Je hebt echt geen flauw benul hoe een forum werkt hèquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
lat me met rust ik will zeker voor de volgenden dagen geen Ban
Fora.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Je hebt echt geen flauw benul hoe een forum werkt hè
Mensen mogen op elkaar reageren, mogen hun mening uiten, ook als dat niet jouw mening is.
Dat heb je nou eenmaal op forums
quote:
Was geloof ik van Mazaru.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je bent te mild..............Dwars door haar achterbakse hoofd ermee................Van de week zag ik een cap voorbij komen, waarin ze lachte met die paardenbek van haar en een seconde later bloedserieus en dat zei alles in één cap...............
Kaarsjes, brandbare kleding ...quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Kerst komt er weer aan...............Meest romantische periode van het jaar..........Kerstboom.......open haardvuur en een wijntje met romantische kerstmuziek..........Jammie..
En n brandende loodsquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Kerst komt er weer aan...............Meest romantische periode van het jaar..........Kerstboom.......open haardvuur en een wijntje met romantische kerstmuziek..........Jammie..
en weer wegquote:
quote:
romantisch hoor Fritsiequote:
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:58 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Goed van Cees.
Hij heeft zich toch het minst van de wijs laten brengen in zijn (bijna) 15 maanden carrière
Probeer eens die stal een dagje als bureaubladachtergrond, dan heb je minder last van streamlocks...quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit is toch niet normaal al die SL............
ik had al geeditquote:
Ik was je lekker voorquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik had al geeditk moet nodig stoppen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |