Ze moet niet verwachten dat anderen kunnen tippen aan het perfectionisme van Rianne.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:48 schreef Prisha het volgende:
zitDo nu Rianne omlaag te halen...nu...op dit moment????? TRUT!
hmmm of toch niet zo lief....quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:50 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Je meent er geen flikker van, je kijkt al weg, vieze rat dat je er bent!
ze keek naar de verkeerde camera. Vals krengquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:50 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Lief?quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:50 schreef Prisha het volgende:
oh nu doet Do wel een beetje lief. Ok.
He, jij hebt dus iets anders gevonden dan ik, ik had het van de pepsico pagina vandaan.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ingrediënten
Ingrediënten: maïs, koolzaadolie, tarwebloem, ham- en kaassmaak [aroma (bevat weipoeder (van melk), kaaspoeder),
Pleuriswijf die Do.......................Zo nep...quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:50 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar Ram zei het wel hoor, hier komt Cees ook nog even, dat heb ik wel gehoord. ook het Cees toen hij aan het woord was.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Moon wou het niet, die wou het zelf doen. Cees heeft een micofoon gepakt. En het publiek zong keihard. CEESSIE BEDANKT CEESIE BEDANKT.
Daar trap je toch niet inquote:Op vrijdag 23 september 2016 23:50 schreef Prisha het volgende:
ik herstelde al weer....quote:
Bijna stemmingen he.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:50 schreef Prisha het volgende:
Heb voor het eerst het gevoel dat ze oprecht is naar riannequote:Op vrijdag 23 september 2016 23:50 schreef Prisha het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Agossss Dootje... Wat een groot hart heeft ze toch..
quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Agossss Dootje... Wat een groot hart heeft ze toch..
In de hoop dat hij gaat smeken.quote:Op vrijdag 23 september 2016 23:51 schreef Raskolnikow het volgende:
Jessie: "Vraagt ze eerst of ik bij d'r kom slapen en dan gaat ze nu afstandelijk doen..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |