Ik vermoed dat Ramona alles van de merchandise onder de noemer streetwear brengt ... zo ook dingen van hout je bezig...quote:
Je bent te mild..............Dwars door haar achterbakse hoofd ermee................Van de week zag ik een cap voorbij komen, waarin ze lachte met die paardenbek van haar en een seconde later bloedserieus en dat zei alles in één cap...............quote:
Waarom niet?.................Do is een pleuriswijf..............quote:
Net zoals die cap van Vic toen ?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je bent te mild..............Dwars door haar achterbakse hoofd ermee................Van de week zag ik een cap voorbij komen, waarin ze lachte met die paardenbek van haar en een seconde later bloedserieus en dat zei alles in één cap...............
Ja dat is echt DOos valse karakter in 1 gifquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je bent te mild..............Dwars door haar achterbakse hoofd ermee................Van de week zag ik een cap voorbij komen, waarin ze lachte met die paardenbek van haar en een seconde later bloedserieus en dat zei alles in één cap...............
ehmquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee ze was de eerste die mij erop attendeerde dat ze nep, vals en niet eerlijk was.............Ik vond dat niet zo, maar oww wat heeft ze gelijk gehad...............Do is een vals, sneak, achterbaks loeder................zum kotzen
Ja idd net zoals die cap.................quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Net zoals die cap van Vic toen ?
quote:
lat me met rust ik will zeker voor de volgenden dagen geen Banquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Je hebt echt geen flauw benul hoe een forum werkt hè
Laten we zeggen dat daar 10 kledingstukken van verkocht zijn a 30 euro per stuk ..300 euro ..en ze hadden geloof ik iets van 2 a 3 rekken?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb wel dit rek voorbij zien komen dat naar binnen weer ging
[ afbeelding ]
Ramonaquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen, zijn zo veel.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit, bemoei je met je eigen kippenhok
Die is nog steeds een grote kanshebber inderdaad, maar er zijn er een paar die ook aardig hun best doen om hem te krijgen.quote:
dit is te zot voor woorden tochquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
1 overbelicht shot van het kakhuis...en weer SL
Rowquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die is nog steeds een grote kanshebber inderdaad, maar er zijn er een paar die ook aardig hun best doen om hem te krijgen.
Dat wij het pikken ja.....quote:
Tja niet gek dat je tand dan afbreekt...quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt Karin. Nog nooit zoveel lege hangers opgegeten? Verloren? Gejat? Gezien?
Ja..maar het zogenaamde geld moet ergens vandaan komen.....dus doen wij alsof er veel verkocht isquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat daar 10 kledingstukken van verkocht zijn a 30 euro per stuk ..300 euro ..en ze hadden geloof ik iets van 2 a 3 rekken?
Je hebt echt geen flauw benul hoe een forum werkt hèquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
lat me met rust ik will zeker voor de volgenden dagen geen Ban
Fora.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Je hebt echt geen flauw benul hoe een forum werkt hè
Mensen mogen op elkaar reageren, mogen hun mening uiten, ook als dat niet jouw mening is.
Dat heb je nou eenmaal op forums
quote:
Was geloof ik van Mazaru.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kaarsjes, brandbare kleding ...quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Kerst komt er weer aan...............Meest romantische periode van het jaar..........Kerstboom.......open haardvuur en een wijntje met romantische kerstmuziek..........Jammie..
En n brandende loodsquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Kerst komt er weer aan...............Meest romantische periode van het jaar..........Kerstboom.......open haardvuur en een wijntje met romantische kerstmuziek..........Jammie..
en weer wegquote:
quote:
romantisch hoor Fritsiequote:
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:58 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Goed van Cees.
Hij heeft zich toch het minst van de wijs laten brengen in zijn (bijna) 15 maanden carrière
Probeer eens die stal een dagje als bureaubladachtergrond, dan heb je minder last van streamlocks...quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit is toch niet normaal al die SL............
ik had al geeditquote:
Ik was je lekker voorquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik had al geeditk moet nodig stoppen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |