we zijn terugquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:14 schreef Prisha het volgende:
SL alweer.
genoeg vrees ik.....slaap lekker voor straks....was leuk vandaga met jullie![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:14 schreef Prisha het volgende:
SL alweer.
genoeg vrees ik.....slaap lekker voor straks....was leuk vandaga met jullie![]()
Truste Pris.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:14 schreef Prisha het volgende:
SL alweer.
Dat zijn de echte k*twijven. Doos en Vic bijvquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:14 schreef mario390 het volgende:
dat moet je maar kunnen van lachen zo en serieuse gezicht opzetteen als Do
Oh, hebben ze al gezongen voor haar dan ?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Row is jarig. Dat we het maar weer weten.
Van alle Bacootjesquote:
Fijn voor jou, ik moet kotsen als dat mens in beeld komtquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:17 schreef AnneLo het volgende:
En toch vind ik Do nog steeds de leukste van de meiden die er nu in zitten........![]()
![]()
Goedenavond....
Nee Ruud feliciteerde haar wel.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, hebben ze al gezongen voor haar dan ?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Row is jarig. Dat we het maar weer weten.
Geen één leuke vrouw. Ook niet een beetje leuk. Erg tochquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:17 schreef AnneLo het volgende:
En toch vind ik Do nog steeds de leukste van de meiden die er nu in zitten........![]()
![]()
Goedenavond....
Lullig voor jou, heb d'r geen last van.....quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fijn voor jou, ik moet kotsen als dat mens in beeld komt
Truste 2.0quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Welterusten allemaal................Veel streamplezier nog de komende uren.........
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Van wanneer ongeveer. Ik heb 9122 uploads.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:18 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Geen één leuke vrouw. Ook niet een beetje leuk. Erg toch![]()
Jessie: vandaag was een dag dat alle bezoekers met me wouden knuffelen
Doos ook al slijmen bij Jessie
Ze lopen daar bijna allemaal om te zeuren.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef kkka3 het volgende:
Bas zuchtend: eens, maar nooit weer
Jessie: waarom?
Bas: het duurde gewoon zoooo lang
Ruud 2
Poeh, dat weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Van wanneer ongeveer. Ik heb 9122 uploads.
Zondagquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand een agenda voor morgen ?
Rugliggen en migrainequote:Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat is hij al een hele tijd. Hij doet geen zak en komt er gewoon mee wegquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef kkka3 het volgende:
Ruud 2
opstaan naar de trein en naar ajaxquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Rianne of Cees!quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Zondag![]()
Maar weer op Jessie stemmen![]()
Bas van de eerste plek af AUB
Ik stem op Ceesquote:
Mwoah, heb ik niet zoveel moeite mee dat ie nu niet zoveel meer doet. Hij heeft heel wat meer werk de afgelopen 15 maanden verzet, dan de meeste mensen die er nu zitten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is hij al een hele tijd. Hij doet geen zak en komt er gewoon mee weg
Kan ik mee levenquote:
Ik verwacht dat hij vanavond al weer naast haar ligt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:22 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Kan ik mee leven![]()
Maar Jessie krijgt mijn stem weer. Omdat ie Billy gedumpt heeft![]()
Tenzij hij bij haar gaat slapenoid
Ben ik het niet mee eens. Hij is alleen veel beter in zich subtiel te drukkenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:22 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Mwoah, heb ik niet zoveel moeite mee dat ie nu niet zoveel meer doet. Hij heeft heel wat meer werk de afgelopen 15 maanden verzet, dan de meeste mensen die er nu zitten.
De meesten, niet allemaal dusquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:22 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Mwoah, heb ik niet zoveel moeite mee dat ie nu niet zoveel meer doet. Hij heeft heel wat meer werk de afgelopen 15 maanden verzet, dan de meeste mensen die er nu zitten.
Truste Fritsie.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
SL te veel ik haak af, Truste Cos
Ja ik herinner me wel zoiets. Ik heb daar ook wel gifjes van gemaakt. Weet niet of je een van mij bedoelde? Zal een beetje zoeken. Maar te moe om lang te zoekenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Poeh, dat weet ik niet meer.
Was denk ik al wel een half jaar terug.
Toen deed Vic exact hetzelfde als Do nu.
Volgens mij hoorde ik hem net zeggen dat hij weer bij Billy in bed ging kruipenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:22 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Kan ik mee leven![]()
Maar Jessie krijgt mijn stem weer. Omdat ie Billy gedumpt heeft![]()
Tenzij hij bij haar gaat slapenoid
wat de f doen deze mensen buiten? éééén dagje werkenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef kkka3 het volgende:
Ruud 2
Ze hebben niet voor haar gezongen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:22 schreef mario390 het volgende:
heeft row verjaardag of de rode zee?
Was van Dottekequote:Op zaterdag 24 september 2016 00:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Poeh, dat weet ik niet meer.
Was denk ik al wel een half jaar terug.
Toen deed Vic exact hetzelfde als Do nu.
bah doe niet zo viesquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:22 schreef mario390 het volgende:
heeft row verjaardag of de rode zee?
Oh, je hoeft geen moeite te doen hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja ik herinner me wel zoiets. Ik heb daar ook wel gifjes van gemaakt. Weet niet of je een van mij bedoelde? Zal een beetje zoeken. Maar te moe om lang te zoeken
Ja.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef rowan634 het volgende:
jessie: ik vind het leuk dat ze zo hard werkt en ze doet het supergoed, maar... SL.
over jan zeker
Volgens mij was het een gifje van Dotteke die Urb daarna regelmatig postte.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja ik herinner me wel zoiets. Ik heb daar ook wel gifjes van gemaakt. Weet niet of je een van mij bedoelde? Zal een beetje zoeken. Maar te moe om lang te zoeken
Dan gaat het feest niet doorquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij vanavond al weer naast haar ligt.
Hoe zouden die mensen het zo lang overleefd hebben? De meeste mensen werken vijf dagen per week en 8 uur per dag. En in het weekend doen ze het huishoudenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:23 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wat de f doen deze mensen buiten? éééén dagje werken
Nou, diegene van het vrouwelijk geslacht, waar jij zo'n hekel aan hebt, die heeft ook veel geholpen.....quote:
Omdat Rianne het liefst nu nog alle zooi op wil gaan ruimen. Jes en Do brengen nu de banken naar binnen. Het puin en de rotzooi kan morgen wel.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef rowan634 het volgende:
jessie: ik vind het leuk dat ze zo hard werkt en ze doet het supergoed, maar... SL.
over jan zeker
volgens mij deden ze gewoon niks. of wat half horeca/zuip gedoe ofzo..quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe zouden die mensen het zo lang overleefd hebben? De meeste mensen werken vijf dagen per week en 8 uur per dag. En in het weekend doen ze het huishouden
thanksquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat Rianne het liefst nu nog alle zooi op wil gaan ruimen. Jes en Do brengen nu de banken naar binnen. Het puin en de rotzooi kan morgen wel.
Het zijn losersquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:23 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wat de f doen deze mensen buiten? éééén dagje werken
volgens mij hebben Cemal en Rianne het hardst gewerkt vandaagquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Nou, diegene van het vrouwelijk geslacht, waar jij zo'n hekel aan hebt, die heeft ook veel geholpen.....![]()
en Rianne, die doet ook best veel. Maar de rest zie ik niet echt veel doen..
En bas de dj setquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat Rianne het liefst nu nog alle zooi op wil gaan ruimen. Jes en Do brengen nu de banken naar binnen. Het puin en de rotzooi kan morgen wel.
Hoe denk je dat het er op 'echte' festivals aan toe gaat?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef snetje het volgende:
Klef & Bef zouden eens gaan helpen met opruimen ipv alleen maar aan elkaar hangen...
[ afbeelding ]
Rianne wil nog puin gaan ruimen..
Jessie: Die is gek! Ik ga zo wel met haar praten ...
Ik snap nu door Rianne hoe iemand een burn-out krijgt....
Dat moet haast wel. Ze gaan nu minstens twee weken geen zak meer uitvoeren omdat er 1 dag gewerkt moest wordenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens mij deden ze gewoon niks. of wat half horeca/zuip gedoe ofzo..
Gina? Hoorde: huhuhhuuuuuuuuh.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wie is daar in de armen van Vic aan het janken?
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb aan allemaal "een hekel"quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Nou, diegene van het vrouwelijk geslacht, waar jij zo'n hekel aan hebt, die heeft ook veel geholpen.....![]()
en Rianne, die doet ook best veel. Maar de rest zie ik niet echt veel doen..
16 mensen daar. Half uurtje werk en alles schoon. Even gezellig na zitten met een drankje.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het er op 'echte' festivals aan toe gaat?
Dit tuig is gewoon te beroerd om te werken.
Gina: ik heb zo'n pijn in mijn nek nouw. Huhuhhuuu.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:28 schreef rowan634 het volgende:
gina: tis supererg
fik: maar daar kun je niks aan doen
Kastekort in de luifel?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:28 schreef rowan634 het volgende:
gina: tis supererg
fik: maar daar kun je niks aan doen
ginaquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow da's wel sneu.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:28 schreef rowan634 het volgende:
ze is al 2 dagen ziek, maar heeft wel doorgezet
fik denkt dat ze over haar grenzen is gegaan
Owjee, heeft ze met Jacco staan zoenen?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:28 schreef Haropro het volgende:
[..]
Gina: ik heb zo'n pijn in mijn nek nouw. Huhuhhuuu.
Ok. Dan stop ik met zoeken.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij was het een gifje van Dotteke die Urb daarna regelmatig postte.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:29 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Owjee, heeft ze met Jacco staan zoenen?
Zal het er niet mee te maken hebben dat ze daar opgesloten zitten, de meeste tijd dus met z'n vijftienen, en dan ineens komt er zo'n horde mensen binnen. Teveel prikkels of zoiets.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe zouden die mensen het zo lang overleefd hebben? De meeste mensen werken vijf dagen per week en 8 uur per dag. En in het weekend doen ze het huishouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |