zeg nog een ding over dinosaur jr mattiquote:Op woensdag 21 september 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
omdat hij ook van stomme muziek houdt?
wat vind je hiervanquote:Op woensdag 21 september 2016 23:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zeg nog een ding over dinosaur jr matti
hah, dé pop-punk akkoordprogressie zit erinquote:
omdat ze gewoon batties zijnquote:Op woensdag 21 september 2016 23:45 schreef Trollscience het volgende:
ik snap niet hè
als religieuzen geloven dat lgbt's voor eeuwig branden in de hel wrm laten ze ze dan niet gewoon met rust in het echte leven
omdat het vieze haters zijnquote:Op woensdag 21 september 2016 23:45 schreef Trollscience het volgende:
ik snap niet hè
als religieuzen geloven dat lgbt's voor eeuwig branden in de hel wrm laten ze ze dan niet gewoon met rust in het echte leven
niet gelezenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:47 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kom ff klagen over mn vriend hoor
hij wilde beginnen met boksen en we gingen ff bokshandschoenen kijken toen we uit school waren
we waren zo in winkel
vroeg ie aan mij heb je jouw bokshandschoenen nog van vroeger ik zei ja, zegt ie oh chill dan gebruik ik die van jou gewoon, ik momplde maar mjah kan
hij keek ff naar bokshandschoenen voor ieamnd anders dus had ie voor diegene gekocht maar niet voor zichzelf, die handschoenen waren iets van 20-40 euro ofzo, en hij had in de vakantie in1 maandje ¤2000 verdiend!
en is zo gierig dat ie niet eens eigen bokshandschoenen koopt! pfff
ik vind dit echt kut wat die bokshanschoenen hadden wel emotionele waarde voor me, ik heb ook nog karatepak van vroeger met rode band
hoe kunnen mensen zo gierig zijn man...
niet zeiken als je zelf ja hebt gezegdquote:Op woensdag 21 september 2016 23:47 schreef Dimachaerus het volgende:
hij wilde beginnen met boksen en we gingen ff bokshandschoenen kijken toen we uit school waren
we waren zo in winkel
vroeg ie aan mij heb je jouw bokshandschoenen nog van vroeger ik zei ja, zegt ie oh chill dan gebruik ik die van jou gewoon, ik momplde maar mjah kan
hij keek ff naar bokshandschoenen voor ieamnd anders dus had ie voor diegene gekocht maar niet voor zichzelf, die handschoenen waren iets van 20-40 euro ofzo, en hij had in de vakantie in1 maandje ¤2000 verdiend!
ik vind dit echt kut wat die bokshanschoenen hadden wel emotionele waarde voor me, ik heb ook nog karatepak van vroeger met rode band
quote:Op woensdag 21 september 2016 23:47 schreef Dimachaerus het volgende:
we waren zo in winkel
quote:
rpt zelf opquote:Op woensdag 21 september 2016 23:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tr gedaan
rpt op met die neit gelezen
ja ik ga toch niet moeilijk doen om zoiets simpels wtf ouwequote:Op woensdag 21 september 2016 23:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet zeiken als je zelf ja hebt gezegd
ewaquote:
zoiets simpels heeft je blijkbaar wel gemotiveerd om een verhaal van 20 A-4tjes te typenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik ga toch niet moeilijk doen om zoiets simpels wtf ouwe
maar vervolgens zoek je wel troost op een forumquote:Op woensdag 21 september 2016 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik wilde gewoon klagen dat mensen te gierig zijn om 2 tientjes te lappen voor hadnschoenen en ongengeerd gewoon handschoenen van ieamnd anders vraegnquote:Op woensdag 21 september 2016 23:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar vervolgens zoek je wel troost op een forum
heb je hem dat gezegd?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik wilde gewoon klagen dat mensen te gierig zijn om 2 tientjes te lappen voor hadnschoenen en ongengeerd gewoon handschoenen van ieamnd anders vraegn
zeg dat tegen hem en niet tegen ons hamlapquote:Op woensdag 21 september 2016 23:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik wilde gewoon klagen dat mensen te gierig zijn om 2 tientjes te lappen voor hadnschoenen en ongengeerd gewoon handschoenen van ieamnd anders vraegn
je kunt toch zeggen; nee, hou ze liever zelf, nieuwe zijn maar 20-40 euro, haal zelf maar opquote:Op woensdag 21 september 2016 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zit nu te klagen over een probleem die je zelf hebt gecreeërd
het probleem datquote:Op woensdag 21 september 2016 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zit nu te klagen over een probleem die je zelf hebt gecreeërd
helaas kom je wel nog aan typen toequote:Op woensdag 21 september 2016 23:54 schreef Kurovski het volgende:
Gelukkig is er altijd genoeg te lezen.
hoe doe je datquote:Op woensdag 21 september 2016 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat ballen groeien bij je dima
Minder dan een minuut geleden schreef ik nog. Met linksch uiteraard.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
helaas kom je wel nog aan typen toe
linkshandig beste handigquote:Op woensdag 21 september 2016 23:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Minder dan een minuut geleden schreef ik nog. Met linksch uiteraard.
uit onderzoek bleek dat negroïde niet perse grote piemels hebbenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
krijg je als je negerzaad eet een grotere lul?
Jaquote:Op woensdag 21 september 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
krijg je als je negerzaad eet een grotere lul?
heb bovengemiddeldquote:Op woensdag 21 september 2016 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
uit onderzoek bleek dat negroïde niet perse grote piemels hebben
gemiddelde wereld is 13,2cm
nu ik weet dat jij linkshandig bent ga ik gelijk leren om met rechts te schrijvenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Minder dan een minuut geleden schreef ik nog. Met linksch uiteraard.
Gemiddelde wereld is wel wat groter hoowrrrrquote:Op woensdag 21 september 2016 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wie fick ben jij ?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:57 schreef kosmetdesnor het volgende:
oh kijk ik kan weer op dit account trouwens
oke gelukkig daar zit ik bovenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gemiddelde wereld is wel wat groter hoowrrrr
Gemiddelde penis is 13,2 ja
okquote:Op woensdag 21 september 2016 23:57 schreef kosmetdesnor het volgende:
Gaat goed.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik leef nog man, gaat wel goed. Met jou?
quote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:57 schreef kosmetdesnor het volgende:
swsquote:
Dat je dat bijhoudt.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoho, CENTIMETER he Fylax.
hoe groot is jouwe?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
trauma's aan die vulpendingenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha als jij schrijft veeg je allemaal vlekken op t papier
ja ik ben ondergemiddeldquote:
je hebt gelijkquote:Op woensdag 21 september 2016 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind 13 cm ook niet groot ofzo
huh?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik ben ondergemiddeld
zat er eerst boven..
Parkerpen, no problems.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha als jij schrijft veeg je allemaal vlekken op t papier
stijf heb je geen 13 cm?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik ben ondergemiddeld
zat er eerst boven..
waarom ga je niet naar bed, is toch schooldagquote:Op donderdag 22 september 2016 00:00 schreef Fylax het volgende:
wifi doet het niet maar geen zin m naar beneden te gaan om router opnieuw aan te doen
weenie op wat voor middelbare school jij zat maar daar hoefden wij die dingen niet te gebruikenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nu snap ik ineens waarom je middelbaar niet hebt afgemaakt
had eerst 14,5quote:Op donderdag 22 september 2016 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stijf heb je geen 13 cm?
kan gebeuren
ja echt hèquote:Op donderdag 22 september 2016 00:01 schreef Kurovski het volgende:
Met een vulpen schrijven.We zitten niet meer in 1900 of zo hè.
aangekomen?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik ben ondergemiddeld
zat er eerst boven..
Waarom vraag je dat niet aan mij?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom ga je niet naar bed, is toch schooldag
aldus de man die alles met een k ipv c schrijft en vrouwen alleen als seksobject zietquote:Op donderdag 22 september 2016 00:01 schreef Kurovski het volgende:
Met een vulpen schrijven.We zitten niet meer in 1900 of zo hè.
koekoekquote:Op donderdag 22 september 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aldus de man die alles met een k ipv c schrijft en vrouwen alleen als seksobject ziet
quote:Op donderdag 22 september 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aldus de man die alles met een k ipv c schrijft en vrouwen alleen als seksobject ziet
kan toch dat je dropout bent ofzoquote:Op donderdag 22 september 2016 00:01 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan mij?
komt omdat je te veel in de gym zitquote:Op donderdag 22 september 2016 00:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
had eerst 14,5
laatste x dat ik meette 13,5 ofzo
is nu nog wel wat meer gekrompen durf niet meer te meten
te confronterend
ad hominemquote:Op donderdag 22 september 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Minder kapsalons eten. Schijnt de boosdoener te zijn inzake krimpende piemels.quote:Op donderdag 22 september 2016 00:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
had eerst 14,5
laatste x dat ik meette 13,5 ofzo
is nu nog wel wat meer gekrompen durf niet meer te meten
te confronterend
Morgen vrij :3quote:Op donderdag 22 september 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan toch dat je dropout bent ofzo
ja dan zou ik ook onzeker zijnquote:Op donderdag 22 september 2016 00:03 schreef Fylax het volgende:
bedoel gwn normaal lengte he ik ben 1.68m
ja weet, kan balpen niet vlekken als je gelijk wrijft?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie op wat voor middelbare school jij zat maar daar hoefden wij die dingen niet te gebruiken
Vergis je je nog flink in.quote:Op donderdag 22 september 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nja het maakt ook niet zoveel uitquote:Op donderdag 22 september 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
komt omdat je te veel in de gym zit
fitness = spierverkorting
= kleinere piemel
ja preciesquote:Op donderdag 22 september 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dan zou ik ook onzeker zijn
alsof wat kanquote:Op donderdag 22 september 2016 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoeft je neit beter voor te doen dan je bent
haha
alsof dat ook kan
groeispurt nog te gaan?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:03 schreef Fylax het volgende:
bedoel gwn normaal lengte he ik ben 1.68m
jij bent een grapjequote:Op donderdag 22 september 2016 00:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja weet, kan balpen niet vlekken als je gelijk wrijft?
mja was mar grapje ook
Drummer van de band waar ik in speel is 1,64..quote:Op donderdag 22 september 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dan zou ik ook onzeker zijn
seks je niet meer met hoeren?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja het maakt ook niet zoveel uit
gebruik hem toch niet
een ekte manletquote:Op donderdag 22 september 2016 00:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Drummer van de band waar ik in speel is 1,64..
Waaromquote:
quote:
quote:Op maandag 19 september 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vandaar dat dat hoogstwaarschijnlijk een hersenspinsel van je is.
Maar goed, neem nou zelf. Als het neuqaspect er niet bij zou zitten bij vrouwen. Wat heb je dan nog aan ze? Eerlijk is eerlijk. Een man zonder lul zelfde verhaal.
quote:
?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
seks je niet meer met hoeren?
ja alle uitbreidingen tot 19 sep gratis op ps3 voor bf4 jaquote:Op donderdag 22 september 2016 00:06 schreef Catkiller het volgende:
Hermann vetnek bf4 was maar tot de 19e, helemaal voor niks ps na 5 maanden weer opgestart.
ja had je al gezegd aandachtshoerquote:Op donderdag 22 september 2016 00:06 schreef Fylax het volgende:
Moet aan een presentatie werken voor hbo voor vandaag maar internet doet t niet
Hij deed net alsof het nu nog geldig was.quote:Op donderdag 22 september 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja alle uitbreidingen tot 19 sep gratis op ps3 voor bf4 ja
why?
nogquote:Op donderdag 22 september 2016 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kosten nog moeite gespaard
is gewoon nog gratis hoorquote:Op donderdag 22 september 2016 00:06 schreef Catkiller het volgende:
Hermann vetnek bf4 was maar tot de 19e, helemaal voor niks ps na 5 maanden weer opgestart.
je docent gaat je uitlachen. Geen excusesquote:Op donderdag 22 september 2016 00:06 schreef Fylax het volgende:
Moet aan een presentatie werken voor hbo voor vandaag maar internet doet t niet
ben ik nie van je gewend :squote:
wow wat een gemene jongen is het tochquote:Op donderdag 22 september 2016 00:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij deed net alsof het nu nog geldig was.
denken dat ik dat durfquote:Op donderdag 22 september 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je had toch een hoer geneukt?
dat nadenken kun je voortaan beter doen voordat je dingen post ipv aan het einde van je dagquote:Op donderdag 22 september 2016 00:09 schreef Kurovski het volgende:
Meh, ik ga plat. ff uurtje nadenken over wat dingen. Truste iedereen alvast.
denk dat hij het nu probeert te vergeten nu het gebeurd isquote:Op donderdag 22 september 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond dat verhaaltje dat je toen typte wel beetje apart
snap ik welquote:Op donderdag 22 september 2016 00:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk dat hij het nu probeert te vergeten nu het gebeurd is
ff niet zo negatief herman!quote:Op donderdag 22 september 2016 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat nadenken kun je voortaan beter doen voordat je dingen post ipv aan het einde van je dag
hoe lang hadden jullie?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik hou me nu ook flink maar ben wel diep gekwetst nu troll de verkering uit heeft gemaakt
sterktequote:Op donderdag 22 september 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het was de laatste twee dagen wel serieus aan
mensen met verantwoordelijkhedenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen met verantwoordelijkheden liggen in bed
bij de post kan je gewoon om een uur of 11 beginnen, jammer dat het allemaal part time is, max 10 uur ofzoquote:Op donderdag 22 september 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen met verantwoordelijkheden liggen in bed
moet morgen weer afwassenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
mensen met verantwoordelijkheden
heb liever ergens in de middagquote:Op donderdag 22 september 2016 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
bij de post kan je gewoon om een uur of 11 beginnen, jammer dat het allemaal part time is, max 10 uur ofzo
dat kan ookquote:Op donderdag 22 september 2016 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb liever ergens in de middag
hoe gaat dat in zijn werk? meer geld tochquote:Op donderdag 22 september 2016 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat kan ook
tot die flikkers je willen dwingen om meer dan 1 wijk te doen
zeggen dat je prikkelbaar darmsyndroom hebt en altijd zo dicht mogelijk bij je huis moet zijnquote:Op donderdag 22 september 2016 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat kan ook
ja en meer werkquote:Op donderdag 22 september 2016 00:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe gaat dat in zijn werk? meer geld toch
hahaquote:Op donderdag 22 september 2016 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat kan ook
quote:Op donderdag 22 september 2016 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en meer werk
dus toen zei ik challaz
laat me toch nie dwingen :squote:Op donderdag 22 september 2016 00:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gotver, krijg je meer uren en dan weiger je
mensen die hun gitaar kapotslaan bij een optreden neem ik sowieso al niet serieusquote:
waartoequote:Op donderdag 22 september 2016 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je wordt nu ook gedwongen toch
nee nu niet meer hè hahaquote:Op donderdag 22 september 2016 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mensen neem ik sowieso niet serieus
letterlijk en figuurlijk
quote:Op donderdag 22 september 2016 00:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er is niet positief te doen tegen die drollenbak
rtquote:Op donderdag 22 september 2016 00:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kapitalisme is per definitie dwang
die doe ik nu toch ook nie meerquote:
Ik dacht dat je hiermee Chloro bedoelde tot ik troll zag postenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik hou me nu ook flink maar ben wel diep gekwetst nu troll de verkering uit heeft gemaakt
oh ben je nu net als mijquote:Op donderdag 22 september 2016 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
die doe ik nu toch ook nie meer
yeahquote:
drugs gebruikenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat doe je met je extra uren? dark souls?
pest chloro niet want ik stomp je voor je kopquote:Op donderdag 22 september 2016 00:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hiermee Chloro bedoelde tot ik troll zag posten
eruit gekickt? gaarquote:Op donderdag 22 september 2016 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
die doe ik nu toch ook nie meer
probeer wat krediet op te bouwen na die 'nogch' faalquote:Op donderdag 22 september 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij ook al? jeetje, veel werklozen
net als mij ziet er beter uit en klinkt beter dus ik blijf het gewoon lekker gebruikenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
probeer wat krediet op te bouwen na die 'nogch' faal
nee ontslag genomenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
eruit gekickt? gaar
is er anders geen vacature voor alleen zaterdag
Beter voor dan tegen hahahaquote:Op donderdag 22 september 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pest chloro niet want ik stomp je voor je kop
Pete Townshend niet serieus nemenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mensen die hun gitaar kapotslaan bij een optreden neem ik sowieso al niet serieus
hopelijk kan je nog wel gewoon je drugs betalenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ontslag genomen
op zaterdag ben ik doorgaans niet in een staat waarin ik iets wat op werk lijkt kan doen
uiteraardquote:Op donderdag 22 september 2016 00:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hopelijk kan je nog wel gewoon je drugs betalen
hey je weegschaal is wel kapot hoorquote:Op donderdag 22 september 2016 00:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Pete Townshend niet serieus nemen
tumoren van het internetquote:Op donderdag 22 september 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik moet altijd zo hard lachen om die try not to laugh challenges op youtube
Hoezo?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey je weegschaal is wel kapot hoor
[ afbeelding ]
nee dat zijn braddie vlogsquote:Op donderdag 22 september 2016 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tumoren van het internet
die zijn kwaadaardigquote:Op donderdag 22 september 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dat zijn braddie vlogs
gelukkig is het onmogelijk om te lachen bij die laugh challenges met vinesquote:Op donderdag 22 september 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik moet altijd zo hard lachen om die try not to laugh challenges op youtube
Gelukkig hoef je niet te kijkenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dat zijn braddie vlogs
Die zijn echt zo kutquote:Op donderdag 22 september 2016 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig is het onmogelijk om te lachen bij die laugh challenges met vines
hjb tegen mequote:Op donderdag 22 september 2016 00:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet te kijken
Dat vind ik bijvoorbeeld van Mauri, kijk er ook niet naar.
ehehehequote:Op donderdag 22 september 2016 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als er ''be like'' in staat draai ik een rondje van 360 graden en moonwalk ik weg
quote:
homoquote:Op donderdag 22 september 2016 00:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter lied met radioactiviteit
hou föhn en c gevuld tv c ff tdhujvfy du go ff jij deerde club xegvjjquote:
ga je nog Q&A doen?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een woord met 4 letters.
nee, dit heeft 3 lettersquote:Op donderdag 22 september 2016 00:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een woord met 4 letters.
gayquote:Op donderdag 22 september 2016 00:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een woord met 4 letters.
Ok Nielsquote:Op donderdag 22 september 2016 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou föhn en c gevuld tv c ff tdhujvfy du go ff jij deerde club xegvjj
wtfquote:Op donderdag 22 september 2016 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou föhn en c gevuld tv c ff tdhujvfy du go ff jij deerde club xegvjj
Heb ik toevallig net in dat topic in WEB gezegd, ja.quote:
ben je dik?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb ik toevallig net in dat topic in WEB gezegd, ja.
Als er mensen wat vragen hebben, lijkt me best geinig.
wanneer denk je ripped as fuark te zijn?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2016 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kan niet random letters op mobiel want dan maakt die woorden van
waarom kon Charizard de grote draak met vleugels geen HM Fly leren in pokemon red en bluequote:Op donderdag 22 september 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
waarom is gyarados geen draakquote:Op donderdag 22 september 2016 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom kon Charizard de grote draak met vleugels geen HM Fly leren in pokemon red en blue
charizadquote:Op donderdag 22 september 2016 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom kon Charizard de grote draak met vleugels geen HM Fly leren in pokemon red en blue
Heb jij een 1 of 2 persoons bed?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
nou enquote:
is uitleg voor die ik geen zin heb om te zoekenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom is gyarados geen draak
Volgende keer gewoon niet doenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:45 schreef Fylax het volgende:
Altijd mooi om te zien dat mijn klasgenoten altijd willen dat ik dingen voor hen regel, uitval/verplaatsingen/minder werk etc.
En zodra ik dan in de klas in discussie ga met de docent, gaan ze lachen en domme opmerkingen maken over dat ik in discussie ga en zoveel praat.!!
regel dan niks meer voor ze, je bent t pispaaltje op deze manierquote:Op donderdag 22 september 2016 00:45 schreef Fylax het volgende:
Altijd mooi om te zien dat mijn klasgenoten altijd willen dat ik dingen voor hen regel, uitval/verplaatsingen/minder werk etc.
En zodra ik dan in de klas in discussie ga met de docent, gaan ze lachen en domme opmerkingen maken over dat ik in discussie ga en zoveel praat.!!
Praatjes maak je maar weer op Fylax Fridayquote:Op donderdag 22 september 2016 00:45 schreef Fylax het volgende:
Ik slaap al 1.5 week meer dan 7 uur.quote:Op donderdag 22 september 2016 00:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk niet dat je punten krijgt voor rijden met 2 uur slaap
je zit op de middelbare, iedereen is dan een klootzakquote:Op donderdag 22 september 2016 00:45 schreef Fylax het volgende:
Klopt, ga ik nu ook niet meer doen.quote:Op donderdag 22 september 2016 00:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon niet doenLaat het ze zelf doen
sow koekoekquote:Op donderdag 22 september 2016 00:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik slaap al 1.5 week meer dan 7 uur.
Ik zou ook graag over je heen willen pissenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:45 schreef Fylax het volgende:
en sommigen blijven een klootzakquote:Op donderdag 22 september 2016 00:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zit op de middelbare, iedereen is dan een klootzak
schaam me wel een beetje als ik terugkijk naar mijn middelbare schooljarenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en sommigen blijven een klootzak
hadden het maar betere docenten moeten zijn, bij de goeie gebeurde dat nietquote:Op donderdag 22 september 2016 00:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
schaam me wel een beetje als ik terugkijk naar mijn middelbare schooljaren
al die arme docenten die voor 5 cent per uur werken en dan vaak hun lessen verneuken
het gebeurde alleen niet bij de superstrenge zemmel die je na 1 te harde zucht een week laat nablijven of de superaardige jonge docent die veel grapjes maaktquote:Op donderdag 22 september 2016 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
hadden het maar betere docenten moeten zijn, bij de goeie gebeurde dat niet
ohquote:Op donderdag 22 september 2016 00:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gebeurde alleen niet bij de superstrenge zemmel die je na 1 te harde zucht een week laat nablijven of de superaardige jonge docent die veel grapjes maakt
of een lekker wijf
quote:Op donderdag 22 september 2016 00:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus bij cholo zou iedereen wel opletten
omdat streng haha
jij ookquote:
autistquote:Op donderdag 22 september 2016 01:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg dan geen doei zonder iemand te quoten joh
quote:Op donderdag 22 september 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
jongens welke opleiding past bij mij
hoe de fuck moeten wij dat wetenquote:Op donderdag 22 september 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
dima vraag ditquote:Op donderdag 22 september 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |