Hoe zouden die mensen het zo lang overleefd hebben? De meeste mensen werken vijf dagen per week en 8 uur per dag. En in het weekend doen ze het huishoudenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:23 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wat de f doen deze mensen buiten? éééén dagje werken
Nou, diegene van het vrouwelijk geslacht, waar jij zo'n hekel aan hebt, die heeft ook veel geholpen.....quote:
Omdat Rianne het liefst nu nog alle zooi op wil gaan ruimen. Jes en Do brengen nu de banken naar binnen. Het puin en de rotzooi kan morgen wel.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef rowan634 het volgende:
jessie: ik vind het leuk dat ze zo hard werkt en ze doet het supergoed, maar... SL.
over jan zeker
volgens mij deden ze gewoon niks. of wat half horeca/zuip gedoe ofzo..quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe zouden die mensen het zo lang overleefd hebben? De meeste mensen werken vijf dagen per week en 8 uur per dag. En in het weekend doen ze het huishouden
thanksquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat Rianne het liefst nu nog alle zooi op wil gaan ruimen. Jes en Do brengen nu de banken naar binnen. Het puin en de rotzooi kan morgen wel.
Het zijn losersquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:23 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wat de f doen deze mensen buiten? éééén dagje werken
volgens mij hebben Cemal en Rianne het hardst gewerkt vandaagquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Nou, diegene van het vrouwelijk geslacht, waar jij zo'n hekel aan hebt, die heeft ook veel geholpen.....![]()
en Rianne, die doet ook best veel. Maar de rest zie ik niet echt veel doen..
En bas de dj setquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat Rianne het liefst nu nog alle zooi op wil gaan ruimen. Jes en Do brengen nu de banken naar binnen. Het puin en de rotzooi kan morgen wel.
Hoe denk je dat het er op 'echte' festivals aan toe gaat?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef snetje het volgende:
Klef & Bef zouden eens gaan helpen met opruimen ipv alleen maar aan elkaar hangen...
[ afbeelding ]
Rianne wil nog puin gaan ruimen..
Jessie: Die is gek! Ik ga zo wel met haar praten ...
Ik snap nu door Rianne hoe iemand een burn-out krijgt....
Dat moet haast wel. Ze gaan nu minstens twee weken geen zak meer uitvoeren omdat er 1 dag gewerkt moest wordenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens mij deden ze gewoon niks. of wat half horeca/zuip gedoe ofzo..
Gina? Hoorde: huhuhhuuuuuuuuh.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wie is daar in de armen van Vic aan het janken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |