zeg nog een ding over dinosaur jr mattiquote:Op woensdag 21 september 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
omdat hij ook van stomme muziek houdt?
wat vind je hiervanquote:Op woensdag 21 september 2016 23:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zeg nog een ding over dinosaur jr matti
hah, dé pop-punk akkoordprogressie zit erinquote:
omdat ze gewoon batties zijnquote:Op woensdag 21 september 2016 23:45 schreef Trollscience het volgende:
ik snap niet hè
als religieuzen geloven dat lgbt's voor eeuwig branden in de hel wrm laten ze ze dan niet gewoon met rust in het echte leven
omdat het vieze haters zijnquote:Op woensdag 21 september 2016 23:45 schreef Trollscience het volgende:
ik snap niet hè
als religieuzen geloven dat lgbt's voor eeuwig branden in de hel wrm laten ze ze dan niet gewoon met rust in het echte leven
niet gelezenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:47 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kom ff klagen over mn vriend hoor
hij wilde beginnen met boksen en we gingen ff bokshandschoenen kijken toen we uit school waren
we waren zo in winkel
vroeg ie aan mij heb je jouw bokshandschoenen nog van vroeger ik zei ja, zegt ie oh chill dan gebruik ik die van jou gewoon, ik momplde maar mjah kan
hij keek ff naar bokshandschoenen voor ieamnd anders dus had ie voor diegene gekocht maar niet voor zichzelf, die handschoenen waren iets van 20-40 euro ofzo, en hij had in de vakantie in1 maandje ¤2000 verdiend!
en is zo gierig dat ie niet eens eigen bokshandschoenen koopt! pfff
ik vind dit echt kut wat die bokshanschoenen hadden wel emotionele waarde voor me, ik heb ook nog karatepak van vroeger met rode band
hoe kunnen mensen zo gierig zijn man...
niet zeiken als je zelf ja hebt gezegdquote:Op woensdag 21 september 2016 23:47 schreef Dimachaerus het volgende:
hij wilde beginnen met boksen en we gingen ff bokshandschoenen kijken toen we uit school waren
we waren zo in winkel
vroeg ie aan mij heb je jouw bokshandschoenen nog van vroeger ik zei ja, zegt ie oh chill dan gebruik ik die van jou gewoon, ik momplde maar mjah kan
hij keek ff naar bokshandschoenen voor ieamnd anders dus had ie voor diegene gekocht maar niet voor zichzelf, die handschoenen waren iets van 20-40 euro ofzo, en hij had in de vakantie in1 maandje ¤2000 verdiend!
ik vind dit echt kut wat die bokshanschoenen hadden wel emotionele waarde voor me, ik heb ook nog karatepak van vroeger met rode band
quote:Op woensdag 21 september 2016 23:47 schreef Dimachaerus het volgende:
we waren zo in winkel
quote:
rpt zelf opquote:Op woensdag 21 september 2016 23:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tr gedaan
rpt op met die neit gelezen
ja ik ga toch niet moeilijk doen om zoiets simpels wtf ouwequote:Op woensdag 21 september 2016 23:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet zeiken als je zelf ja hebt gezegd
ewaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |