quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wie is daar in de armen van Vic aan het janken?
Ik heb aan allemaal "een hekel"quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Nou, diegene van het vrouwelijk geslacht, waar jij zo'n hekel aan hebt, die heeft ook veel geholpen.....![]()
en Rianne, die doet ook best veel. Maar de rest zie ik niet echt veel doen..
16 mensen daar. Half uurtje werk en alles schoon. Even gezellig na zitten met een drankje.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het er op 'echte' festivals aan toe gaat?
Dit tuig is gewoon te beroerd om te werken.
Gina: ik heb zo'n pijn in mijn nek nouw. Huhuhhuuu.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:28 schreef rowan634 het volgende:
gina: tis supererg
fik: maar daar kun je niks aan doen
Kastekort in de luifel?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:28 schreef rowan634 het volgende:
gina: tis supererg
fik: maar daar kun je niks aan doen
ginaquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wie is daar in de armen van Vic aan het janken?
Ow da's wel sneu.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:28 schreef rowan634 het volgende:
ze is al 2 dagen ziek, maar heeft wel doorgezet
fik denkt dat ze over haar grenzen is gegaan
Owjee, heeft ze met Jacco staan zoenen?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:28 schreef Haropro het volgende:
[..]
Gina: ik heb zo'n pijn in mijn nek nouw. Huhuhhuuu.
Ok. Dan stop ik met zoeken.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij was het een gifje van Dotteke die Urb daarna regelmatig postte.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:29 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Owjee, heeft ze met Jacco staan zoenen?
Zal het er niet mee te maken hebben dat ze daar opgesloten zitten, de meeste tijd dus met z'n vijftienen, en dan ineens komt er zo'n horde mensen binnen. Teveel prikkels of zoiets.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe zouden die mensen het zo lang overleefd hebben? De meeste mensen werken vijf dagen per week en 8 uur per dag. En in het weekend doen ze het huishouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |