wat neequote:
had ze ook eerder kunnen bedenken..stemmingen that's all ..echt hoorquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar ze doet het wel en geeft toe dat ze afgelopen week niet altijd aardig was tegen Rianne.
Kawin: 4400 aan streetwear verkocht. Ze had nog nooit zoveel lege hangers. SL
Heb wel dit rek voorbij zien komen dat naar binnen weer gingquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar ze doet het wel en geeft toe dat ze afgelopen week niet altijd aardig was tegen Rianne.
nee deletequote:Op vrijdag 23 september 2016 23:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb wel dit rek voorbij zien komen dat naar binnen weer ging
[ afbeelding ]
Echt Karin. Nog nooit zoveel lege hangers opgegeten? Verloren? Gejat? Gezien?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
een lelluke danquote:
Denk je? Kijk eens op de cos vloer.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]En je blijft maar trollen.................Je vind Do geen ruk aan................
vette lappenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Waren er nog mooie vrouwen?.......................Pics van harte aanbevolen.............
dat valse loeder heeft heus wel gehoord van de bezoekers hoe hoog Rianne stond in de popipoll. Alles haalt ze nu uit de kast om de publieksstem niet te krijgen. Trap er niet in!!! Ze meent er geen zak van. Doos is alleen met doos bezig.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:
Ja. Want ze weet precies van wie ze stemmen kan verwachten.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat wijf is zo doorzichtig en ik prijs je Sjampoeh, dat jij de eerste hier was die dat al door had............Wat een pleuriswijf is het.............quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
had ze ook eerder kunnen bedenken..stemmingen that's all ..echt hoor
Verzameld, denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt Karin. Nog nooit zoveel lege hangers opgegeten? Verloren? Gejat? Gezien?
Wie?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ze Rianne nu naar bed sturen...........die heeft het meeste werk verricht..............
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:55 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
vette lappen
en duizend kusjes
mijn stem gaat dit keer naar doquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat valse loeder heeft heus wel gehoord van de bezoekers hoe hoog Rianne stond in de popipoll. Alles haalt ze nu uit de kast om de publieksstem niet te krijgen. Trap er niet in!!! Ze meent er geen zak van. Doos is alleen met doos bezig.
Ik kan niet kiezen, zijn zo veel.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
mijn stem gaat dit keer naar do
heeft iemand nog een capje van Marie van de Bh's?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:55 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
vette lappen
en duizend kusjes
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat wijf is zo doorzichtig en ik prijs je Sjampoeh, dat jij de eerste hier was die dat al door had............Wat een pleuriswijf is het.............
Ja verwacht ik ook wel. zullen de nodige woorden weer achter de rug en over de rug van Rianne gaan ben ik bang voorquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat valse loeder heeft heus wel gehoord van de bezoekers hoe hoog Rianne stond in de popipoll. Alles haalt ze nu uit de kast om de publieksstem niet te krijgen. Trap er niet in!!! Ze meent er geen zak van. Doos is alleen met doos bezig.
quote:
is ook zo, vorige keer rowena gestemd. heb poezeligding beloofd om op do te stemmenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen, zijn zo veel.
Ik ook hoor. Vanaf het moment dat ze binnen stapte. Mijn haren gingen overeindquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat wijf is zo doorzichtig en ik prijs je Sjampoeh, dat jij de eerste hier was die dat al door had............Wat een pleuriswijf is het.............
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zodat daar weer een pagina over volgeklept kan worden?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
heeft iemand nog een capje van Marie van de Bh's?
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Zodat daar weer een pagina over volgeklept kan worden?
Goed van Cees.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Moon kon niet anders meer dan Cees laten praten. Cees deed dat heel handig.
Voorbereidend werk voor het stemmenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
paar pagina's denk ik...sorryquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Zodat daar weer een pagina over volgeklept kan worden?
geen idee...we zitten de hele tijd tegen een SL aan te kijkenquote:
Nee ze was de eerste die mij erop attendeerde dat ze nep, vals en niet eerlijk was.............Ik vond dat niet zo, maar oww wat heeft ze gelijk gehad...............Do is een vals, sneak, achterbaks loeder................zum kotzenquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:58 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]![]()
u mot echt ff goed lezeh heur![]()
sjamp zit te soppeh,....wtf
Ze weet vooral precies wanneer ze wat moet zeggen (en wanneer ze schijt aan iemand kan hebben)quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Want ze weet precies van wie ze stemmen kan verwachten.
Rianne was daar 1 van. En Cees en Karin ook. Dus die gaat ze weer 'aanhalen'
ik been er en paar keer eingenikktquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen idee...we zitten de hele tijd tegen een SL aan te kijken
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee ze was de eerste die mij erop attendeerde dat ze nep, vals en niet eerlijk was.............Ik vond dat niet zo, maar oww wat heeft ze gelijk gehad...............Do is een vals, sneak, achterbaks loeder................zum kotzen
Onzekerheidquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:00 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze weet vooral precies wanneer ze wat moet zeggen (en wanneer ze schijt aan iemand kan hebben)
Doortrapt mokkel![]()
Wat een lange SL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |