zeg nog een ding over dinosaur jr mattiquote:Op woensdag 21 september 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
omdat hij ook van stomme muziek houdt?
wat vind je hiervanquote:Op woensdag 21 september 2016 23:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zeg nog een ding over dinosaur jr matti
hah, dé pop-punk akkoordprogressie zit erinquote:
omdat ze gewoon batties zijnquote:Op woensdag 21 september 2016 23:45 schreef Trollscience het volgende:
ik snap niet hè
als religieuzen geloven dat lgbt's voor eeuwig branden in de hel wrm laten ze ze dan niet gewoon met rust in het echte leven
omdat het vieze haters zijnquote:Op woensdag 21 september 2016 23:45 schreef Trollscience het volgende:
ik snap niet hè
als religieuzen geloven dat lgbt's voor eeuwig branden in de hel wrm laten ze ze dan niet gewoon met rust in het echte leven
niet gelezenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:47 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kom ff klagen over mn vriend hoor
hij wilde beginnen met boksen en we gingen ff bokshandschoenen kijken toen we uit school waren
we waren zo in winkel
vroeg ie aan mij heb je jouw bokshandschoenen nog van vroeger ik zei ja, zegt ie oh chill dan gebruik ik die van jou gewoon, ik momplde maar mjah kan
hij keek ff naar bokshandschoenen voor ieamnd anders dus had ie voor diegene gekocht maar niet voor zichzelf, die handschoenen waren iets van 20-40 euro ofzo, en hij had in de vakantie in1 maandje ¤2000 verdiend!
en is zo gierig dat ie niet eens eigen bokshandschoenen koopt! pfff
ik vind dit echt kut wat die bokshanschoenen hadden wel emotionele waarde voor me, ik heb ook nog karatepak van vroeger met rode band
hoe kunnen mensen zo gierig zijn man...
niet zeiken als je zelf ja hebt gezegdquote:Op woensdag 21 september 2016 23:47 schreef Dimachaerus het volgende:
hij wilde beginnen met boksen en we gingen ff bokshandschoenen kijken toen we uit school waren
we waren zo in winkel
vroeg ie aan mij heb je jouw bokshandschoenen nog van vroeger ik zei ja, zegt ie oh chill dan gebruik ik die van jou gewoon, ik momplde maar mjah kan
hij keek ff naar bokshandschoenen voor ieamnd anders dus had ie voor diegene gekocht maar niet voor zichzelf, die handschoenen waren iets van 20-40 euro ofzo, en hij had in de vakantie in1 maandje ¤2000 verdiend!
ik vind dit echt kut wat die bokshanschoenen hadden wel emotionele waarde voor me, ik heb ook nog karatepak van vroeger met rode band
quote:Op woensdag 21 september 2016 23:47 schreef Dimachaerus het volgende:
we waren zo in winkel
quote:
rpt zelf opquote:Op woensdag 21 september 2016 23:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tr gedaan
rpt op met die neit gelezen
ja ik ga toch niet moeilijk doen om zoiets simpels wtf ouwequote:Op woensdag 21 september 2016 23:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet zeiken als je zelf ja hebt gezegd
ewaquote:
zoiets simpels heeft je blijkbaar wel gemotiveerd om een verhaal van 20 A-4tjes te typenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik ga toch niet moeilijk doen om zoiets simpels wtf ouwe
maar vervolgens zoek je wel troost op een forumquote:Op woensdag 21 september 2016 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik wilde gewoon klagen dat mensen te gierig zijn om 2 tientjes te lappen voor hadnschoenen en ongengeerd gewoon handschoenen van ieamnd anders vraegnquote:Op woensdag 21 september 2016 23:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar vervolgens zoek je wel troost op een forum
heb je hem dat gezegd?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik wilde gewoon klagen dat mensen te gierig zijn om 2 tientjes te lappen voor hadnschoenen en ongengeerd gewoon handschoenen van ieamnd anders vraegn
zeg dat tegen hem en niet tegen ons hamlapquote:Op woensdag 21 september 2016 23:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik wilde gewoon klagen dat mensen te gierig zijn om 2 tientjes te lappen voor hadnschoenen en ongengeerd gewoon handschoenen van ieamnd anders vraegn
je kunt toch zeggen; nee, hou ze liever zelf, nieuwe zijn maar 20-40 euro, haal zelf maar opquote:Op woensdag 21 september 2016 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zit nu te klagen over een probleem die je zelf hebt gecreeërd
het probleem datquote:Op woensdag 21 september 2016 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zit nu te klagen over een probleem die je zelf hebt gecreeërd
helaas kom je wel nog aan typen toequote:Op woensdag 21 september 2016 23:54 schreef Kurovski het volgende:
Gelukkig is er altijd genoeg te lezen.
hoe doe je datquote:Op woensdag 21 september 2016 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat ballen groeien bij je dima
Minder dan een minuut geleden schreef ik nog. Met linksch uiteraard.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
helaas kom je wel nog aan typen toe
linkshandig beste handigquote:Op woensdag 21 september 2016 23:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Minder dan een minuut geleden schreef ik nog. Met linksch uiteraard.
uit onderzoek bleek dat negroïde niet perse grote piemels hebbenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
krijg je als je negerzaad eet een grotere lul?
Jaquote:Op woensdag 21 september 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
krijg je als je negerzaad eet een grotere lul?
heb bovengemiddeldquote:Op woensdag 21 september 2016 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
uit onderzoek bleek dat negroïde niet perse grote piemels hebben
gemiddelde wereld is 13,2cm
nu ik weet dat jij linkshandig bent ga ik gelijk leren om met rechts te schrijvenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Minder dan een minuut geleden schreef ik nog. Met linksch uiteraard.
Gemiddelde wereld is wel wat groter hoowrrrrquote:Op woensdag 21 september 2016 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wie fick ben jij ?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:57 schreef kosmetdesnor het volgende:
oh kijk ik kan weer op dit account trouwens
oke gelukkig daar zit ik bovenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gemiddelde wereld is wel wat groter hoowrrrr
Gemiddelde penis is 13,2 ja
okquote:Op woensdag 21 september 2016 23:57 schreef kosmetdesnor het volgende:
Gaat goed.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik leef nog man, gaat wel goed. Met jou?
quote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:57 schreef kosmetdesnor het volgende:
swsquote:
Dat je dat bijhoudt.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoho, CENTIMETER he Fylax.
hoe groot is jouwe?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
trauma's aan die vulpendingenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha als jij schrijft veeg je allemaal vlekken op t papier
ja ik ben ondergemiddeldquote:
je hebt gelijkquote:Op woensdag 21 september 2016 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind 13 cm ook niet groot ofzo
huh?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik ben ondergemiddeld
zat er eerst boven..
Parkerpen, no problems.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha als jij schrijft veeg je allemaal vlekken op t papier
stijf heb je geen 13 cm?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik ben ondergemiddeld
zat er eerst boven..
waarom ga je niet naar bed, is toch schooldagquote:Op donderdag 22 september 2016 00:00 schreef Fylax het volgende:
wifi doet het niet maar geen zin m naar beneden te gaan om router opnieuw aan te doen
weenie op wat voor middelbare school jij zat maar daar hoefden wij die dingen niet te gebruikenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nu snap ik ineens waarom je middelbaar niet hebt afgemaakt
had eerst 14,5quote:Op donderdag 22 september 2016 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stijf heb je geen 13 cm?
kan gebeuren
ja echt hèquote:Op donderdag 22 september 2016 00:01 schreef Kurovski het volgende:
Met een vulpen schrijven.We zitten niet meer in 1900 of zo hè.
aangekomen?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik ben ondergemiddeld
zat er eerst boven..
Waarom vraag je dat niet aan mij?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom ga je niet naar bed, is toch schooldag
aldus de man die alles met een k ipv c schrijft en vrouwen alleen als seksobject zietquote:Op donderdag 22 september 2016 00:01 schreef Kurovski het volgende:
Met een vulpen schrijven.We zitten niet meer in 1900 of zo hè.
koekoekquote:Op donderdag 22 september 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aldus de man die alles met een k ipv c schrijft en vrouwen alleen als seksobject ziet
quote:Op donderdag 22 september 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aldus de man die alles met een k ipv c schrijft en vrouwen alleen als seksobject ziet
kan toch dat je dropout bent ofzoquote:Op donderdag 22 september 2016 00:01 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |