zoiets simpels heeft je blijkbaar wel gemotiveerd om een verhaal van 20 A-4tjes te typenquote:Op woensdag 21 september 2016 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik ga toch niet moeilijk doen om zoiets simpels wtf ouwe
maar vervolgens zoek je wel troost op een forumquote:Op woensdag 21 september 2016 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik wilde gewoon klagen dat mensen te gierig zijn om 2 tientjes te lappen voor hadnschoenen en ongengeerd gewoon handschoenen van ieamnd anders vraegnquote:Op woensdag 21 september 2016 23:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar vervolgens zoek je wel troost op een forum
heb je hem dat gezegd?quote:Op woensdag 21 september 2016 23:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik wilde gewoon klagen dat mensen te gierig zijn om 2 tientjes te lappen voor hadnschoenen en ongengeerd gewoon handschoenen van ieamnd anders vraegn
zeg dat tegen hem en niet tegen ons hamlapquote:Op woensdag 21 september 2016 23:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik wilde gewoon klagen dat mensen te gierig zijn om 2 tientjes te lappen voor hadnschoenen en ongengeerd gewoon handschoenen van ieamnd anders vraegn
je kunt toch zeggen; nee, hou ze liever zelf, nieuwe zijn maar 20-40 euro, haal zelf maar opquote:Op woensdag 21 september 2016 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 21 september 2016 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zit nu te klagen over een probleem die je zelf hebt gecreeërd
het probleem datquote:Op woensdag 21 september 2016 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zit nu te klagen over een probleem die je zelf hebt gecreeërd
helaas kom je wel nog aan typen toequote:Op woensdag 21 september 2016 23:54 schreef Kurovski het volgende:
Gelukkig is er altijd genoeg te lezen.
hoe doe je datquote:Op woensdag 21 september 2016 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat ballen groeien bij je dima
Minder dan een minuut geleden schreef ik nog. Met linksch uiteraard.quote:Op woensdag 21 september 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
helaas kom je wel nog aan typen toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |