Van alle Bacootjesquote:
Fijn voor jou, ik moet kotsen als dat mens in beeld komtquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:17 schreef AnneLo het volgende:
En toch vind ik Do nog steeds de leukste van de meiden die er nu in zitten........![]()
![]()
Goedenavond....
Nee Ruud feliciteerde haar wel.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, hebben ze al gezongen voor haar dan ?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Row is jarig. Dat we het maar weer weten.
Geen één leuke vrouw. Ook niet een beetje leuk. Erg tochquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:17 schreef AnneLo het volgende:
En toch vind ik Do nog steeds de leukste van de meiden die er nu in zitten........![]()
![]()
Goedenavond....
Lullig voor jou, heb d'r geen last van.....quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fijn voor jou, ik moet kotsen als dat mens in beeld komt
Truste 2.0quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Welterusten allemaal................Veel streamplezier nog de komende uren.........
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Van wanneer ongeveer. Ik heb 9122 uploads.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:18 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Geen één leuke vrouw. Ook niet een beetje leuk. Erg toch![]()
Jessie: vandaag was een dag dat alle bezoekers met me wouden knuffelen
Doos ook al slijmen bij Jessie
Ze lopen daar bijna allemaal om te zeuren.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef kkka3 het volgende:
Bas zuchtend: eens, maar nooit weer
Jessie: waarom?
Bas: het duurde gewoon zoooo lang
Ruud 2
Poeh, dat weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Van wanneer ongeveer. Ik heb 9122 uploads.
Zondagquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand een agenda voor morgen ?
Rugliggen en migrainequote:Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat is hij al een hele tijd. Hij doet geen zak en komt er gewoon mee wegquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef kkka3 het volgende:
Ruud 2
opstaan naar de trein en naar ajaxquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Rianne of Cees!quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Zondag![]()
Maar weer op Jessie stemmen![]()
Bas van de eerste plek af AUB
Ik stem op Ceesquote:
Mwoah, heb ik niet zoveel moeite mee dat ie nu niet zoveel meer doet. Hij heeft heel wat meer werk de afgelopen 15 maanden verzet, dan de meeste mensen die er nu zitten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is hij al een hele tijd. Hij doet geen zak en komt er gewoon mee weg
Kan ik mee levenquote:
Ik verwacht dat hij vanavond al weer naast haar ligt.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:22 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Kan ik mee leven![]()
Maar Jessie krijgt mijn stem weer. Omdat ie Billy gedumpt heeft![]()
Tenzij hij bij haar gaat slapenoid
Ben ik het niet mee eens. Hij is alleen veel beter in zich subtiel te drukkenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:22 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Mwoah, heb ik niet zoveel moeite mee dat ie nu niet zoveel meer doet. Hij heeft heel wat meer werk de afgelopen 15 maanden verzet, dan de meeste mensen die er nu zitten.
De meesten, niet allemaal dusquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:22 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Mwoah, heb ik niet zoveel moeite mee dat ie nu niet zoveel meer doet. Hij heeft heel wat meer werk de afgelopen 15 maanden verzet, dan de meeste mensen die er nu zitten.
Truste Fritsie.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
SL te veel ik haak af, Truste Cos
Ja ik herinner me wel zoiets. Ik heb daar ook wel gifjes van gemaakt. Weet niet of je een van mij bedoelde? Zal een beetje zoeken. Maar te moe om lang te zoekenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Poeh, dat weet ik niet meer.
Was denk ik al wel een half jaar terug.
Toen deed Vic exact hetzelfde als Do nu.
Volgens mij hoorde ik hem net zeggen dat hij weer bij Billy in bed ging kruipenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:22 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Kan ik mee leven![]()
Maar Jessie krijgt mijn stem weer. Omdat ie Billy gedumpt heeft![]()
Tenzij hij bij haar gaat slapenoid
wat de f doen deze mensen buiten? éééén dagje werkenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:19 schreef kkka3 het volgende:
Ruud 2
Ze hebben niet voor haar gezongen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:22 schreef mario390 het volgende:
heeft row verjaardag of de rode zee?
Was van Dottekequote:Op zaterdag 24 september 2016 00:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Poeh, dat weet ik niet meer.
Was denk ik al wel een half jaar terug.
Toen deed Vic exact hetzelfde als Do nu.
bah doe niet zo viesquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:22 schreef mario390 het volgende:
heeft row verjaardag of de rode zee?
Oh, je hoeft geen moeite te doen hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja ik herinner me wel zoiets. Ik heb daar ook wel gifjes van gemaakt. Weet niet of je een van mij bedoelde? Zal een beetje zoeken. Maar te moe om lang te zoeken
Ja.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef rowan634 het volgende:
jessie: ik vind het leuk dat ze zo hard werkt en ze doet het supergoed, maar... SL.
over jan zeker
Volgens mij was het een gifje van Dotteke die Urb daarna regelmatig postte.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja ik herinner me wel zoiets. Ik heb daar ook wel gifjes van gemaakt. Weet niet of je een van mij bedoelde? Zal een beetje zoeken. Maar te moe om lang te zoeken
Dan gaat het feest niet doorquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij vanavond al weer naast haar ligt.
Hoe zouden die mensen het zo lang overleefd hebben? De meeste mensen werken vijf dagen per week en 8 uur per dag. En in het weekend doen ze het huishoudenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:23 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wat de f doen deze mensen buiten? éééén dagje werken
Nou, diegene van het vrouwelijk geslacht, waar jij zo'n hekel aan hebt, die heeft ook veel geholpen.....quote:
Omdat Rianne het liefst nu nog alle zooi op wil gaan ruimen. Jes en Do brengen nu de banken naar binnen. Het puin en de rotzooi kan morgen wel.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef rowan634 het volgende:
jessie: ik vind het leuk dat ze zo hard werkt en ze doet het supergoed, maar... SL.
over jan zeker
volgens mij deden ze gewoon niks. of wat half horeca/zuip gedoe ofzo..quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe zouden die mensen het zo lang overleefd hebben? De meeste mensen werken vijf dagen per week en 8 uur per dag. En in het weekend doen ze het huishouden
thanksquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat Rianne het liefst nu nog alle zooi op wil gaan ruimen. Jes en Do brengen nu de banken naar binnen. Het puin en de rotzooi kan morgen wel.
Het zijn losersquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:23 schreef rowan634 het volgende:
[..]
wat de f doen deze mensen buiten? éééén dagje werken
volgens mij hebben Cemal en Rianne het hardst gewerkt vandaagquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Nou, diegene van het vrouwelijk geslacht, waar jij zo'n hekel aan hebt, die heeft ook veel geholpen.....![]()
en Rianne, die doet ook best veel. Maar de rest zie ik niet echt veel doen..
En bas de dj setquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat Rianne het liefst nu nog alle zooi op wil gaan ruimen. Jes en Do brengen nu de banken naar binnen. Het puin en de rotzooi kan morgen wel.
Hoe denk je dat het er op 'echte' festivals aan toe gaat?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef snetje het volgende:
Klef & Bef zouden eens gaan helpen met opruimen ipv alleen maar aan elkaar hangen...
[ afbeelding ]
Rianne wil nog puin gaan ruimen..
Jessie: Die is gek! Ik ga zo wel met haar praten ...
Ik snap nu door Rianne hoe iemand een burn-out krijgt....
Dat moet haast wel. Ze gaan nu minstens twee weken geen zak meer uitvoeren omdat er 1 dag gewerkt moest wordenquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens mij deden ze gewoon niks. of wat half horeca/zuip gedoe ofzo..
Gina? Hoorde: huhuhhuuuuuuuuh.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wie is daar in de armen van Vic aan het janken?
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb aan allemaal "een hekel"quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:25 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Nou, diegene van het vrouwelijk geslacht, waar jij zo'n hekel aan hebt, die heeft ook veel geholpen.....![]()
en Rianne, die doet ook best veel. Maar de rest zie ik niet echt veel doen..
16 mensen daar. Half uurtje werk en alles schoon. Even gezellig na zitten met een drankje.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het er op 'echte' festivals aan toe gaat?
Dit tuig is gewoon te beroerd om te werken.
Gina: ik heb zo'n pijn in mijn nek nouw. Huhuhhuuu.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:28 schreef rowan634 het volgende:
gina: tis supererg
fik: maar daar kun je niks aan doen
Kastekort in de luifel?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:28 schreef rowan634 het volgende:
gina: tis supererg
fik: maar daar kun je niks aan doen
ginaquote:Op zaterdag 24 september 2016 00:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow da's wel sneu.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:28 schreef rowan634 het volgende:
ze is al 2 dagen ziek, maar heeft wel doorgezet
fik denkt dat ze over haar grenzen is gegaan
Owjee, heeft ze met Jacco staan zoenen?quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:28 schreef Haropro het volgende:
[..]
Gina: ik heb zo'n pijn in mijn nek nouw. Huhuhhuuu.
Ok. Dan stop ik met zoeken.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij was het een gifje van Dotteke die Urb daarna regelmatig postte.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:29 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Owjee, heeft ze met Jacco staan zoenen?
Zal het er niet mee te maken hebben dat ze daar opgesloten zitten, de meeste tijd dus met z'n vijftienen, en dan ineens komt er zo'n horde mensen binnen. Teveel prikkels of zoiets.quote:Op zaterdag 24 september 2016 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe zouden die mensen het zo lang overleefd hebben? De meeste mensen werken vijf dagen per week en 8 uur per dag. En in het weekend doen ze het huishouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |